جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲۹
آیت الله هاشمی ‌رفسنجانی:

مهدی به کشور باز نمی‌گردد/ به او گفته ام بماند و دکترا بگیرد

يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 80779
هاشمی رفسنجانی در واکنش به اتهامات فرزندش گفت: اتهاماتی که درباره مهدی هاشمی مطرح می شود شایعه است.
هاشمی رفسنجانی عصر شنبه با جمعی از اعضای جامعه اسلامی دانشجویان در مشهد دیدار کرد.

یکی از اعضای جامعه اسلامی دانشجویان درباره این جلسه و سخنان هاشمی گفت :یکی از سوالات ما درباره منصوبان به ایشان بود بود که اقای هاشمی تاکید کردند اتهاماتی که به مهدی هاشمی زده می شود، شایعه است.

هاشمی خاطر نشان کرده است :پرونده های مهدی در قوه قضائیه حل شده ضمن آنکه هیج مرجع قضایی او را احضار نکرده است .

هاشمی در پاسخ به اینکه چرا پس از سه ماه که قرار بوده دفتر لندن دانشگاه آزاد افتتاح شود هنوز هیچ خبر ی از فرزند شما نیست افزوده: مهدی بعد از افتتاح دفتر لندن قرار نیست به کشور برگردد به اضافه اینکه او از لندن به لبنان رفته است و ازآنجا نیز قرار است به دبی ،ارمنستان ،تاجیکستان برود و دفاتر دانشگاه آزاد در این کشورها را افتتاح کند.

به گفته هاشمی مهدی علاقمند به بازگشت به کشور است ولی به اوگفته ام دکترا را هم بخواند و به همین جهت برای دکترا ثبت نام کرده است.

هاشمی درباره موضوع پرونده استات ویل و نقش فرزندش در این پرونده هم افزوده است:دو سال قبل دانشجویان این بحث را مطرح کردند و این موضوع به مجلس رفت . در حالی که دو نروژی در این پرونده پول رد و بدل کرده بودند ضمن آنکه عوامل اسرائیل که درپشت پرده بودند تلاش کردند القا کنند که مهدی هاشمی رشوه داده است در حالی که این موارد همه جو سازی بوده است.

هاشمی افزوده است: در این پرونده دیوان عدالت اداری ،وزارت نفت،وزارت اطلاعات بعد از دو سال اعلام کردند که هیچ سندی مبنی بر تخلف مهدی به دست نیاوردند.
نظرات کاربران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Australia
عر عر...ما که خر شدیم!!!
Iran, Islamic Republic of
بللللللللللللله. آقا مهدی مار کوپولو شدن دیگه. چرا اگه واقعا همه این حرفها شایعه است و واقعیت نداره، آقا مهدی یک بار برای همیشه با حضور در مراجع قضائی به این شایعات پاسخ نمیده؟؟؟؟
ای بابا آقای هاشمی...! نفرمایید آقا نفرمایید..!
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال آق مهدی ...
Germany
عدالت اسلامی اینه دیگه؟ اگه مثلاً من نوعی همون اتهاماتی رو داشتمکه آقا مهدی دارند، به این راحتیا از زندان بیرون می اومدم؟ بلافاصله بعد از آزادی، به این راحتیا در جایگاه ویژه در نماز جمعه راهم می دادند؟ این قدر راحت می تونستم از کشور خارج بشم؟
Iran, Islamic Republic of
كلا همه چيز از نظر ايشون شايعه است.مثلا حرف هاي دخترشون در مورد رهبري (با اينكه فايل صوتي اون پخش شده بود)هم شايعه بود
امان از اين شايعه ها.....
United Arab Emirates
از قدیم میگن مرغ همسایه غازه.
و ایضا میگن آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم.
دانشگاه آزاد مگه چش بود که آقا زاده رو توصیه به گرفتن دکتری در کشور اجنبی فرمودید. از شما بعیده.


خدا را شکر که ایشون حسابش پاکه و ابویشونو رو از محاسبه هیچ باک.
و الا توصیه می شد یه چند بار دیگه از اول تحصیلات رو از پایه شروع کنن. کار که از محکم کاری عیب نمیکنه. پایش قوی میشه.
Iran, Islamic Republic of
مسلم و واضحه که در وزارت اطلاعات پرونده ای از مهدی هاشمی وجود نداشته باشه، چون همه مستندات و سوابق حاج آقا مهدی به مجمع تشخیص منتقل شده است...
به نقل از روزنامه ایران
Netherlands
مهدی هاشمی لیسانس داره و اگه بخواهد دکترا بگیرد باید 8 سال دیگه درس بخواند که از او خیلی بعید است چنین توانی داسته باشد. شاید هم آخرش برای خالی نبودن عریضه و توجیح علت غیبتش یک دکترای صلواتی از آکسفورد یا کمبریج بخرد مثل کردان و رحیمی.
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی سلام
مردم هم باهوشند هم فهمیده هم کنجکاو حرفی بزنید که بشود بار کرد
Iran, Islamic Republic of
ای کاش عدالتی که ازش دم می زنند وجود می داشت و ایکاش یک مرد برای اجرای این عدالت در دنیا پیدا می شد !!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نهضت زنده است تا مهدي و فائزه و ... زنده اند.الحمدلله!
Iran, Islamic Republic of
نخیر اقایان شما چقدر ساده اید می ترسد که اگر ایران بیاید دکتر ها ایشان را بگیرند بجای اینکه ایشان دکترا بگیرد به این خاطر پس بهتر است همانجا بماند ودکترا بگیرد شما ها چقدر بخیلید
Iran, Islamic Republic of
دكتراي اغتشاش!
Iran, Islamic Republic of
بنده به ایشان توصیه می کنم از آقا مهدی به عنوان وزیر سایه در امور خارجه استفاده کنند اینطوری بهتر است تا ایشان همه کارها را با اینتجنس سرویس و سیا هماهنگ کنند . البته توجه داشه باشید ایشان با پول حکومت جمهوری اسلامی به مارکوپولو تبدیل نشده اند ها بلکه با پول پدر به این سفرها می روند . آنوقت در این مملکت چه بسیار خانواده هایی که برای ماهی 150000 تومان زندگیشان لنگ می زند .
Iran, Islamic Republic of
گفتم همش شايعه است حالا هم كه معلوم شد طبق معمول"عوامل اسرائیل که درپشت پرده بودند تلاش کردند القا کنند که مهدی هاشمی رشوه داده است در حالی که این موارد همه جو سازی بوده است" تازه اينكه مشخص شد "دو سال قبل دانشجویان این بحث را مطرح کردند" اين يعني عيدي به دانشجويان(يعني همسو با اسراييلي ها بودند!) - روز دانشجو مبارك باد...
Iran, Islamic Republic of
بابا ما هم گفتیم
هرکه با هاشمی در افتاد ور افتاد.
Iran, Islamic Republic of
ایشان از نظر انگلیس در انجام کودتای مخملی وخیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی رفوزه شده پس باید دوره های آموزشی جدید را در انگلیس بگذراند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی دکترا گرفت بهتر به مملکت خویش کمک میکند بارک الله
Iran, Islamic Republic of
داد ستان کشور هم که اصلا آقازاده رو احضار نکرد دیگه. ...
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی دمت گرم خوب جواب این اراجیف و دادی.
Iran, Islamic Republic of
دور دنیا در چهار سال
هدیه ی ویژه دانشگاه آزاد به جوانان برانداز...ببخشید اشتباه شد،به جوانان برتر کشور
Iran, Islamic Republic of
حتما بورسيه ندا آقا سلطان رو گرفته
Iran, Islamic Republic of
به به. این خاندان فقط یه دکتر کم داشت که مهدی جان زحمت این بار بس گران و بالاخره به دوش کشید و رفت تا با گرفتن دکتراش بیاد و به مملکتش خدمت بکنه.
راستی مهدی جان نگران نباش... تو بمون و با جدیت تمام درست رو بخون تا بیای و بهتر از همیشه به این مرز و بوم خدمت کنی. باریکلا مهدی جان.
Iran, Islamic Republic of
حاجي آقا! اينهمه دانشگاه آزاد به آقازاده ها كه چه عرض كنم ، به اين و آن با شرايط سهل و آسان مدرك دكترا مي دهد ؛ آنوقت آق مهدي تشريف برده اند خارج !!!! خوب ، مي فرموديد همين جا مدرك دكتراي آقا زاده را سر ضرب صادر مي كردند !...
Iran, Islamic Republic of
بنده هم با وزیر سایه در امور خارجه موافقم

الان مدت 1 ماه است که کمتر باری راهی بنادر کشور می شودو در حدود 2 هفتهای است که بیش از چند هزار کامیون در بندرامام منتظر بارگیری هستند. یعنی هرچه اقا ی متکی و دیگران می بافند اقای مهدی گل گلاب عرق بید مشک پنبه می کنند
دنبال هما زیر آب زنی است ...
Iran, Islamic Republic of
بله ايشان بايد بگويد آي نامه ي تند ايشان به رهبري معظم و انتشار رسانه اي آن تندروي بوده است يا نه اعتدال است؟؟ سخنان ايشان پس از خطبه هاي رهبر معظم انقلاب وو تاكيد بر استمرار روند غيرقانوني سبزها تندروي بوده يا اعتدال ؟؟؟ در خصوص آزادي رسانه اي در دوران زمامداري هاشمي نيز بهتر است به روزنامه هاي همان زمان رجوع شود و توهين هاي كنوني نسبت به رياست جمهوري را با آن دوران بسنجند تا معني ازادي رسانه اي را بهتر در كنند در خصوص مهدي هاشمي نيز معلوم شد ايشان نه براي ماموريت اداري بلكه براي دكتر به خارج رفته اند ملت از اين همه اعتدال خاندان هاشمي مشعوف و قدردان است
اقای هاشمی بعنوان یک روحانی باید موضع خودش را نسبت به افرادی که درماه رمضان روزه خواری کردن ونماز باکفش ودختر وپسر در کنار هم خواندن را روشن کند تا درتاریخ ننگ ان در گردن او نماند مثل نمازی که درزمان معاویه خوانده شد
Iran, Islamic Republic of
دکترای چی ؟ ... و آشوبگری ایشون که پرفسوره تواین زمینه
آخه اینا دیدن مهندس رییس جمهور شو نیس رفتن دکتر شن