سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲
۱

آخرین خبرها از وضعیت متروی تبریز

پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۳۴
کد مطلب: 355497
مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز با اشاره به رفع مشکلات پرداخت ارزی به کشور چین از ادامه عملیات حفاری مترو و حفر ۳۰۰ متر از حفاری های خط دو متروی تبریز خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، صادق پشمینه آذر، در مراسم ورود اولین سری از واگن های قطار شهری تبریز، با اعلام این خبر تصریح کرد: هم اکنون عملیات عمرانی خط دو قطار شهری آغاز شده و ۳۰۰ متر از تونل های مربوط به مسیر آن، حفاری شده است؛ همچنین خط مربوط به مسیر قراملک تا میدان بسیج در حال اجرا است.

وی با اشاره به روند ورود واگن های مترو به تبریز گفت: خوشبختانه با مصوبه ۲۶ اسفند هیئت دولت، اهتمام ویژه شهردار تبریز و حمایت شورای اسلامی شهر تبریز، مشکل پرداخت ارزی به کشور چین برطرف شده و شرایط ترخیص ترانزیت فراهم شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز با اشاره به روند ورود واگن های مربوط به قطار شهری کلان شهرهای کشور گفت: از مجموع ۳۱۵ واگن خریداری شده به ارزش ۱۲۷ میلیون یورو، ۱۸۰ واگن متعلق به قطار شهری تبریز بوده و سایر واگن ها متعلق به شهرهای اصفهان و شیراز است؛ که این امر نشان دهنده، جایگاه ویژه پروژه قطار شهری تبریز در کشور است.

وی یادآور شد: با ورود اولین واگن های قطار شهری به تبریز، فاز اول خط یک پس از طی مراحل فنی و انجام تست های لازم، بین ایستگاه ائل گلی و شهریار، به بهره برداری خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باعرض سلام وخسته نباشید .هم اینکه وسایل کارگاهی مترو رااز میدان قونقا جمع آوری بکنند.انگار1000خط مترو راه انداخته اند .باغ گلستان هم تبدیل به ویرانه شده .مسعولین دلسوز ومحترم رسیدگی کنند.