پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

رئيس جمهور،هفته آينده ميهمان مردم البرز

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 148857
مديركل ارتباطات مردمي نهاد رياست جمهوري از سفر رئيس جمهور و اعضاي هيئت دولت به استان البرز طي هفته آينده خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از كرج، عادل محمديان در جلسه شوراي اداري استان البرز با بيان اينكه هيئت دولت هفته آينده به اين استان سفر مي‌كند گفت: 30 ستاد براي پيگيري مشكلات مردم استان البرز و نحوه اجراي مصوبات دور اول و دوم سفر رئيس جمهور و اعضاي كابينه به شهرستان‌هاي كرج، ساوجبلاغ و نظرآباد فعال هستند.
اين مسئول درباره برنامه نخستين سفر دكتر احمدي‌نژاد به استان البرز پس از تشكيل رسمي اين استان گفت: محور اصلي دور سوم سفرهاي استاني دولت،‌ اقدامات فرهنگي است و در اين سفر نيز طرح‌هاي بسياري با همكاري دستگاه‌هاي مسئول براي ارتقاي فرهنگي البرز از سوي هيئت دولت به تصويب خواهد رسيد.
محمديان ادامه داد: همچنين دكتر احمدي‌نژاد در جمع مردم شهرستان كرج سخنراني كرده و مسائل مهم داخلي و بين‌المللي را با آنها در ميان خواهد گذاشت.
به گفته وي، برخي از اعضاي كابينه نيز همراه رئيس جمهور طي سفر دو روزه دولت به استان البرز حضور داشته و با حضور در جمع مردم شهرستان‌هاي مختلف اين استان، ضمن آشنايي با مشكلات آنها، دستورات لازم براي رفع مشكلات و برآورده كردن نيازهاي مردم را صادر خواهند كرد.
مديركل ارتباطات مردمي نهاد رياست جمهوري درباره تاريخ دقيق اين سفر اعلام نظر نكرد،‌ اما تأكيد كرد: دكتر احمدي‌نژاد طي هفته آينده به استان البرز سفر خواهد كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *