پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش خبر داد

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب: 436361
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش از تمدید فرصت انتخاب رشته کنکور سال ۱۳۹۴ تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ مرداد خبر داد.
به گزارش جهان، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: به‌ منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به کدرشته محل‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ و ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام نکرده‌اند، مهلت انتخاب رشته و ثبت کدرشته محل‌های تحصیلی تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ مرداد سال ۹۴ تمدید شد.

وی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با برخی اصلاحات کدرشته‌محل‌های جدید تحصیلی و تمدید مهلت انتخاب رشته از ساعت ۱۶ امروز روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. بنابراین این دسته از داوطلبان در مهلت تمدید شده با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و تمام اطلاعیه‌های منتشرشده قبلی و اطلاعیه‌ای که امروز منتشر می‌شود نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی مورد انتخاب از گروه‌های آزمایشی مجاز اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش ادامه داد: تا ساعت ۱۳ امروز تعداد ۳۳۱ هزار و ۳۹۰ داوطلب نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی آزمون سال ۱۳۹۴ اقدام کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *