جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

ماجرای برکناری شهردار یکی از مناطق تهران

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 410567
یکی از شهرداران مناطق تهران پس از تخلفات آشکار و پنهان و تذکرات متعدد نهادهای مسئول توسط شهردار تهران عزل شده است ولیکن برخی اصلاح طلبان درصدد حفظ این شهردار اصلاح طلب که از قضا رابطه خوبی با این جریان دارد شده اند.
به گزارش جهان، شنیده های خبرنگارتهران پرس حکایت از آن دارد یکی از شهرداران مناطق تهران پس از تخلفات آشکار و پنهان و تذکرات متعدد نهادهای مسئول توسط شهردار تهران عزل شده است ولیکن برخی اصلاح طلبان درصدد حفظ این شهردار اصلاح طلب که از قضا رابطه خوبی با این جریان دارد شده اند.

شهردار معزول که یکی از گزینه های اصلی اصلاح طلبان برای شهرداری تهران بوده است. نامبرده قرار بود پس از شهردار شدن احتمالی محسن هاشمی بعنوان یکی از نیروهای اصلی وی در شهرداری مشغول به کار شود.

شنیده ها حاکی از آن است که این فرد ارتباط بسیار نزدیکی با سیاسی مدیرعامل اصلاح طلب و زندانی پرسپولیس دارد و برخی فعالیت های اقتصادی مشترک خود را در سطح شهر تهران با همکاری همدیگر دنبال می کرده اند. اقداماتی نظیر خرید و فروش تراکم و یا زمین غیرقانونی برای دانشگاه پرسپولیس از جمله این فعالیت ها بوده است.

گفته می شود پرونده تخلفات این فرد در حال بررسی است و شهردار تهران نیز هفته گذشته حکم به عزل وی داده است و لیکن تا هم اکنون این حکم به دلیل برخی لابی ها و فشارهای اصلاح طلبان عملیاتی نشده است . اصلاح طلبان این برکناری را برای خود و جریان سیاسی شان به شدت حیاتی می دانند و هم اکنون به دنبال فرصت خریدن از برخی نهادهای مسئول برای حل و فصل پرونده نامبرده می باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


.. با این که از احمدی نژاد ...فقط توی مسئولها ایشان را با اعتقاد و پاک می دانم...