جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۳

عیدی آخرسال کارمندان مشخص شد

يکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 201866
کارمندان و بازنشستگان دولت امسال احتمالا 350 هزار تومان عیدی دریافت می‌کنند.
به گزارش مهر، هیئت دولت قصد دارد در بهمن ماه امسال میزان دقیق عیدی امسال کارمندان و بازنشستگان دولت را تصویب کند. به احتمال زیاد، عیدی امسال کارمندان و بازنشستگان با افزایش حدود ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته ۳۵۰ هزار تومان خواهد بود.

هیئت دولت سال گذشته در پی پیشنهاد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری عیدی کارمندان و بازنشستگان را ۳۱۸ هزار تومان تعیین کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه خبره؟ زیاده بابا! ممکنه با این پول فرار کنیم
واقعا شرم اوره با 32 هزارتومن چکار میشه کرد . قابل توجه کسانی که ادعا میکنن به کارمند توجه ویژه میشه. اصلا میخواید ما به شما عیدی بدیم؟
دمتون گرم خیلی بامرامید، ازآقای مشایی بعید بود اینقدر دست ودلباز باشه، البته کارمند بیچاره که هدیه تهرانی نمی شه!!!!
Iran, Islamic Republic of
ما کارمندان آنقدر وضع مالیمان خوب است که نیازی به عیدی نداریم!!!!!!!!!!!
اين ديگه چه عدالتي است
قراردادي و بيمه تامين اجتماعي ولي عيدي كارمندي !؟
واقعا بي انصافيه كارگرها 1.000.000تومان عيدي مي گيرند كارمندهاي بدبخت 350.000 اخه اين چه عدالتيه؟تازه بگذريم بعضي نهادها سیاست كارمندیشون شتر مرغیه یعنی موقع عيدي گرفتن كارگرند مواقع ديگه كارمند
United States
پ ن پ می خواستی از آن عیدیهایی که آخر سال به روسای بعضی از بانکها می دن تا اختلاس های سه هزار میلیاردی شکل بگیره به من و تو هم بدن!!!
Iran, Islamic Republic of
لطفا مزایای دیگر کارکنان درطول سال رانیز با مزایای کارگران مقایسه کنید تاببینید اگر کارگرها 2000000 هم عیدی بگیرند درآمد سالیانشون حدود یک دوم کارمندا نمیشه!!!!لطفا یک طرفه به قاضی نرید.
United States
برادر عزیز! بنده یک کتابدارم بعد از حدود 12 سال کار کتابداری و با مدرک کاردانی ماهی 480 هزار تومان حقوق می گیرم بدون حتی یک ریال اضافه کار و حسن انجام کار و حق مسکن و حق ماموریت و غیره کجا مزایای ما بیشتر از شما کارگرهای محترم است. به مسئولین می گوییم اگر ما کارمند دولت هستیم پس چرا قانون نظام پرداخت هماهنگ درباره ما اجرا نمی شود و اگر کارگر هستیم چرا عیدی ما مثل کارگران نیست؟! این درد دلها را باید با چه کسی بگوییم؟! خدایا به تو شکایت می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
چطور بايد اين همه عيدي رو خرج كرد! با اين ارزوني كه هست!
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز اصلا بحث کارمند و کارگر نیست با این شرایط بد اقتصادی همه میدانیم که عیدی ما کم است .
عیدی چیه؟مگه بچه ایم که باید بهمون عیدی بدن؟
عید پارسال حدود 300 دلار بود عیدی امسال فکر کنم حدود 100 یا 110 دلاری بشه