پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۱

خاطره یک استقلالی از جنجالی‌ترین دربی

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 392667
سیروس دین محمدی ضمن تاکید بر اینکه در آن دربی جنجالی ۲ بر ۲ هیچکس نمی دانست چه کسی را باید بزند گفت: من و حمید استیلی برای جدا کردن آمدیم اما کارمان به بزن بزن رسید.
به گزارش جهان، سیروس دین محمدی بازیکن در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب گفت: خود من در داربی ها بازی های خوبی انجام ندادم دلیلش هم این است که استرس زیادی داشتم. در یکی از دربی ها دقیقه ۱۵ بود که استرس زیاد عضلات پایم گرفت و حتی نمی توانستم حتی راه بروم.

وی افزود: فشار در دربی بسیار زیاد است. من دوست داشتم در زمین خاکی ببازم اما دربی را نبازم چرا که حتی بقال محله هم به ما گیر می داد و از ما سوال و جواب می کرد. خداروشکر از خودم راضی هستم هم بردم و هم باختم اما در همه این دیدارها هرچه داشتم گذاشتم.

دین محمدی در مورد دربی جنجالی ای که با نتیجه ۲ بر ۲ تمام شد گفت: ما یک هیچ عقب افتادیم بعد ۲ گل زدیم و بعد نهایتا بازی ۲-۲ شد. در همان بازی هاشمی نسب غش کرد رفتم بالای سرش و گفتم بلندشو اگر غش کنی بازی مساوی می شود چون بازی از تب و تاب می افتد اما او دست خودش نبود و در نهایت هم با پرتاب یک اوت دستی بازی ۲-۲ شد.

وی افزود: بعد از دعوا برادر محمد نوازی زنگ زد و گفت چه کار کنم داداشم رفته زندان و گفتم دعوا شده دیگر وسط دعوا که حلوا خیرات نمی کنند. بالاخره اتفاقی است که افتاده چند روز بعد هم همه بخشیده شدند و از زندان بیرون آمدند. اما نکته اینجاست قبل از اینکه دعوا بالا بگیرد به حمید استیلی گفتم حمید بریم جدا کنیم، رفتیم که بچه ها را جدا کنیم اما نمی دانم چه شد که ما هم توی دعوا هر کدام یقه یکی را گرفته بودیم و می زدیم انگار همه دوست داشتند همه بیایند وسط دعوا در استادیوم آزادی، هیجان خیلی بالا رفته بود انگار هرکی توی اون دعوا نبود ضرر می کرد از نگهبان گرفته تا آبدارچی و تماشاچی، همه داشتند همدیگر را می زدند حتی عمو نصی(عبداللهی) هم که آمده بود جدا کند وارد دعوا شده بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مواجهه با این سوال که خودت با چه کسی درگیر شده بودی گفت: فکر کنم قاطی شده بود معلوم نبود چه کسی دارد چه کسی را می زند. با خودمان هم دعوایمان شده بود، یادم نیست شاید از بچه های تیم خودمان بود ولی می دانم بزن بزن بود. خدا را شکر که بازی ۲ بر ۲ تمام شد وگرنه معلوم نبود بر سر استادیوم آزادی چه می آمد.

سیروس دین محمدی در ادامه افزود: دلیل آن همه هیجان تعصب بسیار زیاد بازیکنان به یکدیگر بود و همینطور تعصبشان روی تیم، قدیم کسی از استقلال به پرسپولیس یا از پرسپولیس به استقلال نمی رفت جابه جایی به این شکل وجود نداشت خیلی کم بود. یادم هست مهدی هاشمی نسب که آمده بود به استقلال شیشه های خانه اش و اتومبیل اش را خورد کردند می گفت پرسپولیسی ها این کار را کرده اند شب ها ترقه داخل خانه شان می انداختند. علیرضا اکبرپور هم که در یک دوره ای می خواست به پرسپولیس برود آخر شب استقلالی ها گرفته بودند تا او را بزنند الان اما بازیکنان راحت می روند و می آیند به همین دلیل هم هست که دیگر ستاره های محبوب کمتر هستند همین حالا همه به هم می گویند مصاحبه علی کریمی را دیدید یا مصاحبه فلان استقلال را چون دیگر ستاره های محبوب کمتر هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاظمی
جهان- بیشتر استقلالی هستی