جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تشدید فعالیت پلیس در مرز مهران

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 393260
جانشین انتظامی استان ایلام گفت: بیش از ۳۵ گشت پلیس راه، وظیفه تأمین امنیت ترافیکی کاروان‌های زیارتی در جاده‌های منتهی به پایانه مرزی مهران را بر عهده دارند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن سماواتی در این باره گفت: این روزها و در آستانه اربعین حسینی حجم ترددها در جاده های استان برای سفر به عتبات عالیات افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: به منظور تسهیل در تردد زائران عتبات عالیات و تأمین امنیت کاروان های حج و زیارت، پلیس در شهرستان مهران و پایانه مرزی این شهرستان تدارک ویژه ای اتخاذ کرده است.

جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر بسیاری از زائران از اقصی نقاط کشور با حضور در مهران عازم سفر معنوی زیارت حرم ابا عبدالله الحسین (ع) شده اند گفت: هماهنگی های بسیار خوبی برای خدمات رسانی به زائران توسط دستگاههای دولتی و مردم خوب مهران صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین مشکلی که ممکن است برای برخی زائران پیش بیاید همراه نداشتن ویزا است که امیدواریم با اطلاع رسانی های صورت گرفته تمام کسانی که قصد اعزام به کربلای معلی را دارند حتماً با اخذ ویزا به مرز مهران مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *