پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کیفیت بنزین زیر ذره بین دولت می رود

شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 417867
رئیس سازمان ملی استاندارد از تشکیل کارگروهی برای بررسی کیفیت بنزین طبق مصوبه شورای عالی استاندارد خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد امروز در نشست خبری اعلام کرد با مصوبه جدید شورای عالی استاندارد کارگروه جدیدی در دولت جهت بررسی کیفیت بنزین تشکیل می‌شود.

وی افزود: طبق مصوبه اخیر شورای عالی استاندارد این کارگروه با حضور رئیس سازمان استاندارد، وزیر نفت و معاون اجرایی رئیس جمهور به عنوان اعضای اصلی برای بررسی کیفیت بنزین و نحوه بررسی کیفیت تشکیل می‌شود و در صورت لزوم از اعضای دیگر شورای عالی استاندارد مانند رئیس سازمان محیط زیست، وزیر صنعت، معدن و تجارت و دیگر وزرا استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان ملی استاندارد افزود: در این کارگروه تمام مقررات مرتبط با بنزین و اینکه نحوه نظارت بر کیفیت و نظارت بر عهده چه سازمانی باشد، برنامه آینده و مسائل مالی و کارمزد خدمات و هزینه آزمون بررسی خواهد شد.

پیروزبخت از تشکیل نخستین جلسه کارگروه در هفته اول اردیبهشت خبر داد و گفت: نتایج فعالیت کارگروه بررسی کیفیت بنزین نیازی به تصویب دوباره در شورای عالی استاندارد ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *