جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

عیادت وزیربهداشت ازمصدوم اسیدپاشی

يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 387951
دستیار ویژه رئیس جمهوری و وزیر بهداشت، به نمایندگی از سوی رئیس جمهوری، با حضور در بخش مراقبتهای ویژه سوختگی بیمارستان شهید چمران، از یکی از قربانیان حادثه اسید پاشی عیادت کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسین فریدون و دکتر سید حسن هاشمی در این دیدار در گفتگویی با تیم پزشکی، در جریان آخرین وضعیت درمانی این قربانی اسیدپاشی قرار گرفتند و بر ضرورت تداوم اقدامات درمانی تا بهبودی کامل وی تاکید کردند.

در این دیدار با ابراز تاسف دولت یازدهم از این اعمال غیرانسانی، تاکید شد که دولت تمام تلاش خود را برای برخورد قاطع و جدی با عاملان این جنایت به کار خواهد گرفت.

رئیس جمهوری در پی وقوع این اعمال غیرانسانی در دستورالعملی سه وزارتخانه کشور، اطلاعات و دادگستری را برای پیگیری مجدانه موضوع اسید پاشی در اصفهان و شناسایی عامل یا عاملان و تامین امنیت شهروندان به عنوان مهمترین نیاز جامعه مامور کرده است.

دکتر حسن روحانی همچنین هیئت وزیران را مامور کرد در جلسه روز یکشنبه گزارش دستگاههای مسئول در این ارتباط را در دستور کار خود قرار دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *