پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

نخستين نرم افزار چند رسانه ايي"زنان عاشورايي"

يکشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 188961

نخستين نرم‌افزار چندرسانه‌اي با عنوان " زنان عاشورايي " حاوي مقالات، اشعار‌و بيانات بزرگان در زمينه تبيين نقش حضرت زينب (س) و ديگر زنان در واقعه عاشورا به چند زبان ساخته مي‌شود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، نخستين نرم افزار چند رسانه‌اي با عنوان " زنان عاشورايي" و با هدف تبيين نقش حضرت زينب (س) و ساير زنان آزاده در جريان نهضت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) از سوي اداره كل امور زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در حال ساخت است.

از قابليت‌هاي اين نرم افزار چند رسانه‌اي امكان جست‌وجوي مقالات، اشعار‌‌، بيانات بزرگان همچنين مشاهده آثار هنري و تصاوير، كليپ‌و فيلم‌هاي مذهبي پيرامون نقش زنان در نهضت عاشورا با محوريت حضرت زينب (س) " به زبان‌هاي انگليسي، عربي، اسپانيايي و اردو است.

اداره كل امور زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در نظر دارد اين نرم‌افزار را به‌مناسبت ايام محرم و بزرگداشت مقام شهداي كربلا در عرصه بين‌الملل توزيع و در اختيار علاقه‌مندان قرار دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *