پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۱
۲۳

صهیونیست‌ها نوزاد فلسطینی را زنده‌زنده سوزاندند+عکس

پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 436055
شهرک‌نشینان صهیونیستی، بامداد جمعه خانه یک فلسطینی را به آتش کشیدند که بر اثر آن یک نوزاد شهید و ۳ تن دیگر از جمله والدین این نوزاد مجروح شدند.
صهیونیست‌ها نوزاد فلسطینی را زنده‌زنده سوزاندند+عکس
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری آلمان خبر داد، منابع فلسطینی از کشته شدن یک نوزاد فلسطینی و زخمی شدن ۳ عضو دیگر از اعضای یک خانواده‌ای در پی اقدام شهرک‌نشینان صهیونیستی در آتش زدن خانه آنها در «نابلس» در شمال کرانه باختری، خبر دادند.

این منابع اعلام کردند این حادثه، بامداد امروز در منزل مسکونی در روستای «دوما» نزدیک نابلس رخ داد و شهرک‌نشینان پس از به آتش کشیدن این خانه، همچنین شعارهای تبعیض‌آمیزی و توهین‌آمیزی علیه عرب‌ها نوشتند.

این منابع تصریح کردند «علی سعد دوابشه» نوزاد یک و نیم ساله این خانواده در پی این آتش‌سوزی جان خود را از دست داد و بقیه اعضای خانواده دچار حالت سوختگی از درجه سوم شده‌اند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000436/nf00436055-1.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000436/n00436055-t.jpg

به گفته این منابع، شهرک‌نشینان یک خانه دیگر را در این روستا به آتش کشیدند ولی این حادثه تلفاتی در برنداشت.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000436/nf00436055-2.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000436/nf00436055-3.jpg

اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها موجی از خشم و انزجار عمومی در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است و بسیاری از کاربران اینترنتی با محکومیت این اقدام از سکوت و همپیمانی سران کشورهای عربی در قبال تجاوزات متعدد و سازمان یافته رژیم صهیونیستی انتقاد کرده اند، برخی خبرنگاران نوشته‌اند اگر چنین اقدامی علیه یک اسرائیلی انجام شده بود تلاویو اعلام جنگ می‌کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
بای ذنب قتلت؟
مجید سرابی
به گناه بی عرضگی و خیانت دولت های عربی
Iran, Islamic Republic of
بايد بجاي مذاکره حکم جهاد با صهيونيستهاي عوضي صادر ميشدوراهشم هموار ميکردند که سه روزه طومارشون پيچيده بشه
طهماسيان
خدايا پايان اين ظالمان را نزديك گردان
قريشي
اللهم عجل لوليك الفرج
و پایان ظالمان داخلی که با تحریف انقلاب و امام و ... سعی در تطهیر چهره کریه این رژیم غاصب و اربابش آمریکا دارند و میخواهند با قاتلان برادران مان برادر شوند
خدا لعنتشون کنه.
به نظر کل مردم ایران جمهوری اسلامی باید دخالت خود را در مسئله فلسطین و اسراییل پایان دهد و دیگر به دنیا تضمین دهد که از گروههای تروریستی حماس و حزب اله و اسد هیچگونه حمایتی نکند و اسراییل را به رسمیت بشناسد این خواسته تمام مردم ایران هست و بسیار جدی هست مسئله فلسطین مسئله عربی است و هیچ ربطی به ایران نداشته و نخواهد داشت
فقط عملیات استشهادی .
به به! ظاهرا پای صهیونیست های کثیف هم به این سایت خبری باز شده!
جان فدای حزب الله لبنان
خودتو چند تا حساب کردی؟؟؟ از این حرفها توی فتنه 88 هم زدین، دیدید مردم چجوری جوابتونو دادن! رسوای عالم شدید شما چند تا سرباز پیاده ی نتانیاهو!
پس ائمه اطهار هم عرب بودن و ربطی به ایرانی ها ندارن؟ بی منطق بی سواد از جای خاص(دلارهای آل سعود) تغذیه شده!
میم
نظر کل مردم ایران؟؟؟؟؟؟!!!!!!! می خندیم.......
Iran, Islamic Republic of
به حال اين بابا بايد گريه کرد.مرتيکه احمق
Romania
در واقع نظر کل مردم را میتونی تو نظریات این خبر و امتیازهای مثبت و منفی ملاحظه کنی نه در توهمات خودت
نترس جوجه !! اونا که دشمن اسراییلند جگر ش را دارند ،کسی از شما توقعی نداره !هدف بزرگ تبعات بزرگ هم داره ، اینها از عصبانیت استکباره که خوابش اشفته شده ،دست خدا با امثال این حادثه دیدها همراهه و سختی مصیبت را از کامشون بیرون میکشه ،ملک خدا خیلی با عظمت تر از این دنیای کوچولوه ! خدا عوض این صدمات را به احسن وجه میده ،اما یک کم ایمان باید چاشنی کار باشه تا بقیه خودش حل بشه .
Iran, Islamic Republic of
خيلي نادوني.خداعقلت بدهد
ایران از حماس نباید حمایت کنه خود اسد هم از حمایتش پشیونه بجاش فقط از شیعیان منطقه باید حمایت کنه حزب الله و بقیه شیعیان که هم عده شون کمتره هم مثل حماس نیستن که مواضعشون اغلب برخلاف مصالح ایران و از جنگ غزه حمایت کردن
به نظر می رسد شما در سینه به جای قلب یک قلوه سنگ داری وگرنه اکثر مردم و حتی دولتهای غربی که شما نوکر آنهایید این جنایت را محکوم کرده اند
مشکل بزرگ محور مقاومت اینه که تریبون فراگیر و گسترده ای نداره بر عکس طرف مقابل. اگه این اتفاق تو جایی که برای غرب اهمیت داشت افتاده بود الان همه شبکه هاشون در حال مانور اساسی روی این اتفاق بودن و وای حقوق بشر سر می دادن.ما باید از مدت ها پیش به فکر ماهواره مستقل و شبکه های درست ودرمون می افتادیم که در این جور مواقع بتونیم خبررسانی گسترده داشته باشیم.البته خود فلسطینی ها به جز تعداد اندک خیلی با معیار های محور مقاومت قرابت ندارن.
مجید
اون اشغالی که میگه کل مردم ایران و بعد حماس و ... ترتوریست می خونه هنوز بچه خودشو تو آتیش نسوزوندن که اون وقت بفهمه مسلمان کشی و برادر کشی مث همه ( تو شک نکن یه خائنی)......
رامين
Iran, Islamic Republic of
كساني كه جنايات رژيم جعلي اسرائيل را تأئيد مينمايند لعنت خدا و ملائكه بر آنها باد.
نیما
خدا لعنت کنه صهیونیستهارو
فرهاد
من میترسم خدا از دیدن این همه بیعرصه گی ها ما عاقبت ما رو هم مثل عربها کنه اخه تا کی تماشا یه دو سه هزار تای موشک بفرستیم حالا اگه چند فلسطینی هم شهید شدن اینا که در هر صورت بدست این صهیونیست ها کشته میشن