جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۲
۱۴
تذکر معاون سیما به مدیر شبکه ۳

«ماه عسل» توبیخ شد

پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب: 431267
معاون سیما در نامه‌ای خطاب به مدیر شبکه سه سیما خواستار توبیخ عوامل انتخاب نادرست مهمانان در برنامه ماه عسل شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیمای جمهوری اسلامی در نامه‌ای ضمن تذکر به مدیر شبکه سه، خواستار توبیخ عوامل انتخاب مهمانان نامناسب در برنامه ماه عسل شد.

«جناب آقای سیدغلامرضا میرحسینی
مدیر محترم شبکه سه سیما

با سلام و‌ آرزوی موفقیت
برنامه ماه عسل از برنامه‌های معنوی‌، تاثیرگذار و پرمخاطب رسانه ملی در ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود که دست‌اندرکاران آن توانسته‌اند با تلاش چندساله اوقات خوبی را برای مردم عزیز ایران بخصوص روزه‌داران مومن فراهم کنند. اما امسال علی‌رغم جدیت جنابعالی و گروه برنامه‌ساز برای افزایش کیفیت و محتوای این برنامه و توجه ویژه‌ به انتخاب بهتر سوژه‌ها و میهمانان مناسب که نسبت به سال‌های گذشته از جذابیت و تاثیر بیشتری برخوردارند، متاسفانه دو برنامه و دو انتخاب غلط در ماه عسل امسال از شیرینی و شهد این زحمات کاسته است و موضوعات و مفاهیمی مطرح شده است که نه در ماه عسل که در هیچ‌یک از برنامه‌های دیگر سیما نیز جایی ندارند.

از آن‌جا که تکرار این‌گونه اشتباهات قابل اغماض نیست‌، با تذکر به جنابعالی، لازم است ضمن توبیخ عوامل آن انتخاب غلط، با نظارت موثر بر تصحیح‌، ارتقا و ادامه مسیر خوش‌سابقه این برنامه اهتمام کنید.»

بر اساس این گزارش، برنامه ماه عسل طی هفته جاری با دعوت از یک پُزر عروس سروصدای بسیاری در شبکه‌های اجتماعی برپا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به نام خدا. کار خوب و شایسته ای معاون سیما انجام داده است. البته منظورم توبیخ نیست منظورم حساسیت به این موضوع است و تقبیح یک الگوسازی اشتباه است. امشب با احسان علیخانی شبکه سه در اخبار ساعت 10 شب مصاحبه کرده بود و گفته بود که دعوت از صاحبان کار سخت مثل خانم رئیس معدن در کنار یک شغل آسان (لابد مثل پوزر عروس یا ساقدوش داماد) برای ایجاد کنتراست است!!! اگر اینجوری باشد باید از این بعد مثلاً انسان پاکدست را با یک دزد، انسان مومن را با یک شراب خوار، انسان با تقوا را با یک قاچاقچی و نظایر آنها به تلویزیون دعوت کرد! آخه احسان علیخانی عزیز این چه توجیهی است عزیز من!!!!
خدا همه ما را به راه راست هدایت کند.
Iran, Islamic Republic of
وقتي به هركسي به خاطر رانت و پارتي بازي و رابطه اجازه ظهور و بروز در تلويزيون مي دهند، همين مي شود ديگر! اين آقا سالي به دوازده ماه توي ماه رمضون پيداش مي شه هر سال هم برنامه اش بدآموزي داره. هر سال يك سري موضوعات رو دستمايه قبح زدائي، شكستن ارزشها و احكام دين مي كنه و كسي جلودارش نيست و سال ديگه بازم اجرا تو اين ماه عزيزو به اون ميدن. انگار آدم قحطه. ايشونم وقتي مي بينه هر سال هر كاري مي كنه بازم سال بعدش هست، با خودش مي گه به به بهتر از من نداااارن كه بيارن. اصلاً مجبورن . كسي رو ندارن كه!!!!
همقناتی
حقاکه پسرآشیخ عباسی که این چنین ارزشمدارانه عمل میکنی . دستت دردنکنه وخداوندتوفیقات بیشتری نصیبت کند . انشاالله
خیلی اخطار ملایمی بود... یادمان باشد امام با دست اندر کاران پخش یک مصاحبه، که در آن خانمی گفته بود الگوی من اوشین است، چه برخوردی کردند..... من که هیچ وقت معنویتی تو این برنامه ندیدم فقط تحریک احساساته
اون جریان الگو بودن اوشین اصلا چیز دیگه ای بود
تذکر به جایی بود اما فکر میکنم تا جایی که ممکنه علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد
منظورم تذکر آقای پور محمدی بود
از حرکات امام سطحی الگو برداری نکنیم
Iran, Islamic Republic of
مملكت ما مملكت افراط و تفريطه. نه به اون كه چندسال پيش يه مجري معروفو به خاطر پخش شدن فيلم عروسي خانوادگي شون ، ممنوع التصويرش كردن درصورتيكه با عوامل پخش آن فيلم بايد برخورد مي كردن ولي حالا با يه جوون جوياي نام كه هيچ تبحر و مهارتي جز پررويي و حاضرجوابي نداره و عوامل پشت صحنه برنامش ، رودربايستي دارن كه برخورد كنن!
اه اه... چقدر بعضی ها بی انصافن!!! یه نفرم درست کار میکنه نمیتونن ببینن هرجور شده میخوان بکشنش پایین... واقعأ که!! بعد میگن چرا مملکت پیشرفت نمیکنه!!
Iran, Islamic Republic of
از دست اندرکاران برنامه ماه عسل خواهشمندیم که از برخی هنرپیشه های مساله دار آمریکایی نیز در صورت امکان در برنامه شون دعوت داشته باشن. حالا که پای هر موجود عجیب و غریبی تو این برنامه باز شده!!! چه عیبی داره؟؟؟!!!...
زهرا
خیلی بی انصافید خدایی.برنامه به این خوبی داریئ چ چیزایی که درموردش نمیگید واقعا که.
ما آدما فقط داریم اشتباه های دیگران رو میبینیم.
بنظرتون اگه برنامه بدی بود مخاطب میلیونی داشت؟
خداوکیلی کدوم برنامه بدی مخاطباش میلیونیه؟
مخاطبای زیاد این برنامه نشون دهنده اینه که برنامشون واقعا خوبه و تونسته انقدر مخاطب رو جذب بکنه
لطفا زود قضاوت نکنید اشتباه همیشه وبرای همه هست...
محمد
بله، ما ایرانیا فقط بلدیم عیب و ایراد هم دیگه رو ببینیم، یکی ندونه فک می کنه چه قدر برنامه های مفید و آموزنده و مطابق شرع و عرف تو کشورمون ساخته میشه....
هرکی بهتر بلده بسم الله....
کاش یاد بگیریم انقدریک طرفه قضاوت نکنیم!!!!!
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم تعطیل بشه راحت شیم