سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

آقازاده ورزشی هم دلال بازیکن می شود

شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 174056

این آقازاده در حالی وارد چرخه دلالیسم در فوتبال شده که ابوی گرامش تنها در یک مقطع نسبتا کوتاه عهده دار مدیرعاملی یکی از باشگاه های حاضر در لیگ برتر بود.

به گزارش جهان به نقل از ایستگاه ورزش،در حالی که این روزها تب مبارزه با دلالیسم در فوتبال کشور حسابی داغ است و مسئولین ذیربط در فدراسیون فوتبال هم مشغول مقابله با این پدیده شوم در فوتبال کشور هستند، از گوشه و کنار خبر می رسد که دلال بازی در فوتبال آنچنان تبدیل به اپیدمی شده که حالا می توان شاهد حضور آقازاده های ورزشی هم در این چرخه بود.

اخیرا آقازاده یکی از مدیران سابق باشگاه های حاضر در لیگ برتر نیز وارد چرخه دلالیسم شده و به رغم سابقه کمی که در این زمینه دارد، قصد آن دارد که ره صد ساله را هم یک شبه طی کند.

این آقازاده در حالی وارد چرخه دلالیسم در فوتبال شده که ابوی گرامی اش تنها در یک مقطع نسبتا کوتاه عهده دار مدیرعاملی یکی از باشگاه های حاضر در لیگ برتر بود. عرصه فعالیت این مدیربرنامه غیر رسمی و فاقد مجوز لازم نیز در محدوده لیگ برتر و لیگ یک کشور و جابجایی بازیکنان ایرانی و خارجی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *