جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

صدور دفترچه بیمه جعلی برای افغانی ها

پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 396951
دو مرد و زن جوانی كه با دایر كردن شركتی اقدام به جعل دفترچه های بیمه خدمات درمانی و كلاهبرداری می كردند در مشهد دستگیر شدند.
به گزارش جهان به نقل از پانا، فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی كسب اخباری مبنی بر این كه افرادی در منطقه گلشهر مشهد اقدام به دایر كردن شركتی كرده و با فریب اتباع خارجی غیر مجاز برای آنان دفترچه های خدمات درمانی جعلی صادر می كنند پی گیری موضوع در دستور كار كارآگاهان مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت.

سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم افزود: كارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی در مشهد با انجام تحقیقات میدانی ، متهمان پرونده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را دستگیر كرد.

این افراد كه دو مرد و زن جوان هستند تاكنون به صدور ۵۰۰ جلد دفترچه جعلی بیمه خدمات درمانی برای اتباع خارجی غیر مجاز اعتراف كرده اند.

وی خاطر نشان كرد: تحقیقات پلیسی از اعضای این باند برای كشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در بخش دیگری از این مصاحبه به تشریح پرونده دستگیری عامل توزیع داروهای غیرمجاز در مشهد اشاره كرد و گفت: این فرد داروهای غیرمجاز را از غرب كشور و با خودروی اتوبوس مسافربری به مشهد حمل می كرد كه در آخرین بار قاچاق خود قصد وارد كردن بیش از ۲۰۰ هزارقلم دارو را داشت .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *