جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برنامه دولت برای یارانه پردرآمدها چیست؟

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 356667
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت طبق قانون می تواند دهک های پردرآمد از ثبت نام کنندگان را شناسایی و یارانه آنان را قطع کند گفت: دولت فعلاً برنامه ای برای شناسایی افراد پدرآمد و حذف یارانه آنان ندارد.
به گزارش جهان، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال مهر، مبنی بر اینکه طبق قانون دولت می تواند دهک های پردرآمد از خانوارهایی که برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کرده اند را شناسایی و یارانه آنان را قطع کند آیا دولت چنین کاری را انجام می دهد گفت: دولت می تواند طبق قانون دهک های پردرآمد را شناسایی و یارانه آنان را حذف کند اما ما طبق خوداظهاری عمل کردیم بنابراین دولت به مردم اعتماد کرده است و فعلاً برنامه ای برای قطع یارانه افراد پردرآمد ندارد.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه ۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت ایران می توانستند ثبت نام کنند گفت: حدود ۷۳ میلیون از جمعیت ایران برای دریافت یارانه ثبت نام کرده اند.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: در دو روز آخری که به ثبت نام کنندگان مهلت برای انصراف از دریافت یارانه داده شده بود ۳۰ هزار نفر انصراف دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *