جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۶
شوک جدید به فوتبال کشور؛

کفاشیان: کی‌روش دیگر سرمربی ایران نیست/ کی‌روش: توافق کردیم صلح‌آمیز از هم جدا شویم

رفتن کی‌روش ربطی به آن دو بازیکن ندارد
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 413690
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با کارلوس کی‌روش انجام دادیم وی بعد از دیدارهای دوستانه با سوئد و شیلی دیگر سرمربی ایران نیست.
کفاشیان: کی‌روش دیگر سرمربی ایران نیست/ کی‌روش: توافق کردیم صلح‌آمیز از هم جدا شویم
به گزارش جهان، کارلوس کی‌روش و علی کفاشیان در جلسه صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال در مورد برنامه‌های آینده تیم ملی و همچنین تکلیف نهایی حضور دو بازیکن یعنی جهانبخش و آزمون در تیم امید با هم به صحبت پرداختند که در نهایت مقرر شد این دو بازیکن طی روزهای آینده تیم ملی امید را برای مسابقات انتخابی المپیک همراهی کنند.

این جلسه در حالی برگزار شد که سخنرانی وزیر ورزش جلسه امروز صبح کی‌روش و کفاشیان را تحت‌الشعاع خود قرار داده بود و این دو برداشت‌شان از صحبت‌های وزیر این بود که دیگر ادامه همکاری برای طرفین از فوتبال ایران مقدور نیست بر همین اساس کفاشیان ابتدا پس از خروج از کمپ تیم‌های ملی خبر قطع همکاری کی‌روش را تأیید کرده و سپس کی‌روش که او نیز بدون مترجم در جلسه امروز شرکت داشت با ناراحتی هر چه تمام و ابراز تأسف بابت قطع همکاری با تیم ملی آکادمی را ترک کرد.

کی‌روش در نهایت نوروز را به خبرنگاران تبریک گفته و از آنها خداحافظی کرد.

علی کفاشیان در خصوص تعامل تیم امید و تیم ملی گفت: هماهنگی‌ها برای حضور جهانبخش در تیم ملی امید انجام شده است و با توافق با کی‌روش این موضوع حاصل شد.

وی در خصوص جدایی سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: کی‌روش بعد از دو بازی دوستانه با تیم‌های شیلی و سوئد دیگر سرمربی ایران نیست.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که آیا وی پس از انجام این دیدارها به ایران بازمی‌گردد گفت: بله، کی‌روش برای تسویه‌حساب و صحبت‌های نهایی به ایران باز خواهد گشت.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال گفت: باید در این رابطه فکر کنیم و سپس مذاکره کنیم مربی بعدی را با توجه به اینکه مسابقات مقدماتی جام جهانی نزدیک است باید زودتر انتخاب کنیم.

 کفاشیان درباره صحبت‌های وزیر ورزش گفت: صحبت‌های وزیر را کامل شنیدم و گویا کی‌روش هم این صحبت‌ها را به صورت کامل شنیده است و اطلاعات کاملی در این خصوص داشت.

کی‌روش: توافق کردیم صلح‌آمیز از هم جدا شویم


کارلوس کی‌روش پس از جلسه با کفاشیان درباره جدایی از تیم ملی فوتبال گفت: این موضوع صحت دارد اما پاسخگویی در این‌باره را به کفاشیان واگذار می‌کنم.

وی افزود: با جلسه‌ای که با رئیس داشتم پس از جلسه طرفین موافقت کردیم که به صورت صلح‌آمیز از هم جدا شویم.

کی‌روش گفت: شما نمی‌توانید بگویید من نمی‌‌خواستم به این مسیر ادامه دهم این جدایی را من نمی‌‌خواستم و در فکرش هم نبودم و در اختیار و تصمیم من هم نبوده و حتی موضوعی نبوده که رئیسم بخواهد اما متأسفانه طرفین با فشارهای زیادی که آمد اجباراً این توافق را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم ملی افزود: با فشاری که روی ما بود این توافق را کردیم و این برخلاف آرزوها و خواسته‌های ما است و در واقع هم شما و هم همه مردم می‌دانند که چه کسی و به خاطر چه چیزی این کار را انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که تکلیف خواسته مردم که او را می‌خواستند چه می‌شود، گفت: این سؤال را از کسی بپرسید که به ما فشار آورد تا این کار را انجام دهیم.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که آیا منظور او وزیر ورزش است، گفت: باز هم می‌گویم از کسی بپرسید که به ما فشار آورد تا کنار برویم، نمی‌خواهم در این رابطه بیش از این صحبت کنم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا از بابت این جدایی دو طرف به هم غرامتی خواهند پرداخت گفت: دوستی بین من و کفاشیان وجود دارد در نهایت به جایی رسیدیم که این موضوع را محترمانه و صلح‌آمیز برطرف کنیم. در واقع از اینکه این اتفاق می‌افتد احساس بدی دارم چرا که این موضوع برخلاف افکار و انتظاراتم بوده و است.

وی خاطرنشان کرد: شرمنده مردم شدم. اگر با شنیدن این خبر نوروزشان خراب شد، بدانند که این جدایی خارج از خواسته قلبی من و رئیس فدراسیون فوتبال بود.

بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امشب خود را به کادرفنی معرفی می‌کنند


به گزارش فارس، ۲۴ بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتبال امشب ساعت ۲۱:۳۰ باید خود را به کادرفنی در هتل محل اسکان خود معرفی کنند.

اعضای تیم ملی برای برگزاری دیدارهای دوستانه ساعت ۶:۳۰ صبح اول فروردین ماه به فرودگاه می‌روند تا ساعت ۹ صبح با هواپیمایی ایران ایر راهی اتریش شوند.

 تیم ملی ایران قرار است دو دیدار دوستانه با تیم‌های سوئد و شیلی انجام دهد و کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از این بازی‌ها از تیم جدا خواهد شد.

رفتن کی‌روش ربطی به آن دو بازیکن ندارد/ دلایلش را بعدا می‌گوید!

علی کفاشیان در گفتگو با مهر ضمن اعلام خبر جدایی قطعی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز نشستی را با سرمربی تیم ملی داشتیم تا آخرین راهکارهای ادامه همکاری را بررسی کنیم اما ایشان به خاطر دلایلی که مطرح کردند و من نمی توانم به آن اشاره کنم، اعلام کرد دیگر شرایط و فضا برای همکاری اش فراهم نیست و نمی تواند با تیم ملی ادامه دهد.

کفاشیان ادامه داد: اینکه عنوان می شود به خاطر در اختیار قراردادن سردار آزمون و علیرضا جهانبخش این مربی پرتغالی تصمیم به جدایی گرفته، درست نیست. کی روش از مدتها پیش مسائلی را متوجه شده بود و هر چقدر تلاش کرد تا این شرایط را بهبود بخشد؛نشد و در نهایت تصمیم به جدایی گرفت. او دلایل این جدایی را بزودی اعلام خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفتگویش در پاسخ به این پرسش که آیا از امروز به فکر انتخاب جانشین کی روش خواهید بود گفت: قطعا باید یک مربی دیگر را برای هدایت تیم ملی انتخاب کنیم. اما هنوز فکری در این مورد نکرده ایم و باید ببینیم روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کی روش بعد از اردوی اتریش به ایران بازخواهد گشت یا نه گفت: قطعا کی روش به ایران می آید. ایشان از نظر مالی باید با فدراسیون فوتبال تسویه حساب کند و کارهایی دارد که باید انجام دهد. بنابراین قطعا به ایران بازخواهد گشت.

کفاشیان در پایان در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد پس از این جدایی مخالفان کی روش خوشحال هستند؛ گفت: رفتن این سرمربی برای ما خوشحالی ندارد. کی روش برای فوتبال ما زحمات زیادی کشید. قطعا وی تنها مربی دنیا نیست و ما به دنبال گزینه های دیگری خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کارلوس کی روش عزیز تو در قلب ما جا داری.فوتبال ایران لیاقت تو رو نداشت.
درخشان رو بیارن بزارن جای کیروش خخخخخخخخخخخخخ
چشم بعضیها روشن و دلشون صاف و آبی ازین موضوع!!!!
متاسفم!
لعنت به دخالت سیاست و سیاسیونی که قدرت طلب هستند و همیشه می‌خواهند در ورزش دخالت کنند.
من طرفدار کیروش و نتایج آن نیستم ولی مخالف دخالت سیاسیون قدرت طلب و غرض ورز در ورزش هستم ...
از اینجور سیاست متنفرررررررمممممم
از قدرت طلب ها متنفرررررررمممممم
به درک که رفت.
پول بیت المال کمتر هدر می ره.
آه دل مستضعفان بالاخره دامن تو رو میگیره.
کفاشیان خوش خنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حمید
Romania
نگران بییت المال نباش صدبرابرش درمیاره از همه لحاظ اقتصادی سیاسی جهان گردی صنعتی چون ایران وبه یک چهره دیگر میشناسن دیگه فکرنمیکنن افغانستان حالا ببین چقدر مفید حالا یه چشمش بود
لیاقت ندارن که کی روش بزرگ مربی ما باشد.. این وزیرخان ورزش به فکر احساسات مردم هست؟!!
حمید
Romania
دمت گرم از نظرتت خدا حفظ کنه حسودودشمن ونصفش کنه
و.... ورزش آخرش تیم ملی رو هم مثل پرسپولیس بد بخت می کنه! ...
امیرسعید ابوزهرا
حالافقط گزینه ی ایرانی وآن هم فقط علیرضا منصوریان با دستیاری صمد مرفاوی_پرویز مظلومی_مهدی ویسه ومهدی رحمتی با سرپرستیعلی کفاشیان که دیگررییس فدراسیون نیست.
امین از اهواز
بسیار خبر خوبی بود.
احسنت. از دست ناز و اداهایش راحت شدیم.
حمید
Romania
دوتا عین توباشن بایدفوتبال وبریم از پاکستان یادبگیریم حتما ۹۰ درصدنمیفهمن شما میفهمی متاسفم اول خوب فوتبال و دنبال کن بعداظهارنظر کن با کدوم منطق این حرف وزدددی
جهان مرگ بگیری!!!!
کفرمو درآوردی از بس سانسور می کنی.
واقعاً دیگه به سایتتون سر نمی زنم.
خدایا در این واپسین ساعات سال ٩٣ نسل همه آدمهای ناشی و ناوارد که با لابی سیاسی ووو همچن کفاشیان ها را از سر ورزش و فوتبال برای همیشه کم کن
حمیدگرانمایه
Romania
امین یارب لعالمین
دوستار فوتبال
آقای درخشان را سرمربی تیم ملی کنید ایشان می تواند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!