پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

مشاوران دوگانه سوز آقای رئیس جمهور!

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 356595
باری، کمتر از یک سال از آن روزها می گذرد. الانی که این کلمات را می نویسم، چند ساعتی می شود که برایِ همان حضرتِ « پرویزِ اسماعیلیِ» سخنگویِ قالیباف و طراّحِ متلکِ « من خائن نیستم! » و… غیره، حُکمِ « معاونتِ ارتباطات و اطلاع رسانیِ دفتر رئیس جُمهور» را زده اند.
به گزارش جهان، حسین دهباشی سازنده مستند انتخاباتی حسن روحانی در صفحه اجتماعی خود نوشت: « سیّدعلی میرفتاح» ، مدیر بخشِ رسانه هایِ نوشتاری ستادِ اطلاع رسانی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، پیشنهاد کرد که اسم دوّمین فیلم تبلیغاتی مُستندی را که برای تلوزیون می ساختم بگذاریم « من سرهنگ نیستم! » . برگرفته از ضدحملهء طوفانی روحانی در جواب قالیباف در خلالِ آخرین منظرهء تلوزیونی کاندیداها. پیشنهادِ حرفه ای و محشری بود. دمِ شُما گرمی گفتم و پذیرفتم.

امّا هنوز کار تدوین تمام نشده بود که تماس ها و توصیه هایِ مخالف با این ایدهِ ناب و جذّاب شروع شد. از جمله تماس هایِ مکرر تلفنی و مشفقانه از جنابِ « مهندس نعمت زاده» رئیس ستادِ انتخاباتی ما که خبر می داد، اسم و حتّی پلان هایی از کار ما توسّطِ عواملِ نفوذی قالیباف در دفترمان لو رفته و بدتر آنکه « پرویزِ اسماعیلی» ، مشاورِ سابقِ ناجا و سخنگوی ستاد تبلیغاتی قالیباف در تدارک مُستندی انتقام جویانه است با عنوانِ وهن آمیزِ « من خائن نیستم! » حقِ انتخابی در کار نبود.

نگارنده و جناب میرفتاح و بقیه همکاران مان آدم هایِ مستقل و بی پناهی بودیم در برابرِ اصطلاحا بروبچِ بالا! در نهایت با بی میلی قبول کردم که اسمِ مُستند دوّم عوض شود تا به اصطلاح شَر بخوابد.

باری، کمتر از یک سال از آن روزها می گذرد. الانی که این کلمات را می نویسم، چند ساعتی می شود که برایِ همان حضرتِ « پرویزِ اسماعیلیِ» سخنگویِ قالیباف و طراّحِ متلکِ « من خائن نیستم! » و… غیره، حُکمِ « معاونتِ ارتباطات و اطلاع رسانیِ دفتر رئیس جُمهور» را زده اند. « سیّدعلی میرفتاح» ؟ کُجا باید باشد خُب؟ مزد تلاشِ یکی از بهترین روزنامه نگارانی که در همهء عُمر دیده ام در به قُدرت رسیدن آقایِ روحانی، جُز این نبود که به خاطر روح آزاده و قلمِ تملق ناپذیرِ خود، خانه نشین شود.

پ. ن: اندراحوالاتِ مراتبِ معرفتِ مُشاورانِ موثّر و آشنا و ناآشنا و دوگانه سوزِ آقای رئیس جُمهور ذکر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *