پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳۳

کشف حجاب و توهین به قانون در مقابل رئیس جمهور+عکس

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 160358
یک خبرنگار زن با برداشتن روسری خود در ایران مقابل رئیس جمهور کشور به قوانین جمهوری اسلامی درباره الزام حجاب در ایران بی اعتنائی کرد و مورد تذکر اطرافیان و دفتر رئیس جمهور نیز قرار نگرفت.
عدم رعایت حجاب و عفاف از نقاط ضعف مصاحبه رییس جمهور در دفتر خود با تلویزیون اسپانیا بوده است.

به گزارش جهان به نقل از  "الف"، در حالیکه رییس جمهور در گفتگو با آنا پاستور، خبرنگار زن تلویزیون اسپانیا به دفاع از مواضع کشورمان و تشریح نفوذ صهیونیسم در اروپا پرداخت، اما عدم تذکر اطرافیان و مسئولان دفتر رییس جمهور به خبرنگار اسپانیایی بابت عدم رعایت حجاب، باعث تعجب مشاهده کنندگان این مصاحبه شده است.

گفتنی است، مهمانان خارجی، خبرنگار یا دیپلمات و یا حتی توریست ها، ملزم به رعایت قانون یا پروتکل کشور میزبان هستند.

عدم تذکر به خبرنگار اسپانیایی، یادآور مصاحبه اسفندیار رحیم مشایی با خبرنگار روزنامه صباح ترکیه است که در آن مصاحبه که در دفتر مشایی صورت گرفته بود، وی خطاب به روزنامه نگار خارجی گفته بود که مشکلی در عدم رعایت حجاب برای خارجی ها نیست. البته مصاحبه ای که بعدا مشایی تکذیب کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
به نظر شما، این خانم به قانون توهین کرده، یا...؟
حالا اگه ما این صحنرو میدیدیم جامون کلانتری بود!!
Iran, Islamic Republic of
این مصاحبه در ایران بوده؟!؟
United States
سلام.....تیتر این خبر ادمی را بیاد نوجوان اسیر ایرانی از اهالی اصفهان در اردوگاه عراق میاندازد که با ان لهجه خود در خواست پوشش و حجاب برای مصاحبه با خبرنگار بی حجاب را نمود.
Iran, Islamic Republic of
به خدا اگر اين وقايع در زمان خاتمي و يا هاشمي اتفاق مي افتاد الان در شهر قم و مشهد چه ها كه نمي شد.
Iran, Islamic Republic of
خون دادن راحت تر از خون دل خوردن است . فقط خدا كند خانواده معظم شهداء اين صحنه ها را نبينند.
United Kingdom
در این مملکت چه خبره؟
مکتب ایرانی ، تئوری دقیق و حساب شده ای در مقابل تئوری آقا روح الله " اسلام انقلابی " در بیداری اسلامی است ، و در نهایت شما را به کوروش میرساند و اینکه باید با یهودیان تعامل داشت و متحد اسرائیل شد. مشایی عامل یک جریان بسیار خطرناک است که در آینده نزدیک بحران و فتنه ای به مراتب عظیم تر خواهد آفرید. اگر چه مطمئنم توجیهی که برای آن تراشیدن جذب بخش خاکستری است و برای حفظ نظام است ، یقیین داشته باشید تمام فتنه ها در پوشش حفظ نظام ، علیه نظام طراحی میشود.عبدالله اردنی هیچ عددی در معادلات سیاسی نیست و بدون اجازه اربابان انگلیسی اش آب نمیخورد. این حرکت نشانگر شایستگی سایمون گیس در دریافت نشان افتخار است که حکایت از موفقیت در بازسازی سخت افزاری شبکه حکومت مخفی خود در کشور شده اند.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این توهین احمدی نژاد است به قانون حجاب درایران اسلامی
حالا دولت هي شعار بده!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد!
به شما رای دادیم که افراد منافق و معلوم الحال رو دور خودت جمع کنی؟ به شما رای دادیم که روی خون شهدا قدم بذاری؟ به شما رای دادیم که هر جا دلت خواست از اسلام و ولایت و شهدا و قانون سخنرانی کنی و هرجا دلت خواست اونها رو زیر پا بذاری؟ ما عمل میخوایم نه حرفهای پشت تریبون!
مقام و پست در جمهوری اسلامی شده مترادف مصونیت! هر مقامی هر کار دلش بخواد میکنه و کسی جلودارش نیست! یکی آقازاده پروری میکنه، یکی بدعت گذاری و جنگ خیابانی میکنه، یکی علنا اعتقادات اسلامی رو به سخره میگیره و ایشون هم که گاهی میگه قانون بسته به نظر منه، گاهی دستور آقا در مورد مشایی رو پشت گوش میندازه، گاهی کوروشو علم میکنه، الانم که کشف حجاب!!!
پس بی حجابای خودمون شرف دارن که هنوز 70 درصدشون علنی کشف حجاب نکردن!!!
علمای اسلام نمیخوان حرفی بزنن؟!
Iran, Islamic Republic of
چرا آقای احمدی نژاد عزیز که حقیقتا امید دل میلیونها مستضعف و مومن هستند و همواره از حمایت های بی دریغ اونها برخوردار بودن با برخی سهل انگاری ها خودشونو خفیف می کنن؟!
Germany
... تا کی باشد به خانم بی حجاب نگاه کنه اگه فرد عادی باشه معلومه که عاقبتش چیه ولی اگر عزیزان مسئول و مخصوصا از طرف نهاد ریاست جمهوری باشه بلا اشکال و کاری درست و امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود - خدا رحم کنه
Iran, Islamic Republic of
در اين مقطع زماني بايد فقط از اين مرد شريف كه تمام همت خود را در جهت خدمت به مردم گذاشته حمايت كرد و درج اين اخبار و كنايه هاي بي مورد به نظر من دور از اخلاق اسلامي و ايراني است!!!
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع خود آقای رییس جمهور باید تذکر میداد چون ایشان در بحث بود
Iran, Islamic Republic of
آقایان کل فیلم را پخش کنید. این عکس فقط برای یک لحظه صورت گرفته است
Iran, Islamic Republic of
سلام عليكم احترام به هنجارهاي هر جامعه اي احترام به قوانين و مجريان آن ميباشد .عدم توجه و گستاخي، بي اعتبار دانستن آن را نشان ميدهد وحال آن حجاب در جمهوري اسلامي و اصل اسلام يك ضرورت و اصل اعتقادی انكار ناپذير است .
Iran, Islamic Republic of
چه جالب!!! یکی ازکامنتا از تذکر برای حجاب به یک امر بی مورد تعبیر کردن!!!

همین دیگه رییس جمهورم مثل جنابعالی فکر می کنه که اصل مسلم اسلامو جدی نمیگیره و با بی تفاوتی و بعضا با توهین به این شکل از کنارش رد میشه

این بحث خدمت به مردم و این حرفها هم شده چماق تو سر ملت که دولت هرکاری دلش خواست بکنه بعد خودش یا یه سری طرفدارای متعصب و خشک مغزش مدام بگن در مقابل خطاها و اشتباهات شبه خیانت دولت سکوت کنید بذارید دولت راحتباشه مبادا بگید بالای چشمشون ابروست!
Iran, Islamic Republic of
اینجانب با تفکر مکتب ایرانی مخالفت جدی دارم و از دکتر احمدی نژاد به جهت حمایت از تفکر ایرانی دلخورم اما با این وجود اگر باره دیگر انتخابات سال ۸۸ تکرار شود باز هم به او رای می دهم
اما مسئولین محترم وعزیز سایت جهان انقدر تب مخالفت شما با دولت بالا رفته که از انصاف خارج شده اید بینی و بین الله این افتادن روسری برای چند لحظه بوده یا کل این مصاحبه با کشف حجاب صورت گرفته؟
کاری نکنید که ترویج بی حجابی شود و از کاه کوه نسازید از خدا بترسید ودر مقابل دادگاه عدل الهی خود را حاضر بدانید
Iran, Islamic Republic of
با سلام متاسفانه علی رغم بودجه کلانی که برای مسائل فرهنگی در اختیار دولت مصوب شده لیکن این بودجه فقط در ابعاد تجملات استفاده میشه نه در مبحث محتوائی ( در نشریات ، در کتابها، در فیلمها و در سخنرانیها و ...) لذا نتیجه اش این میشه که : فقط شعار و فقط شعار در مباحث فرهنگی دیده میشه و بس !!!!!
Latvia
واقعا وضعيت حجاب در دوره آقاي احمدي نژاد به مراتب بدتر از دوران آقاي خاتمي شده است. اين موضوع كاملا هدفدار و بيانگر باطن و ماهيت واقعي حلقه نزديك ايشان مي باشد.
Iran, Islamic Republic of
چرا تیتر زدید توهین خبرنگار !!!!
این مشکله رئیس جمهور اصولگرای شماست که برخورد نمیکنه و با خنده و ادامه بحث کشف حجاب خارجی ها را در ایران به رسمیت میشناسه.
Iran, Islamic Republic of
حرص آدمو در میاره این احمدی نژاد با این کاراش
Iran, Islamic Republic of
این صحنه مرا به یاد آن اسیر و نوجوان بسیجی انداخت که وقتی آن خبرنگار در خارج از ایران می خواست با او مصاحبه کند به علت عدم رعایت حجاب حاضر نشد با او مصاحبه کند و به او گفت:

ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است
ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است

برای مسوولین کشور بسیار بسیار بسیار متأسفیم
خدا هدایتشان کند
Iran, Islamic Republic of
چرا لحظاتی بعد که مجبور به تصحیح حجابش شد را نمی گویید؟!
Iran, Islamic Republic of
زن خبرنگار گره روسری اش را هم باز کرده بعد یک سری طرفدارهای متعصب فقط بخاطر دفاع از احمدی نژاد می گویند این صحنه فقط مال یک دقیقه افتادن روسری از سر خبرنگاربود.حتما بعدش هم زن خبر نگار استغفراللهی گفت و روسری اش را بالا کشید.
Iran, Islamic Republic of
هوالمحبوب
آقای رئیس جمهور واقعا از شما انتظار نداشتیم یک لحظه فکر کردم این مطلب در یک کشور خارجی اتفاق افتاده اما درایران در نهاد ریاست جمهوری و در سرزمین ایران این خانم در مقابل شما کشف حجاب کرده و شما تنها خندیدید ! واقعا متاثر شدم واقعا شما و آقای مشایی چه چیزی را می خواهید با این اعمالتان ثابت کنید این خبرنگار به شما تنها توهین نکرد بلکه به همه ایران و به قوانینی که در ایران رایج هست هم توهین کرده
از يك زن خارجي چه توقعي داريد؟انتظار داريد با مقنعه و چادر ملي بياد ايران؟ اون روسري براي چند لحظه از سرش افتاده بود و بعد تصحيحش كرد.
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه كساني كه مي گويند تمام كارهاي دولت احمدي نژاد مورد تاييد رهبري است.
Iran, Islamic Republic of
ولي ارايشش خيلي كمتر از خانم امانپور بود كه با هاشمي در كاخ سعد اباد ان هم بي حجاب مصاحبه كرد و با اينكه چندين بار تيزر ساعت پخش آن زيرنويس شد در اخر پخش نشد و گزارش كتبي در روزنامه ها منتشر شد
Iran, Islamic Republic of
بنظر من رئيس جمهور بعنوان مجري قانون مي بايست به اين فرد تذكر مي داد و مصاحبه نمي كرد.و اين مورد اعتراض است.
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اين توهين رئيس جمهور به مردم و خانواده شهدا بوده و من بعيد ميدانم اطرافيان رئيس جمهور هم تذكري داده باشند زيرا تنها تذكر مي توانست عدم مصاحبه رئيس جمهور با اين خبرنگار باشد.
Iran, Islamic Republic of
اینها تازه طلیعه اسلام ایرانی است که آقای مشایی دربرابر اسلام ناب محمدی(ص) مطرح میکند. اسلام نابی که بدون ملاحظه کاری، در هر موقعیتی جز عمل به تکلیف الهی را نمی پذیرد.
من خودم یکی از طرفداران رئیس جمهورم ولی از اینکه رئیس جمهور تذکر جدی ندادن و یا مصاحبه رو ترک نکردن بسیار از ایشان دلخور شدم.