جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نرم افزار وصیت‌نامه امام خمینی تولید شد

يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 441464
نرم افزار وصیت‌نامه امام خمینی (ره) شامل متن کامل ۳۷ عنوان کتاب در ۵۸ جلد از آثار موضوعی حضرت امام خمینی (س) در موضوعات انقلاب، حکومت اسلامی و دشمن‌شناسی به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به تولید رسید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نرم افزار وصیت نامه امام خمینی (ره) به همراه درختواره‌ موضوعی با محورهای سیاست، فرهنگ، اقتصاد، اقشار و گروه‌های اجتماعی با زبان واسط کاربری فارسی با موضوع آثار اندیشمندان و بزرگان، سیاست، شخصیت شناسی و قابلیت نصب بر روی سیستم عامل ویندوز تولید شد.

این نرم افزار که هنوز به بازار راه نیافته است شامل متون مقدمه، سیاست، فرهنگ،اقتصاد،اقشار و گروه‌های اجتماعی، مخالفان داخلی،نیروهای مسلح،‌جنگ تحمیلی، جهان اسلام و ارائه صوت کامل وصیت‌نامه با صدای رهبر معظم انقلاب و مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی (ره) می‌شود.

نرم افزار وصیت‌نامه امام خمینی (ره) همچنین شامل متن کامل ۳۷ عنوان کتاب در ۵۸ جلد از آثار موضوعی حضرت امام خمینی (س) و دیگر کتب مرتبط، در موضوعات اجتماعی، سیاسی، اخلاق، عرفان، عقاید، معارف اسلامی، شخصیت شناسی، انقلاب، حکومت اسلامی، روحانیت و دشمن‌شناسی می‌شود.

این نرم‌افزار همچنین دسترسی به کتاب‌هایی مانند نسخه خطی وصیت‌نامه امام خمینی (ره) از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، زندگی‌نامه و اندیشه سیاسی امام خمینی (ره) را آسان می‌کند.

ارائه ترجمه انگلیسی کتاب‏‌های آداب الصلاه جهاد اکبر، چهل حدیث، صحیفه امام، آخرین پیام (وصیت نامه) حکومت اسلامی، ارائه نگاره، صوت و فیلم‌های مرتبط با امام خمینی (ره) در بخش نگارخانه به همراه متن کامل قرآن کریم با ترجمه فارسی از قابلیت‌های این نرم افزار است.

همچنین این نرم‌افزار دارای برخی امکانات و قابلیت‌های جست و جوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست کتاب‌های برنامه و آیات قرآن کریم است و قابلیت ارتباط میان متن وصیت‏‌نامه با شرح‌‏های آن به همراه قابلیت‌های متنوع پژوهشی به همراه امکانات یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش و چاپ متن را نیز دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *