چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴
۱۶
جام ملت های آسیا

شکایت ایران به جلسه دوم کشید

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 403664
به نظر می رسد کلاف سر در گم رای علا عبدالزهرا کماکان در حال پیچیده تر شدن می باشد؛
به گزارش جهان، فارس نوشت: طی آخرین اخبار احتمال دارد علاوه بر جلسه ای که در حال انجام است، یک جلسه دیگر هم تاساعاتی دیگر برگزار شود و رای نهایی اعلام شود. با این حال هنوز هیچ خبر قطعی ای به گوش نمی رسد و کماکان باید منتظر باشیم.

در حالی که انتظارها برای پاسخ نهایی کمیته انضباطی AFC به فدراسیون فوتبال ایران برای رای دیدار ایران و عرا ادامه دارد تیم ملی کشورمان ساعت ١٣ امروز کانبرا را با اتوبوس به سمت سیدنی ترک کرد تا ژس از طی مسیری سه ساعته کاروان تیم ملی به این شهر برسد.

طبق آخرین اخبار مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرده اند تا نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران در جلسه اضطراری امروز کمیته انضباطی این کنفدراسیون که ساعت ١٤:٣٠ به وقت محلی برگزار می شود شرکت کنند تا در نهایت تکلیف رای این دیدار مشخص شود. بر هین اساس نبی و مقدس از ایران در این جلسه شرکت کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
Iran, Islamic Republic of
خجالت داره بابا برگردید بیایید
مجید
Iran, Islamic Republic of
حق به حقدار میرسه
Iran, Islamic Republic of
هیچ بعید نسیت برای اختلاف انداختن بین دو ملت از این موضوع حقیر و کوچک استفاده کند و تیم عراق را حذف کنند آخه نتیجه بازی باید در میدان تعیین بشه نه با دوپینگ یه بازیکن راست و حسینیش اگه ایران این همه وقت مطلع بود چرا رو نکرده بود ؟؟؟؟
هنوز دوره دای جان ناپلئونی ادامه دارد.
من یک موی شیعیان عراق را با هزاران کاپ اسیایی عوض نمی کنم.
همین شمایی که این حرف رو می زنی اگه پاش بیفته خیلیم خوب حق هم وطنا و شیعه هارو پایمال می کنی
آخه فوتبال چه ربطی به این حرفا داره...می خواست دوپینگ نکنه
محسن
همونارو تو میدون دیدی چطوری جواب خون شهدای ما در مقابله با داعش رو دادن
با دعوا و بی احترامی به فرزندان ایران
بابا بازی فوتباله اختلاف دو ملت و این حرفا چیه تقلب کردن یا نکردن یا ... مسئله این هست _ از ایرانی جماعت هم متعصب تر وغیرتی تر نسبت به وطن نیست بقیه فقط حرف میزنن به موقش در میرن
Iran, Islamic Republic of
باختید جر زنی نکنید و برای ضایع نشدن که نباید دست به هرکاری بزنید !
سوالات مطرح شده عبدالزهرا واقعا درسته و چرا ازقبل این موضوع را مطرح نکرده بودید و گذاشتید درست بعد باخت اونو طرح کردید !
با آبروی یک مسلمان به این راحتی نباید بازی کرد !
مهسا
بس کنید از این همه منفی بافی .همش یاس همش بد کشور خجالت بکشید بجای این که خوشحال باشید این موضوع پیش اومده هنوز مسخره هم میکنید شماها ناراحتید برید جای دیگه لطفا زندگی کنید
United States
واقعا واسه من سوال هست شیعه یا سنی چه ربطی به این اتفاقات که در حال رخ دادن هست داره متاسفم واسه اقایانی که توی نظراتشون از این واژه ها استفاده میکنن از ماست که بر ماست
نه دوست عزیز! ایران قبل از مسابقه هم این مسئله مطرح کرده بود اما با بی توجهی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد! ضمنا اگرچه نتیجه به نفع عراق شد اما اولا تیم ایران با یک یار کمتر بازی میکرد و ثانیا شانس پیروزی در ضربات پنالتی 50-50 هست که متاسفانه ایران خوش شانس نبود.. ولی برام سوال شده شما واقعا دوست ما هستید؟!
نه دوست عزیز! ایران قبل از مسابقه هم این مسئله مطرح کرده بود اما با بی توجهی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد! ضمنا اگرچه نتیجه به نفع عراق شد اما اولا تیم ایران با یک یار کمتر بازی میکرد و ثانیا شانس پیروزی در ضربات پنالتی 50-50 هست که متاسفانه عراق خوش شانس بود.. اما واقعا برام سوال شده آیا شما دوست ما هستین؟!
حسن گرجی
چیزی که عوض داره گله نداره ، چند سال پیش تیم امید ما 4 تا به عراق زد و با شکایت عراقی ها 3 بر صفر باخت ، داستان السذ و سپاهان هم که میدونین ، 6 تا گل در مجموع از سپاهان خوردند ولی به خاطر سوتی دروازبان و محرومیت قبلیش تو پرسپولیس سپاهان حذف شد و السد قهرمان آسیا شد ، اتفاقا اگه بشه خیلی هم حال میده
جعفری
مطمئن باشید نتیجه تغییر نمی کنه تنها اتفاقی که می افته محرومیت مادام العمر عبدالزهراست
سينا
گيرم به نفع ما رای بدن با اين روحيه داغون و انتقاداتی كه به تيم شد قطعا به كره ميبازيم...