پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

فیلم و عکس دلخراش بدن سوخته کودک فلسطینی

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 254958
فیلم منتشر شده نشان می‌دهد که بدن کودک 18 ماهه فلسطینی بر اثر آتش حاصل از اصابت خمپاره در آتش سوخته و سپس به شهادت رسیده است.
به گزارش جهان، رژیم صهیونیستی از عصر روز چهارشنبه تاکنون بیش از 60 بار غزه را آماج حملات خود قرار داده است که طی آن تاکنون 14 نفر شهید و نزدیک به 100 نفر زخمی شده‌اند.
 
در حملات مکرر هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی در روز گذشته، 2 کودک از جمله یک کودک شیرخوار به شهادت رسیدند.
 
در فیلم منتشر شده نیز نشان می‌دهد که بدن کودک 18 ماهه فلسطینی بر اثر آتش حاصل از اصابت خمپاره در آتش سوخته است.

فیلم
 
با وجود گذشت چندین ساعت از دور جدید تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، سران رژیم‌های مرتجع عرب همچنان سکوت پیشه کرده‌اند و قرار است اتحادیه عرب روز شنبه نشستی در این باره برگزار کند.
 
سکوت مرگبار سران رژیم‌های مرتجع عربی که عمدتا از ترس انقلاب های مردمی که به دنبال مطالبات مشروع خود در آزادی و دوری از تبعیض حق تعیین سرنوشت به آغوش قدرت های غربی پناه برده‌اند، با سکوت مرگبار خود در قبال این جنایت صفحه ننگین دیگری در حاکمیت خود رقم زدند، آنها که نسبت به هر اتفاق راست یا دروغ هر چند کوچک در سوریه واکنش نشان می‌دهند، با وجود گذشت ساعت ها از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه سکوت اختیار کرده و جرأت محکوم کردن این جنایت ها را ندارند.


 


امروزه سؤال مردم مقاومت این است که مگر حمله به مردم غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه دموکراسی است که شیوخ عرب سکوت اختیار کرده‌اند ولی برای سوریه چنان نسخه‌ای از دموکراسی می‌پیچند که حتی نیروهای القاعده را با انواع و اقسام آموزش‌ها و تسلیحات تحت الحمایه خود قرار می‌دهند؟
 
حوادث غزه در روزهای آینده نشان خواهد داد که سران کشورهای عرب بویژه عربستان و قطر چه جایگاهی در بین ملت‌های منطقه بویژه مردم فلسطین خواهند داشت، آیا فریاد کودکان غزه آبرویی برای شیوخ عرب باقی خواهد گذاشت؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *