پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

ریشه وهابیون و صهیونیست‌ها یکی است

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 425796
اندیشمند مجارستانی با بیان اینکه تفکر تکفیری توسط انگلیسی‌ها به وجود آمد، گفت: هیچ مذهبی، رفتارها و اقدامات تکفیری‌ها را توجیه نمی‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بالاس میهالفی اندیشمند مجارستانی در نهمین همایش امام خمینی و سیاست خارجی با موضوع امام و نفی خشونت و افراطی‌گری که امروز (سه‌شنبه) در دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه برگزار شد، عنوان کرد: اسلام حقیقی توسط امام خمینی به همگان در دنیا آموزش داده شد.

میهالفی در ادامه با بیان اینکه تفکر تکفیری توسط انگلیسی‌ها به وجود آمد، افزود: چرا که آنها به دنبال ایجاد اسلامی در منطقه بودند و هستند که مخالف شیعه، سنی و ... باشد.

این اندیشمند مجارستانی خاطرنشان کرد: وهابیون در سرزمین عربستان توسط انگلیسی‌ها گسترش پیدا کردند و در سال ۱۹۳۶ توانستند کل شبه جزیره عربستان را از آن خود کنند و همزمانی روی کار آمدن آنها و اشغالگری رژیم صهیونیستی در فلسطین، نشان‌دهنده یکی بودن ریشه آنها است.

میهالفی با انتقاد از اقدامات تکفیری‌ها گفت: هیچ مذهبی رفتارها و اقدام‌های آنها را توجیه نمی‌کند.

این اندیشمند مجارستانی اظهار داشت: تفاوت بین اسلام صهیونیستی و اسلام ناب محمدی توسط حضرت امام خمینی برای همه دنیا نشان داده شد و ایشان بودند که به درستی اعلام کردند که باید با اسلام صهیونیستی مبارزه کرد تا همگان گرد اسلام ناب محمدی به وحدت دست یابند.

به گفته وی تکفیری‌ها حیواناتی هستند که از انسانیت خارج شده‌اند.
https://jahannews.com/vdcaomnyi49nu01.k5k4.html
jahannews.com/vdcaomnyi49nu01.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *