جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱۹

رفاقت دردسرساز فائزه هاشمی با بهائیان و منافقین

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب: 409866
فائزه هاشمی بخشی از مطالب منتسب به خود از جانب روزنامه فیگارو را تکذیب کرد. اما توضیح نداد که کدام قسمت از مصاحبه فائزه هاشمی با فیگارو تکذیب می‌شود.
رفاقت دردسرساز فائزه هاشمی با بهائیان و منافقین
به گزارش جهان، فائزه هاشمی در مصاحبه با ایسنا گفت: در مصاحبه با فیگارو سوال‌های متعددی مطرح شد که گمان می‌کنم آنچه از سوی برخی از رسانه‌ها به نقل از من در قالب گفت‌وگو با فیگارو مطرح شده ناشی از نقل نادرست مطالب از جانب رسانه مذکور یا اشتباه در ترجمه باشد.

در مصاحبه یاد شده از من خواسته شده ارزیابی از خاطرات زندان داشته باشم که عنوان کردم خاطرات آن دوران خاطراتی خوب بود و در آن زمان من با انسان‌های بزرگی آشنا شدم.

فائزه هاشمی با بیان اینکه در این مصاحبه از من سوال شد با چه کسانی هم‌بند بودید، یادآور شد که من در قالب پاسخ به این سوال به افرادی اشاره کردم که از گروه‌های مختلف در آن مقطع زمانی با من هم‌بند بودند.

وی تصریح کرد: آنچه در برخی از رسانه‌ها به نقل از من بیان شده پاسخ‌هایی است که من به سوال‌های متعدد خبرنگار دادم، اما به هر دلیل، این پاسخ‌ها به صورت نادرست در کنار هم قرار گرفته و در قالبی بیان شده که از آنچه مد نظر من بوده، فاصله دارد.

یادآور می‌شود فائزه هاشمی در مصاحبه با روزنامه فیگارو با اشاره به زندانی شدنش به مدت ۶ ماه گفته بود: زندان تجربه بسیار خوبی بود چرا که با زنان و مردان بزرگ ایرانی، بهائی‌ها، اعضای مجاهدین خلق ]منافقین[، اصلاح‌طلبان و کسانی آشنا شدم که برای باورهایشان مبارزه می‌کنند.

او همچنین مدعی پسرفت آزادی‌ها و ناامیدی مردم شده بود.

به نوشته کیهان، تکذیب مبهم مصاحبه با روزنامه فیگارو و ابراز تعلق‌خاطر به عناصر وابسته به گروهک صهیونیستی - انگلیسی بهائیت و همچنین سازمان تروریستی منافقین در حالی است که فائزه هاشمی ۲۰ فروردین ۹۲ نیز در مصاحبه با روزنامه زنجیره‌ای بهار با مرور خاطرات دوره بازداشت خود، از بهایی‌ها، مجاهدینی‌ها و منافقین به عنوان دوستان خود یاد کرده و گفته بود: در میان هم‌بندی‌ها و دوستانم، بهایی‌ها، تعدادی از سازمان مجاهدین و... چند نفر لائیک و چپ بودند... بابا در ملاقات گله‌های آن طرف را منتقل کرد که چرا به مجاهدین، منافقین نمی‌گویم یا چرا روابط خوبی مثلا با مجاهدین و بهائی‌ها دارم.

بنابراین جا دارد از فائزه هاشمی بپرسیم آیا روزنامه زنجیره‌ای بهار نیز مشکل ترجمه داشته است؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
Iran, Islamic Republic of
همه این بازیها برای انتخابات .....است.
..
Iran, Islamic Republic of
طرفداری از بهائیت میتواند به عنوان ارتداد ایشان قابل بررسی باشد.
لطفا دستگاه قضا ورود کند
حجت
Iran, Islamic Republic of
خدا به سزایی اعمال دروغگویانی مثل... برسد
فرزان فر
Iran, Islamic Republic of
دم حاج اکبر گرم با این دسته گل هایش
دسته گل هایی که همیشه در ساندویچ فروشی پرسه می زنند
م
United Kingdom
بگذریم از نظرت اما واقعا هیچ کس دقیقا با اسم وف امیلی مشخص اینجا اعلام نظر نمی کنه تو چرا این قدر رو راستی و فامیلی ات را گفتی نکنه اینم نقشه ات است اما بدون ای پی ات تو دست ما است
نیمــــآ
Iran, Islamic Republic of
زرشششششششششک!!!!
همایون
United States
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
واقعا اون پرايده!!؟
Netherlands
پراید نیست ریو هست
رضا
اگر فائزه یادش باشد همان موقع هم که از زندان بیرون امد در اولین مصاحبه خود همین جملات را گفته بود بنابراین تکذیب ای سخنان محلی از اعراب ندارد
مصطفی
Finland
قسمت ساندویچ خوردن ایشون
United States
...خدای به فریاد این ملت برست
Netherlands
تو شش ماه چطور فهمیدی آدمهای بزرگی هستند؟ بعضی ها رو تو 30 سال هم نمیشه شناخت!!
مهدس چيز
United Kingdom
صد بار گفتمت بازم ميگم آبجي جون با اين ....خارجي...
عمار
فتنه ای که خاندان ه... در 88 به پا کردند هیچ فرقی با منافقین و بهایی ها ندارند همین بس شان است خداوند در قرآن کریم. 4 مرتبه لعنت بر منافقین، مانند: توبه 68، احزاب 61، محمد 23، فتح .
مرگ بر ساندویچ
سلام
دروغ حناق نيست كه.......البته باطن دروغ از اتش است كه به زودى.....!
فاضل کیانمهر
هردم از این باغ بری می رسد...
پریروز پدر
دیروز پسر
امروز دختر
و فردا...