پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مددي استعفا کرد، اسبقيان جايگزين شد

چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 48199
شروين اسبقيان " مديرکل تربيت بدني استان اردبيل با استعفاي "عليرضا مددي" از سمت مديرکلي تربيت بدني استان تهران،جايگزين وي شد.
به گزارش ايرنا، مددي که از فروردين 87 به عنوان مدير کل تربيت بدني استان تهران فعاليت خود را آغاز نمود در نامه اي خطاب به رييس سازمان تربيت بدني از اين سمت استعفا کرد. 

در نامه استعفاي مددي آمده است: نظر به ضرورت تجميع تلاشها و هدفمندي برنامه ها در فعاليت انتخاباتي براي دوره دهم رياست جمهوري و قصد اينجانب براي حضور فعال در ستاد انتخاباتي دکتر محمود احمدي نژاد و نيز با توجه به منع فعاليت مديران دولتي در ستادهاي انتخاباتي، اينجانب استعفاي خود را از سمت مدير کلي تربيت بدني استان تهران اعلام مي دارم. 

اين گزارش حاکيست، بدنبال استعفاي مددي، شروين اسبقيان به عنوان مدير کل تربيت بدني استان تهران منصوب شده و آيين معارفه وي در حال برگزاري است.
معاونت ورزش استان اردبيل به مدت 5 سال و مديرکلي تربيت بدني اين استان به مدت 8 سال از سوابق مديريتي اسبقيان در عرصه ورزش است.
https://jahannews.com/vdcao6ny.49nao15kk4.html
jahannews.com/vdcao6ny.49nao15kk4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *