سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱۶
۷۷
اظهارات قابل تأمل سرکرده تروریست جیش العدل:

«حصر سران فتنه یکی از دلایل درستی اقدام مسلحانه علیه جمهوری اسلامی است»

زنده شدن مجدد حمایت عبدالمالک از فتنه سبز
جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 387654
سرکرده تروریست جیش العدل در گفتگو با شبکه العربیه تاکید کرد که حصر سران فتنه نشانه نبود آزادی سیاسی در ایران است و به همین دلیل بهترین روش مبارزه با جمهوری اسلامی مبارزه مسلحانه است و مسئله حصر نشانه درستی اقدام مسلحانه است.
«حصر سران فتنه یکی از دلایل درستی اقدام مسلحانه علیه جمهوری اسلامی است»
گروه سیاسی جهان نيوز ـ عبدالله الماسی: صلاح الدین فاروقی رهبر گروهک تروریستی "جیش العدل" از گروه های منشعب شده از گروهک عبدالمالک ریگی در گفتگوی رپرتاژی با شبکه العربیه به بیان دیدگاه های این گروه و علل اقدامات تروریستی پرداخته است.

وی در گفتگو با شبکه العربیه که سالهاست تریبون گروه های تروریستی شرق کشور تبدیل شده است مدعی شد که با گروه هایی همچون القاعده و داعش ارتباط ندارد و به دنبال تبدیل شدن نظام ایران به یک نظام فدرالی هستند.

سرکرده این گروه که از زمان تاسیس جیش العدل تا کنون شهروندان زیادی را به شهادت رسانده در ادعایی خنده دار گفته که تعرض به حقوق بی گناهان را حرام می داند ولی "فعالیت مسلحانه را بهترین و موثرترین راه" برای مبارزه با جمهوری اسلامی می داند.

سرکرده تروریست جیش العدل که تا کنون شهروندان فراوانی را در جنوب شرق تنها به جرم شیعه بودن به شهادت رسانده در اقدامی فرار به جلو به العربیه گفته است: ما با هیچ اقلیت مذهبی جنگی نداریم!

گروهک تروریستی "جیش العدل"

وی در سخنانی قابل تامل برای اثبات وجود ظلم در ایران به حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ اشاره می کند و در این مصاحبه اعتراف می کند که با گروه های سیاسی و احزاب و تشکل های ایرانی مخالف جمهوری اسلامی ارتباط نزدیکی دارد.

فاروقی در ادامه در اظهاراتی قابل تامل، شورش های خیابانی فتنه گران را در سال ۸۸ «فعالیت مدنی» نامیده و حصر سران فتنه را نشانه نبود آزادی سیاسی در ایران عنوان می کند و تاکید می کند که به همین دلیل بهترین روش مبارزه با جمهوری اسلامی مبارزه مسلحانه است و مسأله حصر نشانه درستی اقدام مسلحانه است.

صلاح الدین فاروقی رهبر گروهک تروریستی "جیش العدل"
صلاح الدین فاروقی رهبر گروهک تروریستی "جیش العدل"

گفتنی است، در حوادث سال ۸۸ و به خصوص پس از هتک حرمت امام حسین(ع) در روز عاشورای آن سال، عبدالمالک ریگی با صدور بیانیه ای از فتنه سبز و اقداماتشان اعلام حمایت کرد و تاکید کرد که حاضر است به اعضای جنبش سبز برای عملیات خرابکاری در ایران آموزش تروریستی و بمب گذاری بدهد.

لازم به ذکر است به شهادت رساندن چهار نفر از ماموران انتظامی در سیستان و بلوچستان در روزهای اخیر، آخرین اقدام تروریستی جیش العدل در جنوب شرق بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خیلی زودتر از اونی که فکر می کنی به برادر ملعونت ملحق میشی لعنت خدا بر شما که آبروی قوم بلوچ رو بردید
ستار
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر جیش العدل ...
محمد باقر
Australia
برادر عزیز

این یعنی‌ صورت مساله را پاک کردن ، فقر فرهنگی‌ و فقر مالی موجب رشد اینگونه افراد و سازمان‌ها میشود که پس از شکل گیری مورد سؤ استفاده اجانب و دشمنان قرار میگیرند.

شما فکر می‌کنید چه تعداد از این جماعتی که با این فرد شرور تواین کوه‌ها زندگی‌ می‌کنند اگر شغل داشتند و از تحصیلات مناسبی برخوردار میبودند حاضر به ادامه همکاری با این منفور بودند، ریگی بدرک واصل شد، صلاح الدین فاروقی بوجود آمد

بنظرم ریشه یابی‌ بهتر از بریدن تنه است
United States
هر کی فقیره باید آدم بکشه؟؟؟
Australia
گزارش بانک مرکزی ایران از بودجه سالانه خانوارهای ایرانی نشان می دهد که خانوارهای تهرانی در صدر پردرآمدها قرار دارند و خانوارهای ساکن سیستان و بلوچستان کمترین درآمد را دارند.
فرساد
Iran, Islamic Republic of
از این گزارش بانک مرکزی ایران، راحت ترین نتیجه ای که میشود گرفت (یعنی بدون تفکر و بدون در نظر گرفتن عوامل دیگر موثر بر این اختلاف) این است که جمهوری اسلامی بین این 2 شهر تبعیض قایل میکند!!!! لطفأ فقط یک گوشه حقیقت را بدون دیدن بسیاری عوامل دیگر نگاه نکنید وگرنه هم خودتان گمراه میشوید و هم دیگران را گمراه میکنید!
توفیقی از قزوین
جناب روحانی توبه کسانیکه"" حر "" می خوانی بماند حداقل بیایند و به دلیل جنایات این گروهک که سربازان خط مرزی ما را می کشند اعلام کنند که این جنایتکاران از خط به اصطلاح‌ اصلاحات جدا هستند جرات دارند؟
حران
Iran, Islamic Republic of
نیروهای امنیتی و نظامی بزنند تو دهن اینن کثافت تا دندوناش تو دهنش پودر بشه!
پيروز
...اونروز حتي فرمانده نيروي انتظامي تلويحا اشاره ميكردكه دولت توي ديپلماسي كه كاري نتونسته بكنه حداقل اجازه بده نيروي ويژه ما و اطلاعاتيها برن و عمليات انجام بدند و مانع كار نشند
خوب برن و امنیت را برای مردم ایجاد کنند. دولت چرا نباید اجازه بده امنیت برقرار بشه.
چه غلطا
United States
این غلط کردنا به شما نیامده,تو هم غلط میکنی با اون گور به گور شدتون.
چرا ..می زنید بی دین ها؟
...
zm
نفرین خدا وخلق خدا بر تمام تندروها وداعش مسلکان وآنانکه خود وافکار متحجر وعقب مانده خود رادرسایه قدرت حقیقت مطلق میپندارند وروح و روان جامعه را میپریشند
لعنت به اینا
Iran, Islamic Republic of
دم خروس زد بیرون!
Iran, Islamic Republic of
موسوی الجیش العدلی....
United States
و کروبی...
سگ زرد برادر شغاله
Iran, Islamic Republic of
یادش بخیر ریگی هم برای این آشغالای وطن فروش یقه چاک می کرد
منم مخالف موسوى و فتنه 88 هستم. اما فکر نمى کنى فحش دادن درست نباشه؟
Iran, Islamic Republic of
کشتید خودتونرو شماها با این ادبتون..........
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتشون کنه
سران فتنه اونطوری مردم رو کشتن و اینا اینطوری
Iran, Islamic Republic of
از مردم شرم نداری از خدا هم نمی ترسی ؟
United States
لابد موسوی و کروبی از خدا می ترسند. بی شرم تر و پر روتر از این دو نفر ندیدم.
Iran, Islamic Republic of
چرا از اونها بی شرم تر و پر رو تر هم وجود داره..
اولیش ...و بعدش این مجسمه‌های بلاهت که هنوز سنگ اونها رو به سینه میزنند...

با این بلاهت و نفهمی که برخی وجود داره ...
شما اگه خدا میشناختی به 24 میلیون نفر تهمت نمیزدی و حقشون را زیر پا نمیزاشتید. از اسلام فقط سو استفاده میکنید. یه جا میگید سیدید و فرزند پیامبر یه جا میگید اسلام کیلو چند!
جیش الشیطان
جیش الشیطان
حسین
نویسنده ی عزیز، قیامتی هم هست، روز رستاخیزی ام هست، خبر رو الان از العربیه خوندم، چرا حرف طرف رو قلب کردین که موسوی رو بزنید؟ اون داره میگه مبارزه مسالمت امیز نتیجه ش شده حصر و زندان، برای همینه که ما اعتقادی بهش نداریم
منتظر
تو واقعا به قیامت و رستاخیز اعتقاد داری؟
دوباره و با دقت خبر الصهیونیه را بخوان
گیرم که خبر شما درست
اولا که اعتراف بوده به این که موسوی و کروبی در حال مبارزه با ملت ایران بودن نه انتخابات و به فکر براندازی و خوش خدمتی به دشمنان ملت ایران و تمام کسانی هم که دانسته یا نادانسته در زمین انها بازی کرد همینطور
ثانیا اگه از نظر اینها و شما اقدامات وحشیانه فتنه گران در غارت و اشوب و چپاول و کشتار و اتش زدن مساجدو قران و اتش زدن خیمه های عزای حسینی مسالمت امیز بوده !!!! پس بفرمایین برای ما که غیر مسالمت امیزتان چیه؟
Iran, Islamic Republic of
..
تا وقتی امثال این ... وجود دارند... آمریکا باید هم امیدوار باشه
طاها
راه باز جاده دراز ، شما هم با این فرمایشتان تلویحی صحه بر سخن این جانیان پلید می گذارید پس بروید شما هم سلاح به دست بگیرید ببینم چه غلطی می کنید .
حسین اقا قیامتی هم هست یه سوال: مبارزه مسالمت امیز است یا اعتراض پس قبول دارید که مبارزه بود نه اعتراض و در ضمن جایی که برای اعتراض قانون وجود دارد مبارزه و شورش را میتوان مسالمت امیز بیان کرد؟ اگه منصف باشی میبینی نمیشود در اخر دقت کردی چرا جانییان و ادم کشان باید از حصر ناراحت باشند 
منتظر
کبوتر با کبوتر باز با باز
همجنس با همجنس کند پرواز
سران عربستان،ترکیه،قطر،امارات، کویت،عمان, مصر،اردن،فرانسه،المان،انگلیس،امریکا و همچنین رژیم منحوس صهیونیستی،داعشفجیش الظلم، جند الشیطان،گروه سحابه،طالبان،سلفیها،وهابیها، بهاییها ،صوفیان،القاعده، موسوی و کروبی و فتنه گران و .........
همه از یک قماشند و دستشان در کاسه ای پر از خون انسانهای بی گناه اعم از شیعه و سنی و غیر مسلمان
چیزی دیگه نبود ...
چراغعلی
در خالیکه نخست وزیر رژیم حعلی کودک کش به صراحت میگه این افرادی که در تهران دست به آشبوب زده اند به نمایندگی از اسرائیل این کار ها را میکنند ویا در جایی دیگر میگوید اصلاح طلب ها سرمایه اسرائیل هستند و زمانی که سران فتنه از شاه پلید سعودی حامی مالی داعش دلار های میلیاردی میگیرند اعترافات این ادم کش هیچ تعجبی نداره
Iran, Islamic Republic of
حالا اگه اين گفته بود تو ايران زنداني سياسي هست كه حرفش قبول نبود الان برا شما شده مستند؟؟؟؟؟؟؟
United States
راست و دروغ رو با هم مثل بی بی سی تفت می دن
چه ربطی داره؟
الان نظر این تروریست در مورد موسوی و کروبی را گفتن. نه تایید کردن نه رد
یک کلام هم از این بزمجه آدمکش!!!!!!!
حسن
به نظر من سه اقدام اساسی و هماهنگ برای مبارزه با پدیده تروریسم در جنوب شرق کشور ضروری است .
1 - توسعه جدی و روزافزون منطقه به لحاظ اجتماعی و اقتصادی : الگوی که در غرب کشور جواب داده است . زمانی منطقه غرب دستخوش تحرکات تروریستی بود ولی اقدام برای توسعه در آن منطقه موجب شد خود مردم امنیت را به منطقه بازگردانند چرا که متوجه بودند رشد و آبادانی شهرشان در گروه امنیت آن است . امروزه مردم از سراسر کشور به راحتی و بدون هیچ نگرانی به غرب کشور تردد دارند.
2 - حفاظت امنیت منطقه باید به خودم مردم منطقه سپرده شود . باید اهالی و بومیان وارد عرصه شوند . کارجدی شهید بزرگوار شوشتری باید به قوت ادامه یابد.
3 - نیروی واکنش سریع با اقدامات تروریستی در قرارگاههای نظامی شرق کشور ایجاد شود به محض اطلاع از اقدام تروریستی سریغا در همان دقایق اولیه وارد عمل شود .نه اینکه بعد از فرار از مهلکه ، عنوان شود که به خاک فلان کشور فرار کردند و آن کشور مدعی شود که ایران مشکلات داخلی اش را فرافکنی می کند و اگر مدرکی دارد به کمیته مرزی مشترک تحویل دهد . باید گروهگهای تروریستی بدانند که صد چشم در برابر یک چشم از دست خواهند داد نه اینکه به راحتی و حتی با فیلمبرداری عزت و شرف سربازان این مرز و بوم را به سخره گیرند .
علی
Romania
حسین جان با تشکر از پیشنهادات خوب شما ولی مستحضر باشید که دو مورد اول سالهاست که در حال اقدام و تکمیل شدن است اما تفاوت ها را در جنوب شرق و غرب باید مد نظر داشت و در مورد سوم حقیقت این است که این بزدلان جیره خوار وهابیت و قاتلان شهروندان بیگناه در نقاط صفر مرزی اقدام به جنایت می کنند که براحتی بتوانند به آن طرف مرز فرارنمایند. پیشنهاد من این است که انقلابیون برای سرنگونی رژیم ستمشاهی رودرروی نظام ایستادند و از قبل 15 خرداد و جمعه سیاه و ... خواسته دینی خود را بر استکبار و استعمار تحمیل نمودند حالا اینها اگر واقعاً خواستار ایرانی آزاد هستند بیایند در همه ایران هم لازم نیست در همان سیستان و بلوچستان عرض اندام کنند آنوقت خواهید دید همین غیور مردان بلوچ چه به روز آنها خواهند آورد.
Iran, Islamic Republic of
علی جان این بابا حسین نبود.. حسن بود...
مجتبی
حالا خدا روشکر این هم در مورد اسید پاشی اظهار فضل نکرده
محمد
Moldova, Republic of
سرکرده گروهک تروریستی!
مسلمان
کثافت از سر و روی این جانی ها ی قاچاقچی می ریزه
حبیب
این فتنه گرا هم عجب طرفدارایی دارنا.
رقاص و مطرب و قاچاقچی و آدمکش.........
خاک بر سر سران فتنه کنند که آب به آسیاب وهابی های وحشی ریختند.
Iran, Islamic Republic of
فقط این آشغالا را به موسوی بدبخت نچسبوندید که این کار را هم کردید. خدایا تخریب تا چه اندازه. مطمین باشید نتیجه عکس داره و موسوی هر روز عزیزتر میشه
Iran, Islamic Republic of
با وجود امثال تو من اگر جای موسوی بودم ادعای پیغمبری میکردم... و تا قیامت سواری میگرفتم
آقا جان طرفدارای این موسوی تو فرانسه در راهپیمایی هماهنگ شده توسط منافقین شرکت کردند. وقتی اصل نظام نشانه تون هست، دیگه هر حرکتی مباح بلکه لازم میشه؛ موسوی که جزء چپ ترین سیاستمداران زمان جنگ بود با همون اخلاقیات قطعاً فکر میکنه هدف وسیله را توجیه میکند، پس چه باک از همکاری با هر کسی.
یکی از ویژگیهای خارج شدن از مسیر این هست که آدم یک روز چشم باز میکنه میبینه با معتاد، فاسد، میخوار، مرتد، دزد و ... دمخور شده. رفقای بین المللی جناب موسوی کیان؟ منافقین، صهیونیستها، نومحافظه کارها، وهابیها، تروریستهای شرق کشور.
راست میگه فقط گوگوش و اون گوگولی مگولی هارا به موسوی بچسبونید.
طرفداران واقعیشون از جمله مریم رجوی و جیش العدل را رسانه ای نکنید!
ایرانی
... هماهنگ کرده !!!!!!!!!!!!!
ستار
Iran, Islamic Republic of
هم لعنت خدا بر جیش العدل و هم بر کسانی که راست و دروغ را ...این عین بی تقوایی و کفر است
Iran, Islamic Republic of
ننگ بر جهان نیوز...و کانون فتنه که الان کارش بجایی رسیده محتاج افاضات ...شده
موسوی خودش گفته ما هر کسی را که قبولمون داره قبول داریم و به سینه تروریست ها هم دست رد نزده . دیدی که با مریم رجوی هم همراه بودن.
حالا تو چرا ناراحتی که یکی دیگه از طرفدارن موسوی را معرفی بشه؟
همون مونده تو بیای فدرالیزه بکنی نظام ایرانو!
.... هیچ سند رسمی از این مصاحبه وجود نداره
Iran, Islamic Republic of
برنامها ی را روز پنج شنبه از شبکه افق دیدم هرکسی اون برنامه را دیده باشه اصل موضوع براش روشن میشه که چرا جرم وجنایت وقتل وقاچاق بی نظمی در اون منطقه وجود د اره /فقر وزندگی فلاکت بار مشکل اصلی منطقه بود که برنامه شبکه افق نشان می داد
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
باسلام تاریخ همیشه تکرار میشود ولی فقط مکان واسامی افراد عوض می شود این سران فتنه همان طلحه وزبیر هستند واین فرد از گروه خوارج است کهدر جنگ نهروان با مولایمان حضرت علی (ع )جنگیدند و خونهای زیادی را به نا حق بر زمین ریختندبرای مثال قضیه ان زن باردار که چگونه خودش راکشتند و فرزندش را از جنین بیرون اورده و به دار زدند
... به چی دل خوش کردین.ب..
United States
خشت اول که معمار بنهاد کج تا ثریا میرود دیوار کج../.
لطفا این نظر رو یا کامل بزارید یا حذفش کنید این شیوه اطلاع رسانی نشون میده که کل اخبارتون مشکل داره اینقدر با افکار مردم بازی نکنید ...گه گاهی جهان رو میخوندم ولی امروز با معکوس کردن نظرم توسط شما واقعا فهمیدم که سارقین نظرات و آرا مردم خیلی خطرناکتر از ریگی و امثال اونا هستند این آخرین نظرم بود دیدار به قیامت خوش باشید
Iran, Islamic Republic of
سرکرده جیش العدل هم فهمید ...
امیر
حتما باید یکنفر مثل سردار شوشتری ترور بشه تا حساب اینم برسید؟!!! اجازه ندید کسی این شائبه رو ایجاد کنه که جان سربازان و درجه داران معمولی برای نظام ارزش نداره
سامان
Iran, Islamic Republic of
با سلام
این نحوه خبر رسانی شما واقعا ...که
اگر شرف داری درج کن
زنده باد اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
یا همون زنده باد حماقت
به به.
حمایت تروریست های جیش العدل از جنبش سبز. چرا اصلاحاتی ها خبر به این مهمی را سانسور کردن حالا اگه مثلا یه بازیگر دسته چندم چنین حرفی میزد با افتخار اعلام تو بوق میکردن ....
چند وقت دیگه اعضای داعش هم از سران فتنه حمایت کرده و با ادعای حصر موسوی و کروبی به دشمنی با ایران میپردازن. اون روز قیافه این روشنفکرنماها که دیگران را منتسب به داعش میکنن بسیار دیدنی است.
کامران
شما ها واقعا از حرفه خبرنگاری چی می دانید؟ بزرگ کردن حرفهای یک تروریست نادان و ... چه ارزش خبری دارد؟ ...
آره فقط حرف های گوگوش در مورد شما اهمیت داره.
اگر سران فتنه اعلام برائت نکنند باید به عنوان همدست محارب محاکمه شوند.
Iran, Islamic Republic of
بیچاره مهندس موسوی و کروبی چه ربطی به این تروریستهادارند ؟؟...
مجید مجد
United States
بگو چه ربطی ندارن؟
یادته اون موسوی در مناظره ها می گفت قلب هر ایرانی ستاد منه؟
هر ایرانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتی ارانی مثل این آدمکش ها؟
!با کافران چه کارت گر بت نمی پرستی؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ برجهل و نادانی و داعش صفتی و تندروی . عامل اصلی رشد تروریسم دراستانهای مرزی ، نبود امکانات عادلانه شهری و بهداشتی و تبعیض گسترده است .
United States
مرگ بر گروه جیش الشیطان
ققنوس
البته فکر کنم ارادت دوطرفه هست........
بهزاد
واقعا برای خودم متاسفم
علت تاسفم از اینه که یک ایرانی ام
البته ایرانی از نوع شهروند درجه n ام چون در استان سیستان و بلوچستان زندگی میکنم ، زندگی که چه عرض کنم .. !
از مسولین واقعا پوزش میخوام که خودمو شهروند بحساب اوردم
نمیدونم مسولین، ما شیعیان ساکن این استان رو چی به حساب میارن ولی بارها شده که مردم این استان اعم از مرد ، زن ، کودک، دانش آموز ، معلم ، نظامی و ... توسط وهابیان نجس به شهادت رسیدن و مسولین حتی در حد یک خبر زیرنویس شده به اون نپرداختن
.. ... ، آقای مسول امنیت جان مردم ن...باد
که هر روز خون جوانان این استان به نا حق بخاطر بی لیاقتی شماها ریخته میشه