جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

زارع زاده مدال طلاي ۲۰۰ متر را ربود

دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 185955
مسابقات دوچرخه سواري تايلند؛

تهران - در رقابتهاي دوچرخه سواري جام آسيايي تايلند، ابوالفضل زارع زاده عضو تيم ملي كشورمان توانست مدال طلاي ماده ۲۰۰ متر را به دست آورد.

به گزارش روز دوشنبه فدراسيون دوچرخه سواري،در دومين روز از رقابتهاي دوچرخه سواري جام آسيايي تايلند، ابوالفضل زارع زاده ملي پوش ركابزن كشورمان توانست در ماده ۲۰۰ متر با درخشش و عملكردي قابل قبول،مدال طلاي اين ماده را تصاحب كند.
همچنين در ماده ۲۰۰ متر بزرگسالان، احسان خادمي ديگر نماينده كشورمان توانست صاحب گردن آويز برنز شود.
شايان ذكر است،به دليل شرايط نامساعد جوي و بارندگي شديد در شهر بانكوك، رقابتهاي ماده كايرين مسابقات جام آسيايي تايلند در مرحله فينال برگزار نشد.
مسابقات دوچرخه سواري تايلند از تاريخ ۱۹ الي ۲۰ شهريورماه سال جاري در پيست سيماني 'هوامارك' شهر' بانكوك ' برگزار شد.
گفتني است، در رقابتهاي قهرماني آسيا كه بهمن ماه سال گذشته در تايلند برگزار شد در ماده تيم اسپرينت جوانان، ابوالفضل زارع زاده ملي پوش كشورمان با همراهي( ادريس كاظمي و محمد دانشور) موفق به كسب مدال برنز شد. در اين ماده تيم هاي ژاپن و مالزي به ترتيب مقام هاي اول و دوم را به دست آوردند.
همچنين در رقابتهاي جام آسيايي كه تير ماه سال گذشته در مالزي برگزار شد احسان خادمي ديگر نماينده كشورمان توانست در ماده تيم اسپرينت با همراهي ( رضا جبرئيلي و علي مرشدلو) مدال نقره را كسب كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *