جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

رایزن فرهنگی ایران در فیلیپین درگذشت

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 449862
کیومرث امیری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فیلیپین، صبح امروز درگذشت.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کیومرث امیری، رایزن فرهنگی کشورمان در فیلیپین، پس از ماه‌ها تحمل درد و رنج ناشی از بیماری، صبح امروز (سه‌شنبه ۲۱ مهر) در بیمارستان آراد تهران درگذشت.

کیومرث امیری، از کارشناسان برجسته سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سال ۱۳۳۱ در کرمانشاه متولد شد. وی علاوه بر تألیف کتاب‌ها و مقالات متعدد در نشریات معتبر، پیش از انتصاب به عنوان رایزن فرهنگی کشورمان در فیلیپین، رییس مرکز مطالعات فرهنگی و بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاون پژوهشی و آموزشی سازمان مدارک فرهنگی انقلاب اسلامی و قائم‌مقام و معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، بود.

امیری از مهر ماه سال ۱۳۹۳ به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فیلیپین منصوب شده بود.

وی طی سال‌‌ها خدمات فرهنگی خود، به تدریس دروس مدیریت فرهنگی، برنامه‌ریزی فرهنگی، جامعه‌شناسی تاریخ کشورهای اسلامی و متون عرفانی (مثنوی مولانا، دیوان حافظ، گلشن راز شیخ محمود شبستری) پرداخت.

مراسم تشییع پیکر مرحوم کیومرث امیری، صبح فردا چهارشنبه ۲۲ مهر، ساعت ۹ صبح با حضور رئیس و کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شخصیت‌های فرهنگی و خانواده آن مرحوم از مقابل حسینیه الزهرا (س) این سازمان، برگزار می‌شود.

همچنین مراسم ترحیم آن مرحوم، روز شنبه ۲۵ مهر از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و خانواده آن مرحوم در محل حسینیه الزهرا (س) برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *