شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

دلیل مرگبار بودن گاز اشک آور در بحرین

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 403763
نیروهای رژیم آل خلیفه علاوه بر شلیک گسترده گاز اشک آور و سمی در مناطق مسکونی در بحرین، شهروندان معترض را به صورت مستقیم با گلوله‌های این گاز هدف قرار می دهند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، نیروهای رژیم آل خلیفه دیروز به افراد شرکت کننده در تظاهرات مسالمت آمیز در منطقه البلاد القدیم که در اعتراض به بیست و هشتمین روز بازداشت شیخ "علی سلمان" دبیر کل جمعیت وفاق برگزار شد ، گازهای سمی و خفه کننده شلیک کردند .

سایت جمعیت وفاق تأکید کرد، نیروهای رژیم از درون خودروهای نظامی مستقیما سلاح ها را به سوی شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز نشانه می گرفتند؛ تا بیشترین آسیب را با نشانه گرفتن قسمت بالای بدن مردم به آنان وارد کنند؛ زیرا این روشی که رژیم در پیش گرفته موجب زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان و افراد بی گناه در دوره های مختلف شده است.

نیروهای رژیم آل خلیفه در منطقه البلاد القدیم که مرکز اصلی اعتراضها و زادگاه دبیرکل وفاق است؛ برای مجازات گروهی شهروندان به عمد در کوچه های تنگ و داخل منازل شهروندان، گازهای سمی شلیک می کنند.

نیروهای آل خلیفه در کنار شلیک گسترده گازهای سمی و خفه کننده ، لوله های آب آّلوده را به سمت تظاهرکنندگان می گرفتند.

مردم خشمگین بحرین ، علیرغم محاصره منطقه با نیروهای مسلح و خودروهای نظامی ، در اعتراض به ادامه بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل الوفاق و محاکمه فریبکارانه و سیاسی وی ،تظاهراتی در مرکز منطقه البلاد القدیم برگزار کردند.

در این تظاهرات عکس های شیخ علی سلمان و پرچم های بحرین به چشم می خورد؛ و تظاهرکنندگان خواهان آزادی فوری سلمان شده، و رژیم را به خاطر ادامه بازداشت ظالمانه سلمان و هدف قرار دادن رهبران مردم و سرکوب آزادیهای آنان؛ مسؤول حوادث آینده دانستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *