جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

فيفا حكمي مبني بر بازنده شدن ايران برابر عراق صادر نكرده است

شنبه ۴ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 172869
به گزارش جهان و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، فدراسيون فوتبال اعلام كرد فيفا حكمي در مورد بازنده شدن ايران در بازي رفت مقابل عراق صادر نكرده است.

به گزارش جهان، به دنبال اظهار نظرهاي مختلف در خصوص اتفاقات رخ‎داده در مورد تيم اميد و مسابقه رفت اين تيم مقابل عراق فدراسيون فوتبال اطلاعيه زير را صادر كرد:

"كميته انضباطي فيفا طي نامه مورخ ۲۲ ژوئن، علت استفاده غيرمجاز از بازيكن تيم اميد كمال الدين كاميابي‎نيا را جويا شد و تا اول جولاي (جمعه ۱۰ تير) از اين فدراسيون خواست تا مدارك و مستندات خود را مبني بر دليل استفاده از اين بازيكن به فيفا اعلام كند. پيرو آن، ديروز (پنج‎شنبه) جلسه اي در فدراسيون فوتبال تشكيل شد و پس از آن مقرر شد از كادر فني تيم ملي خواسته شود تا از بازيكن فوق الذكر استعلام شود كه آيا در دو بازي قبل دواخطاره شده است يا خير، متعاقب آن اين موضوع به تاييد اين بازيكن رسيد و فدراسيون فوتبال تاكيد كرد كه در بازي برگشت از اين بازيكن استفاده نشود و متعاقب آن سرمربي تيم اميد با مشورت سرمربي تيم ملي بزرگسالان تصميم گرفتند تا بازيكنان نيز در جريان موضوع قرار گرفته تا با انسجام هرچه بيشتر تيمي و با تمهيدات ويژه اي كه اتخاذ مي كنند، بتوانند با تعداد گل هاي بيشتري تيم ملي عراق را شكست دهند تا صعودشان به مرحله بعد، صرف‎نظر از رايي كه كميته انضباطي فيفا اعلام خواهد كرد، باشد.

از سويي ديگر مقرر شد كليه اطلاعات مربوط به تيم اميد در جلسه اي مشترك كه في‎مابين كادر فني قديم و كادر فني جديد آن تشكيل شده بود به اطلاع آن رسانده شود، علاوه بر اينكه خود بازيكن همان‎گونه كه به مسئولين قديم تيم اميد اين امر را مطرح كرده بود، بايد به مسئولين جديد تيم اميد نيز اعلام مي كرد كه اين امر محقق نشد.

از طرف ديگر در جلسه هماهنگي پيش از ديدار تيم ملي مقابل عراق (در اربيل) ناظر ديدار ليستي ۲۲نفره از بازيكنان تيم اميد ارائه كرد كه در آن نيز نام اين بازيكن قيد شده بود و هيچ اسمي از محروم بودن آن اعلام نشده بود و اين در حالي بود كه ناظر ديدار اجازه بازي كردن به سيد ايمان موسوي را به دليل نداشتن كارت بازي نداد و مداركي ارائه كرد كه اين بازيكن در ديدارهاي قبلي كارت بازي داشته و در اين ديدار به دليل عدم ارائه كارت، اجازه بازي كردن ندارد. همچنين در ليستي كه در ابتداي اين ديدار ارائه شد در بخش Not Eligible كه اسامي محرومان قيد مي شود هيچ اسمي از هيچ بازيكني قيد نشده بود و اين خود دليلي بود بر اينكه اين بازيكن مي تواند در اين ديدار به ميدان برود.

به هر صورت به دستور رياست فدراسيون و با حضور كليه مسئولين ذي‏ربط، فردا جلسه اي در فدراسيون فوتبال برگزار خواهد شد تا حسب موضوعات مطروحه تصميم گيري شود و نتايج آن متعاقبا از طريق سايت رسمي فدراسيون به اطلاع عموم خواهد رسيد. مدارك و مستندات به پيوست همين خبر آمده است ".
https://jahannews.com/vdcaiun6o49n0a1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaiun6o49n0a1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *