پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

رونالدو به دیدار با منچستر‌یونایتد نمی‌رسد

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 373163
سرمربی رئال مادرید اعلام کرد کریستیانو رونالدو به دیدار این تیم و منچستر‌یونایتد در آمریکا نمی‌رسد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رئال‌مادرید و منچستر‌یونایتد در آمریکا اردو زدند و قرار است در ادامه جام گینس به مصاف هم بروند. خیلی‌ها منتظر این دیدار بودند تا تقابل رونالدو با تیم سابقش را شاهد باشند اما کارلو آنچلوتی آب پاکی را روی دست هواداران فوتبال ریخت و اعلام کرد این ستاره پرتغالی در بازی برابر منچستر‌یونایتد غایب خواهد بود.

کریستیانو رونالدو که قبل از جام جهانی با مشکل مصدومیت روبرو بود نتوانست خودش را به سطح مطلوبی برساند و در روز‌های گذشته به صورت انفرادی تمرین کرده است . شرایط این بازیکن پرتغالی سبب شد تا کارلو آنچلوتی نام او را از فهرست بازیکنان تیمش برای بازی با منچستر‌یونایتد خط بزند.

کریستیانو صبح دیروز (جمعه) در زمین تمرین دانشگاه میشیگان به تمرین پرداخت و این جلسه تمرینی بیش از یک ساعت به طول انجامید.

بعد از شکست در دیدار مقابل رم، کارلو آنچلوتی عنوان کرد که ممکن است کریستیانو رونالدو اولین دیدار خود پس از جام جهانی را مقابل تیم سابقش، منچستر یونایتد تجربه کند اما در نهایت سرمربی ایتالیایی اعلام کرد رونالدو نمی تواند در این دیدار به میدان برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *