جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴۲

مشائی:احمدی نژاد گفت یک سال دیگر کافر می شوم

شریعتمداری اصلاً این دولت را قبول ندارد
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 125564
رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور از حوادث جدید در یک سال آینده خبر داد و تأکید کرد در یک سال آینده مردم متوجه می شوند که شریعتمداری با احمدی نژاد مشکل دارد و در این دوره، عده ای احمدی نژاد را کافر می خوانند.

مشائی در دیداری غیر خصوصی با بیان اینکه عده ای تلاش می کنند به هر تقدیر مرا تخریب کنند گفت: آقای احمدی نژاد به من گفته است که تو چوب من را می خوری.من را نمی توانند بزنند به تو گیر می دهند.

به گزارش جهان وی سپس پیش بینی کرد که البته نوبت احمدی نژاد هم می رسد و زمان تحقق این پیش بینی را یک سال و نیم دیگر دانست.

وی با بیان اینکه البته آقای احمدی نژاد هم می داند که نوبت خودش هم می رسد گفت: یک روز آقای احمدی نژاد به من گفت که تا یک سال دیگر من کافر می شوم.

مشائی در ادامه توضیح داد که البته منظور ایشان این بود که این ها مرا کافر خواهند خواند.

وی سپس تأکید کرد از تمام کسانی که علیه من مطلب خلاف نوشتند، شکایت می کنم تا مسائل روشن شود.

وی ادامه داد: از نظر آقای شریعتمداری من مسلمان هم نیستم. از نظر ایشان من جاسوس و منافق و عضو کودتای مخملی هستم.

برای خیلی از شما شریعتمداری مظهر حمایت از دولت است. اما ایشان اصلاً احمدی نژاد را قبول ندارد. من این موضوع را اثبات می کنم. یک سال دیگر خواهید دید این که ایشان نماینده رهبری هستند دلیل نمی شود که ما ایشان را نقد نکنیم. شما در خیابان به خیلی از کسانی که نسبت شان به رهبر انقلاب بیشتر از ایشان بوده است فحش دادید. این دلیل نمی شود که بخاطر این نسبت وی را نقد نکنیم. من این حرفها را قبول ندارم.

رئیس دفتر رئیس جمهور سپس اظهار داشت: عزیزان من یک کلمه اصولگرائی کافی نیست. در میان اصولگرائی آن آدم گنده ای که همه شما می شناسیدش هم وجود داشت که احمدی نژاد در پیش از انتخابات دوره نهم نسبت به حضور او هشدار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای ول مشایی و درود بر رئیس جمهور محترم احمدی نژاد
Latvia
آقاي مشايي سعي نكنيد خود را با آقاي احمدي نژاد مقايسه كنيد.مهم اين است كه افكار عمومي عملكرد آقاي احمدي نژاد را مثبت ارزيابي كند. مردم آگاهند و فهم ارتباط موضوعات مختلف را دارند.مردم بخوبي بين مشكلات به ارث رسيده از دولتهاي قبل و سوءمديريت دولتهاي نهم و دهم تفكيك مي كند. همچنانكه با وجود همه فشارهاي اقتصادي و تورم افسارگسيخته و بيكاري هشدار دهنده در دولت نهم،آراء آقاي احمدي نژاد از 18 ميليون سال 84 به حدود25 ميليون در سال88 با وجود شديدترين تخريبهاي جناحهاي رقيب داخلي و حاميان خارجي آنها افزايش يافت. مردم چهارسال به آقاي احمدي نژاد فرصت دادند تا با مافياي دانشگاه آزاد و مفسدان اقتصادي و سوء مديريتها و پارتي بازي و ... مبارزه كند .
Iran, Islamic Republic of
قال المعصوم عليه السلام:

لا تدخلوا مواضع التهم.
ترجمه: وارد موضع تهمت نشويد.

به اسفنديار بگوييد بيش از اين سبب ....
به احمدي راي داديم نه اسفنديار.
Iran, Islamic Republic of
این سخنان زمینه سازی برای ایجاد یک هجمه و جنجال بزرگ دیگر از طرف مشایی است و تلاشی محسوب می شود برای خنثی سازی و شکست هر گونه مقاومت قبل از شروع عملیات جدید.غافل از اینکه همیشه در عصر غیبت بر روی زمین انسانهایی جهت حفظ دین خدا وجود دارند که از طرف امام زمان علیه السلام تایید می شوند.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
آقاي مشايي سعي در پنهان ساختن خويش پشت سر رييس جمهور دارد!انتقاد از وي به هيچ روي به معني تخريب آقاي احمدي نژاد نيست!
كار فرهنگي كردن با اجراي احكام شريعت منافات ندارد ولي كارهايي كه آقاي مشايي در حال انجام آن است همان سياست هاي فرهنگي آقاي مهاجراني است كه به نظر بنده خطر آن بيش از دوران اصلاحات است!كار فرهنگي اسلامي آن است كه كارگزاران نظام در عمل به عدالت پايبند باشند!از ويژه خواري پرهيز كنند!اگر اين چنين باشند سرخوردگان باز خواهند گشت و به اين نظام اميدوار خواهند شد.
اما به سراغ هنرپيشه ها و خوانندگان و فوتباليستها رفتن كه كار فرهنگي نيست!
مشكل آقاي رييس جمهور اين است خيال مي كند عقل كل است!
رهبر معظم انقلاب اين همه از دولت حمايت مي كند ولي براي بركناري آقاي مشايي مجبور به نوشتن نامه مي شود!اگر آقاي احمدي نژاد واقعا ولايت پذير بود نمي بايست كار اين گونه خاتمه مي يافت!
اين سيد خراساني بود كه چشم فتنه را كور كرد ولي آقاي احمدي نژاد نتوانست خويشتن داري كند و قدري سپر بلا گردد بلكه گفت معترضان با ايشان مشكل ندارند!
بنده سه بار به آقاي احمدي نژاد راي داده ام وهرسه بار با تشخيص اين كه نظر ايشان به رهبري نزديكتر است راي داده ام و الان هم ايشان را در خيلي از جهات قبول دارم ولي براي تشخيص خويش احترام قائلم و انتقاد به ايشان را رها نمي كنم.
ايشان در بعد فرهنگي نياز به تقليد دارد ولي خود را بي نياز مي بيند واين اشتباه بزرگي است!
آقاي مشايي نسخه جديد تسامح و تساهل را در كشور اجرا مي كندو بنده خطر ايشان را از آقاي مهاجراني به مراتب بيشتر مي دانم
امان از اين قدرت كه چقدر انسانها را مست و مغرور مي كند
Iran, Islamic Republic of
ای ... عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست! عِرض خود می بری و زحمت ما می داری!
Iran, Islamic Republic of
بعنوان فردی که عاشق احمدی نژاد هستم و همیشه حاضرم حتی از آبروی خودم برای احمدی نژاد بگذرم اما می گویم یک تار موی احمدی نژاد و حسین شریعتمداری را به کل وجود مشائی نمی فروشم . آقای احمدی نژاد هرچه تلاش کند نمی تواند بخشی از ارادت ما به خودش را به سمت مشایی منتقل کند البته این را هم بگویم که یک ذره هم از ارادت ما به حاج محمود کم نمی شود .
Iran, Islamic Republic of
این سخنان رمز عملیات جدیدی است که قرار است از طرف آقای مشایی در ظرف یکسال آینده کلید بخورد و از نوع کلام ایشان چنین بر می آید قصد دارد.................................. خداوند اگر چه به او و امثال او فرصت داده است ولی این بساط به دست امام زمان انشاءالله برچیده خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
آقاي مشايي اگه خواستي شكايت كني از من هم شكايت كن اصلاً از كل ايران شكايت كن ، يك سئوال چه كسي موافق شما است ؟
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال اصوالگرایان
Iran, Islamic Republic of
فقط يه آدم حسابي تو اين دولت پيدا ميشه و اون هم رحيم مشائي هستش
مشایی شخص منسوب احمدی نژاده.. احمدی نژاد منسوب یک ملت با بالاترین رای در دوره های اخیر.. چه دلیلی داره که بگیم مشایی رو قبول نداریم و دکتر رو آره.. حکایت احمدی نژاد و مشایی اینه: ................... اگه دکتر رو انتخاب کردید باید مشایی رو هم تحمل کنید با ادعای مشایی در مورد شریعتمداری هم موافقم با تمام ارادتی که به حاج حسین دارم ایشون سعی می کنه کمی تمایلات اجتماعی و فرهنگی لیبرال دکتر رو به چالش بکشونه و تندتر بکنه.. همین
Iran, Islamic Republic of
.................. در ضمن باید بگویم که اگر به فکر انتخابات هستید: زهی خیال باطل! فکر کنم گفته آیت الله جنتی را که در مورد نامزدی شما برای انتخابات گفته بود "مگر اینکه ما مرده باشیم" فراموش کرده اید. این بهترین پاسخ برای جنابعالی بود.
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهورمحبوب واقای شریعتمداری ازنفرات خط مقدم درکناررهبرعزیزانقلاب درمقابل دشمنان هستند---وخطر.............
Iran, Islamic Republic of
بابا این قدر به هم به قول جوانها گیر ندهید کمی گذشت و سعه صدر داشته باشید و بیشتر به فکر خدمت به محرومان باشید و هی بگوئید فلانی چی گفت و اون آقا چی گفت دردی از جامعه حل نمیکند به قول ضرب المثل معروف : فکر نان کنید که خربزه آب است .
Latvia
من طرفدار احمدي نژاد در انتخابات نبودم اما به اين انتخاب احمدي نژاد آفرين مي گم
Iran, Islamic Republic of
درود بر شریتمداری که فتنه گران رنگارنگ را شناسایی و خوار و ذلیل می کند از جمله این مشایی که ارزش این را ندارد که لحظه ای از وقت گرنبهای آقای شریعتمداری را به خود اختصاص دهد .
Iran, Islamic Republic of
به نظرم یک بار دیگر جملات حضرت ایت الله علم الهدی را در مورد این شخص باید مرور کرد.
این آقا واقعا از نظر جایگاه یک رئیس دفتر بیش نیست و هیچ وجهی در بین مردم و مسوولین عالی رتبه نظام البته به جز رئیس محترم جمهور ندارند
مشایی تا بحال حرف بدی نزده چرا اینقدر شلوغش میکنین ؟؟ اگه گفته با مردم اسرائیل مشکلی نداریم حرف گزافی نیست چرا اینقدر متعصبانه برخورد میکنید؟ آن کسی که شصت سال پیش در فلسطین اشغالی بدنیا آمده می توان از آن سرزمین بیرونش کرد ؟؟ او که به اختیار خود به اسرائیل نرفته پدرانش او را برده اند حالا بخاطر خطای پدرانشان باید آنها را آواره کنیم ؟؟ این چه انصاف و عدالتی است خواهشا اینقدر عربزده نباشین و بگذارین عربهای نمک نشناس خودشون مسائل خودشونو حل کنن. همین فلسطین بی شرم وقتی که صحبت از جزایر سه گانه باشه تمام قد در کنار عربها هستن وقتی که پول میخوان میان سمت ایران از این عربها بی چشم و روتر وجود نداره چرا باید واسه این جماعت خودمونو به زحمت بندازیم حرف مشایی درسته چه بسا خیلی از اسرائیلیها مخالف جنایات دولتشون باشه ما تو ایران زندگی میکنیم و با توجه به تبلیغات رسانه ای خیلی چیزها رو نمی دونیم!!!! می دونم جهان این کامنت به نفعت نیست
Iran, Islamic Republic of
درود بر مشايي رييس جمهور آينده
United Kingdom
خدا حسین شریعتمداری رو حفظ کنه که منافقان رو در هر لباسی تشخیص می ده و مردم رو نسبت به اینها آگاه می کنه.
Iran, Islamic Republic of
حقیقت این است که هیچ کس مشایی را اگر سمت دولتی نداشت و تریبون عمومی در اختیار نداشت حتی لایق پاسخ دادن هم نمی دانست چه برسد به اینکه قصد تخریب او را داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
ما سبزها در دوره آینده به مشائی قهرمان رای میدهیم درود بر مشائی .
Iran, Islamic Republic of
به نظرم شما اشتباه می کنید اینقدر رو مشایی زوم کردید . شما باعث میشید بیشتر بزرگ بشه . ایشون هم مثل دیگزان . به نظرم هر چی کمتر خبر راجع به ایشون بدید بهتره
Iran, Islamic Republic of
آقای مشایی حالا که سبزی ها از شماحمایت می کنند، بدان که راه را خلاف رفته ای. منتظر باش که آمریکا و انگلیس هم از شما حمایت کنند.؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
اینکه توی یک داداگاه ........ و وکیل شیرین عبادی در یک طرف جبهه بشند و شریعتمداری طرف دیگه خود مساله جالبیه مگه نه!!!
Iran, Islamic Republic of
به آقای مشایی پیشنهاد می شود اگر واقعا مایل است نزد خدا و مومنان کافر شناخته نشود از هر گونه کلام بدعت در دین خدا پرهیز کند و از جاده ضروریات و مسلمیات دینی خارج نشود.
Iran, Islamic Republic of
با وجود امت حزب الله مشایی خواب ریاست جمهوری را ببیند
Iran, Islamic Republic of
من از فریب و فسون از سراب میترسم...
Iran, Islamic Republic of
مشایی با این ..... وجهه رئیس جمهور رازیرسئوال بردواقعا متاسفم
Iran, Islamic Republic of
معلوم است که اينها قرار است یک سال و نیم ديگر طرحی را پياده کنند که خدا رحم کناد
Iran, Islamic Republic of
کلا کسی بهتره به حرف مشایی اعتنا نکنه نمی دونم چرا آقای احمدی نژاد هی ازش طرفداری می کنه ولی شریعتمداری آدم درستیه و به قول یه مقاله طنز مردیه که خیلی می دونه
Iran, Islamic Republic of
برای ما ملاک رهبری می باشد و هر کس در مقابل ایشان بایستد مورد غضب ما واقع خواهد شد حالا این شخص احمدی نژاد، مشایی و شریعتمداری باشه یا از افرادی که آنقدر قلدرند که دست قانون هم به آنها نمی رسد. ولی این را بدانند ما ولایت را تنها نخواهیم گذاشت
Iran, Islamic Republic of
پس خودت هم میدانی که برای احمدی نژاد نقطه ضعف هستی پس حضرت عباسی جوری عمل کن و یاحرف بزن کن که مایه مشکل برای احمدی نژاد نباشی چون واقعا" حیف است که احمدی نژاد بخاطر چیزهای بیهوده زیر سوال برود .
Iran, Islamic Republic of
مشایی بعضی جوانها را به آب ونان رسانده صد ها هزار جوان تحصیل کرده برای کار این در وآن در می زنند وچند نفری صرف اینکه مسئول ستاد بوده اند استاندار وفرماندار میشوند آیا این عدالت است
Iran, Islamic Republic of
مثل مشائي شده مثل برادر حاتم طائي كه براي معروف شدن در چاه زمزم ...... . او براي معروف شدن و ماندن در پست بي ارزش دنيا حاضر است اسلام و وطن نباشد چه برسد به دكتر احمدينژاد
Iran, Islamic Republic of
در مورد مشایی شورش را درآورده اید. حالا سیبل شده یا سیبلش کردین و کوتاه هم نمی آین.
ما حتی مجاز به ظلم به ظالم هم نیستیم اما شما...
میشه گفت که انصاف را دراین باره فراموش کرده اید.
من نمیخواهم آزادگیم را در قضاوتهایم از دست بدهم و هر حرفی را قبول کنم.
غیر از همه شایعه های پرتعداد و پر دامنه ای که درباره مشایی شنیده و خوانده ام از دوستان و اغیار، من خودم با تطبیق ، یک مورد تحریف آشکار درباره ایشان پیدا کردم در همایش دانشگاههاکه گفته بود : مردم حول خدای یگانه وحدت نکردند اما همه _ از جمله آدمهایی که من آنها را کاملا امین و معتمد میدانم_نوشتند و اعتراض کردند که گفته : وحدت حول خدای یگانه نمیشود. به همین خاطر اعتمادم را نسبت به این طیف حرفها از دست داده ام.
همیشه گفته اند و خود ما ناصحانه به دیگران گفته ایم از فاصله چهار انگشتی حق وباطل اما خود اولین بوده ایم در باور شنیده های بی اساس، مخصوصا از خودیها و دوستان به صرف اشتراکاتی که داشته ایم.
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
کافیه این انساس یه چیزی از دهنش در بیاد تا کم کم بچه قنداقی هم بگه "دوباره تو حرف زدی؟"
شمایی که نظر می دی چرا هر گفته ی این آدم را با نقد خودش جواب می دید؟
Iran, Islamic Republic of
مشائی کاندیدا بشه همه مون ازش حمایت میکنیم. امثال مشائی هر چند اشتباهاتی دارند اما از خیلی هم بهترند
Iran, Islamic Republic of
تقصير ماست. صد تومن به مشايي داديم حرف بزنه حالا اگه يك ميليارد هم بديم ساكت بشو نيست
Iran, Islamic Republic of
آقای مشایی فردیست روشنفکر و آزاد اندیش
Iran, Islamic Republic of
بزرگترين اشتباه احمدي نژاد ،انتخاب مشائي بعنوان مشاور و رئيس دفتر و... مي باشد . به زعم بسياري از علماء خيلي از نظرات مشائي مخصوصاً راجع به مسائل ديني و اسلامي نادرست و انحرافي مي باشد.