جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

تاکید آیت‌الله وحید برخدمت به خانواده شهدا

يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 419559
مرجع تقلید شیعیان گفت: خدمت به خانواده شهدا بهترین وسیله برای کسب رضای خداوند متعال است.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، آیت الله حسین وحید خراسانی در دیدار با مدیرکل و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ضمن ابلاغ سلام به نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید کل کشور اظهار داشت: خدمت شما به شهدا بهترین کار است و ما نیز برای موفقیت شما دعا می‌کنیم.

مرجع تقلید شیعیان افزود: به خانواده شهدا سه چیز را بیاموزید و آن تحکیم عقاید، تهذیب اخلاق و تعلیم احکام است که با اجر بسیار برای شما خادمان شهدا همراه است.

آیت الله وحید خراسانی بیان کرد: هر کار و فعالیتی که صورت می‌گیرد باید خود کار و ریشه و ثمره آن کار را به‌خوبی بشناسیم، کار شما در بنیاد شهید در راستای خدمت به شهدا و ایثارگران بهترین کار است.

استاد برجسته حوزه علمیه گفت: رسیدگی به دلشکستگان که خواه ناخواه فقدان عزیزانشان بار سنگینی بر دلهایشان است ثواب بسیاری در پی دارد.

وی گفت: از بهترین خدماتی که می‌توانید در این عرصه داشته باشید توجه به قرآن و برگزاری و تقویت برنامه‌های قرآنی در بین این خانواده‌هاست که ثواب آن هم در دفتر عمل خادمان و هم برای خانواده شهدا ثبت و ضبط است.

آیت الله وحید خراسانی افزود: تلاوت کلام خدا روح انسان را تلطیف می‌سازد، چون نسیم بهاری برای زمین مرده حیات بخش است با قرائت قرآن هم گناهان محو و هم حسنه ثبت می‌شود و هم درجات در بهشت پاداش انسان است و این تلاوت اگر از جوانی صورت گیرد ثواب دو چندان دارد.

وی خاطر نشان کرد: اگر این جمعیت ایثارگر در سطح کشور در برنامه‌ای منسجم روزانه قرآن را تلاوت کنند و ثواب این تلاوت را هدیه کنند به امام عصر (عج) در دنیا و آخرت با امام زمان (عج) هستند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: جوانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل پدرش را از دست داده و خود امروز کلام خدا را تلاوت می‌کند و به امام زمانش تقدیم می‌کند، امام در شب قدر که دفتر تقدیر به امضا می‌رسد با او چگونه می‌کند. دست عنایت حضرت همواره بالای سر ایشان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این دیدار ضمن ابلاغ سلام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز محضر شما فقیه عالیقدر رسیدیم تا از بیانات و رهنمودهای شما در راستای خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا بهره‌مند شویم.

سیدجواد ‌هاشمی افزود: خادمان به شهدا امروز محضر شما رسیده‌اند تا در سالی که به نام سال همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده بیانات علما و مراجع را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من خانواده شهیدم آنقدرخانواده های شهدا سوء استفاده کرده اند ومتوقع شده اند که دوست ندارم خانواده شهید باشم نمی دانیدنمی دانید فرزندان شهدا چه بلای برسر کشورآورده وبرعلیه نظام هم دشنام می دهند