پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۶
۵

اکران فیلم 18+ با حضور کودکان! +تصاویر

يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 271193
تداوم حضور خردسالان و کودکان در سانسهای پایانی اکران فیلم در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در محل سالن نمایش اصحاب رسانه ، مخصوصاً هنگام نمایش فیلمی با موضوع دردناک اجتماعی که قطعاً در هیچ جای دنیا برای این محدوده سنی(خردسالان و کودکان) مناسب تشخیص داده نمی شود به اوج بی انضباطی منجر شد، به گونه ای که منتقد، خبرنگار و بازیگر سینما روی پله نشسته و کودکان و سایر مدعوین عادی بر روی صندلی ها تکیه کرده بودند.
اکران فیلم 18+ با حضور کودکان! +تصاویر

به گزارش جهان به نقل از تابناک، حضور تماشاگرانی از هر قشر و سن و سال با تعداد بیش از ظرفیت سالن اکران که به گفته متولیان فقط برای اصحاب رسانه،عوامل فیلم و منتقدان و صاحبنظران با تجربه این عرصه تدارک دیده شده بود، یکی از حواشی عجیب این دوره را رقم زد تا سایر زحمات دست اندرکاران برپایی این همایش هنری و فرهنگی را در سایه خود پنهان نماید.

تداوم این بی انضباطی در شب پایانی با حضور خردسالان و کودکان در نمایش فیلمی با موضوع دردناک اجتماعی که قطعاً در هیچ جای دنیا برای این محدوده سنی(خردسالان و کودکان) مناسب تشخیص داده نمی شود به اوج خود رسید، به گونه ای که منتقد، خبرنگار و بازیگر سینما روی پله نشسته و کودکان و سایر مدعوین عادی بر روی صندلی ها تکیه کرده بودند. در این شب متأسفانه نه تنها شیون کودکان خردسال لگد به اعصاب بیننده می زد، بلکه در جایی دیگر هنگام نمایش فیلم برخی تماشاگران نیز بر سر تصاحب صندلی، با یکدیگر درگیر شده بودند.

وضعیت نا بسامان سالن نمایش که از شدت ازدحام  عرصه را برای نفس کشیدن تنگ می کرد، اصحاب رسانه را واداشت تا با نشستن بر مقابل پرده نقره ای، نسبت به این بی توجهی و عدم تدبیر برپاکنندگان جشنواره اعتراض نمایند.چیزی که در کنفرانس خبری پایانی این فیلم با گله مجدد اصحاب رسانه همراه شد.









نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مگه فیلمهایی که صداو سیما میده چیز آموزشی داره!؟ همش خیانت و اعتیادو مرگ و گریه زاری هستند!
رضا
بازم به فیلمای هندی که حداقل یه روحیه غیرت ملی به هندی ها میده! اما فیلمای ایرانی چی؟ همش خیانت و تباهی و فساد و...آدم وقتی این فیلمای ایرانی را میبینه اعصابش خرد میشه....
پس فکر کردید دلیل این همه ناهنجاری های اجتماعی که رخ می دهد چیست ؟
مشخص كنيد دعوا بر سر حضور كودكان است يا نبود صندلي خالي براي اربابان
لواسانی
غصه نخور عزیزم کار از این حرفها گذشته