پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

حادثه تروریستی پاکستان و تعلیمات وهابیت

يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب: 405068
مرجع تقلید شیعیان با محکوم کردن کشتار شیعیان پاکستان گفت: این کشتارها همه آثار شجره خبیثه ملعونه وهابیت تکفیری است و مشخص نیست با کدام تعلیمات، این افراد جانی، آدمکش و بی‌وجدان، در خانه خدا افراد بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی امروز در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، کشتار شیعیان مظلوم پاکستان را به شدت محکوم کرد.

مرجع تقلید شیعیان حادثه دردناک مذکور را ثمره تعلیمات وهابیت تکفیری دانست و اظهار داشت: در این جنایت که وهابیت تکفیری مرتکب شد، حدود ۱۰۰ نفر بی‌گناه کشته و زخمی شده‌اند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی افزود: ما این جنایت را شدیدا محکوم می‌کنیم و اقدامات تروریستی در هرکجا واقع شود، محکوم است.

وی با بیان اینکه اینها همه آثار شجره خبیثه ملعونه وهابیت تکفیری است، تصریح کرد: چه تعلیماتی به این افراد جانی، آدمکش، بی‌وجدان و حیوان صفت می‌دهند که به خود اجازه می دهند در خانه خدا افراد بیگناه، زن و بچه را به خاک و خون بکشند.

استاد عالی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: کجای تاریخ بشر چنین چیزی را به خاطر دارد؟ باید ریشه این شجره خبیثه را از طرق معقول خشکانید تا شیعه و سنی و همه مردم جهان راحت شوند.

آیت الله مکارم شیرازی همچنین به همراه طلاب و حاضران در درس خارج فقه خود، برای شادی روح کشته شدگان این حادثه تروریستی فاتحه‌ای را قرائت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *