جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
عصبانيت و افسردگي شديد رئيس‌جمهور آمريكا؛

اوباما به شدت از كمبود نيكوتين رنج مي‌برد!

چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 179466
يك روزنامه انگليسي در تحليل روان‌شناختي خود بر مبناي برخي نظرات كارشناسانه تاكيد كرده است كه اوباما به شدت از كمبود نيكوتين رنج مي‌برد لذا بسيار بداخلاق شده و فورا عصباني مي‌شود.

به گزارش جهان، روزنامه انگليسي ديلي‌ميل در گزارشي با پرداختن به وضعيت روحي و رواني رئيس‌جمهور آمريكا و پرخاشگري‌هاي وي نسبت به همكارانش در مواجهه با بحران بودجه اين كشور كه سرانجام با افزايش سقف بدهي‌هاي آمريكا پايان يافت، اين نوع رفتار اوباما را با يك تحليل روان‌شناختي با ترك عادت سيگار كشيدن وي مرتبط دانست.

اين روزنامه انگليسي در تحليل روان‌شناختي خود بر مبناي برخي نظرات كارشناسانه تصريح كرده است كه اوباما به شدت از كمبود نيكوتين رنج مي‌برد لذا بسيار بداخلاق شده و فورا عصباني مي‌شود.
وي دوسال پيش عادت به كشيدن سيگار را كنار گذاشت اما ظاهرا اين ترك عادت موجب مرض شده و وي مدام با تمايل خود به مصرف نيكوتين در چالش است.



بنابراين گزارش، به عكس اوباما، جان بينر، رئيس جمهوري‌خواه كنگره دست به ترك عادت سيگار كشيدن خود نزده و به همين خاطر در مواجهه با اوباما بسيار آرام‌تر جلوه مي‌كرد.


ديلي‌ميل تاكيد كرده است كه اوباما در دوران مذاكره با جمهوري‌خواهان تقريبا تمام قواي روحي خود را از دست داده بود و بعضا جلسات را فورا و با عصبانيت شديد ترك مي‌كرد. وي حتي در جايي گفته بود: "من به جايي رسيده‌ام كه ديگر بايد بگويم بس است! كاسه صبرم لبريز شده است."

البته اوباما خود اعتراف كرده است كه تنها تا ۹۵ درصد موفق به ترك سيگار شده و بعضا به عادت سابق خويش رجعت مي‌كند!

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
مطمئنید که ترک سیگار بوده چون در زمان انتخابات جمهوری خواهان ادعا میکردند اوباما معتاد بوده!!!