جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

بهزاد بلور کیست؟+عکس

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 208562
مدت‌ها مجری برنامه «روز هفتم» در رادیو بی‌بی‌سی فارسی بود که ترانه‌های درخواستی شنوندگان را پخش می‌کرد و یا با خوانندگان فراری و لس آنجلسی مصاحبه می‌کرد.


به گزارش فارس،‌ بهزاد بلورفروشان، ملقب به بهزاد بلور، به گفته خودش بچه بازار است و از خاندان سرشناس بلورچی‌ها! البته اگر خاندان بلورچی می دانست که از میان این خاندان فخیم، چنین فردی سر بر می آورد، بارها اسم فامیل خود را تغییر داده بود.

خود او بر این باور است سرویس امنیتی ایران! به شدت دنبال اوست و برای تسویه حساب با او هر کاری می‌کند و با همین داستان‌ها و توهمات، روزگار را در دیار غربت و در حال خدمت به دشمنان کشور، سپری می‌نماید.

بهزاد بلور که در میان خود اهالی بی‌بی سی هم چندان جدی گرفته نمی‌شود، بیشتر همانند یک جوک است تا یک آدم حرفه‌ای. هجده سال پیش، بر اثر یک تصادف راهی لندن و جذب سرویسهای اطلاعاتی شد.

مدت‌ها مجری برنامه «روز هفتم» در رادیو بی‌بی‌سی فارسی بود که ترانه‌های درخواستی شنوندگان را پخش می‌کرد و یا با خوانندگان فراری و لس آنجلسی مصاحبه می‌کرد. با راه اندازی تلویزیون فارسی به این شبکه پیوست و مجری برنامه «کوک» شد که باز هم با خوانندگان و نوازندگان فراری و یا زیرزمینی ایرانی، مصاحبه می‌کند و برنامه‌هایی را در مورد زندگی و فعالیت‌های آنها پخش می‌کند.

مسئولیت اصلی بلور، نفوذ در میان جوانان ایرانی و به ویژه اهالی موسیقی زیر زمینی است تا به این شکل، اهداف بی‌بی سی فارسی را بهتر پی بگیرد. بلور بارها به این نکته اشاره کرده و گفته: «این جوانان دیروز در زیر زمین‌ها بودند و امروز با کمک بی‌بی سی فارسی بر روی صحنه اجرا می‌کنند». نمونه روشن آن، کنسرت بی‌بی سی فارسی در ایام نوروز ۱۳۸۸ در شهر دوبی بود.
https://jahannews.com/vdcaianuu49nwm1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaianuu49nwm1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این طنز بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بدبخت دچار توهم شده یکی بهش بگه تو از ریگی که گنده تر نیستی نیروهای امنیتی ایران سوسک شکار نمیکنند شیر شکار میکنند البته ریگی تازه با همه ی کمک های امریکائیها به اندازه یک موش بود
Iran, Islamic Republic of
.....
United States
بابا اینارو با این مطالب، الکی دارید گندشون میکنید ارزش ندارن