شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۱
۶۶

مرتضوی با حکم رحیمی به سازمان تامین اجتماعی بازگشت!

سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 267765
در پی لغو حکم مدیر عاملی مرتضوی در سازمان تأمین اجتماعی از سوی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، به ناچار مرتضوی از مدیرعاملی این سازمان عزل شد اما پس از گذشت کمتر از یک روز، معاون اول رئیس جمهور این چهره جنحالی را به سازمان تأمین اجتماعی برگرداند و به عنوان سریرست منصوب کرد!
مرتضوی با حکم رحیمی به سازمان تامین اجتماعی بازگشت!
به گزارش جهان، پس از مصوبه اخیر دولت مبنی بر تفویض وظایف، اختیارات و مسؤولیت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نصب و عزل مدیرعامل یا سرپرست سازمان تأمین اجتماعی به معاون‌اول رئیس‌جمهوری، سعید مرتضوی طی حکمی از سوی رحیمی به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متعاقب این حکم نیز اعضای هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری به خاطر حمایت‌های مستمر از سازمان تأمین اجتماعی و مدیریت آن تقدیر و تشکر کردند.

مهر هم نوشت، طبق ماده 113 قانون خدمات کشوری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می تواند تا 6 ماه حکم سرپرستی برای سازمان تعیین کند.

در جلسه روز دوشنبه 25 دیماه هئیت عمومی دیوان عدالت کشور، این دیوان مصوبه هئیت وزیران در خصوص تغییر صندوق تامین اجتماعی به سازمان تامین اجتماعی را مغایر قانون تشخیص داد و حکم وزیر برای مدیرعاملی سعید مرتضوی بر سازمان تامین اجتماعی لغو شد.

این حکم دو روز بعد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شد و روز 30 دی نیز در روزنامه رسمی به چاپ رسید. به گفته رئیس دیوان عدالت اداری این رای قطعی است و باید اجرایی شود.

در واکنش به این حکم، شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که مطیع قانون هستیم و حدود یک هفته بعد از ابلاغ، حکم عزل مرتضوی از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی صادر شد اما این بار هم  با تعیین حکم سرپرستی ، مرتضوی مجددا در راس سازمان تامین اجتماعی به فعالیت خود ادامه می دهد.

همچنین روز گذشته نیزمحسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در مورد خصوص آخرین وضعیت سعید مرتضوی عنوان کرد که وقتی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص سئوال شد اعلام کردند بر اساس قانون عمل می کنند که امیدواریم همانگونه باشد اما اگر اقدامی خلاف قانون انجام شود موضوع مجرای خاص خودش را طی خواهد کرد.

اکنون و با حکم غیرمنتظره رحیمی، روشن نیست هدف دولتی ها از اصرار بر ماندن مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی چیست؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردم وقانون و مملكت رو مسخره كردن رئيس نباشه سرپرست باشه چه فرقي كرد تازه خوبه اين ... خودش قاضي بوده مثلا
مردم و قانون رو خوب اومدی!!!!!!!!!!!!!!
مسخره خودشون رو كردند كه براي رسيدن به خواسته خودشون قانون و هر چيزي رو بتونن دور مي زنند.
United States
کار از سر کار گزاشتن گذشته، این یک نوع بی احترامی و جسارت به ملت و قوه قضاییه است...
Iran, Islamic Republic of
از يه قاضيه ... جز اين هم انتظار نيست
به حال من و شما می خندند و مسخره می کنند اختلاس بیمه چی شد و کهریزک چی شد اینها معصوم و مصون هستند و افتخاری بر افتخارات کسانی که ما را به سمت عدالت بردند و ما را به نان شب محتاج کردند
Iran, Islamic Republic of
واقعاً ملت را سرکارگذاشتن
یک ساله که تمام مجلس و قوه قضاییه بسیج شدن این فرد را عوض کنند نمی توانند
دیگر خودتان را درگیر نکنید، از همان ابتدا معلوم بود زور سعید بیشتره
سرکار نگذاشتند! دنبال این هستند که مرتضوی را از دادگاه کهریزک برهانند
Iran, Islamic Republic of
لج بازي هدف است!!واقعا متاسفم .نتيجه اين لج بازيها گرفتار شدن كشور در سوء مديريت و اوضاع نابسامان اقتصادي كنوني است .
حسین
آخرش نفهمیدیم که چرا روی مرتضوی اینقدر مانور می دهند از یک جای طرد می شود جای دیگر می گذارند آیا مملکت قحط الرجال هست یا لجاجت (که البته لجاجت) هر روز غوغای این مرتضوی هست، به جای فکر به مرتضوی فکر تورم و بدبختیهای مردم باشید که ولی نعمت مسئولین هستند
سینا
Iran, Islamic Republic of
آقا مگر نظام جای لات بازیست حکم جلبش رو صادر کنند بندازنش با کتک از دفتر کارش بیرون.
تو این اوضاع ویژه کشور کار بعضی ها ادم رو یاد لجبازی های دوران دبستان می اندازد
brt
United States
انتصاب ایشون آخرین میخی است که دکتر به تابوت وجهه دولتش زد
Iran, Islamic Republic of
واقعآ خیلی جالبه با این ابلاغ، دولت رسما" به قوه قضاییه،نمایندگان مخالف آقای مرتضوی در مجلس،و.... اهانت و دهن کجی کرد....؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نمايندگان مجلس و قوه قضاييه با برخورد قانوني بايد به آقاي مرتضوي و صادر كننده حكم بفهمانند در حكومت اسلامي دور زدن قانون جايي ندارد. مجلس با طرح استيضاح وزير مربوطه و قوه قضاييه با برخورد با معاون اول (صادر كننده حكم سرپرستي) قدري درايت از خود نشان دهند.
فقط با سخنراني كه نمي شود قانون را اجرا كرد.
برای ما هم "روشن نیست" اینهمه اصرار بر رفتن مرتضوی از سازمان تامین اجتماعی به چه دلیل است.
brt
United States
عزيزم بلاشك كوري كه برايت روشن نيست .
ناصر
لطفا مودب باش عزیزم واقعا این همه اصرار برا چیه چرا به دولتهای قبلی اینقدر گیر نمیدادن؟ خوب لابد این دولت جولوی سواستفاده هاشونو میگیره
Iran, Islamic Republic of
اختلاسهای میلیاردی را نمی بینی؟!
افزایش قیمتها را نمی بینی؟؟!!
بی مدیریتی و دور زدن قانون را نمی بینی؟
انگار کل ملت فقط مرتضوی و جوانفکر هستن و بس...
United States
صفت خویش را به دیگران نسبت ندهید
بچه رستم
یه سر برو کهریزک، اونجا یه جوری روشن میشی که چشم خورشیدو کور می کنی.
شایان
خوش بحالشون واقعا! بعضیا فکر می کنن دیگه کسی جز اونا کارو بلد نیست! بحث کار بلد بودن نبودن نیستا پول قدرت مقام به خدا آدمو مجبور به هر کاری می کنه! این جور آدما دیگه به فکره بچه هاشونن،به خدا ما جونا هم بلدیم مدیر بشیما! ...
زهرا
Latvia
رو كه نيست
United States
قول شرف!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر پرونده خيابان دكتر فاطمي پيگيري مي شد آقاي رحيمي جرأت صادر كردن حكم نداشت.
مهدي
Iran, Islamic Republic of
با سلام اين از قانون مداري و رعايت قوانين كشور است كه فردي كه بنا است در يك مسندي باشد با عوض كردن عنوان ميتوان او را ابقا كرد
جلیلیان
Iran, Islamic Republic of
این نشانه ی خودخواهی دولتمردان است که در همه جا بر افکار خود حتی ناصحیح تاکید می کنند و مایه ی رنجش حامیان قدیمی خود می شوند .
یه بدبخت
برای همه چی متاسفم. عده ای از مردم در رنج فقر و نداری غوطه ور و عده ای در بیت المال غوطه ور. متاسفم. واقعا متاسفم
علی
آفرین خوب بود دولت خیلی محکمه
قوه قضاییه و مجلس زیادی دخالت میکنند
بچه رستم
توجه داری که این دولت رو همین مجلسه که بهش رسمیت میده؟
دخالت؟؟؟؟
اونی که خر رو برده بالای بوم خودش بلده چطوری بیارتش پایین.
احسان
عجب عکسی زدی جهان !!!
عکس خودش همه چی رو گویاست
مردم از اين همه بچه بازي خسته شده اند بجاي اين كارها سياست خارجه را درست كنيد كه ملت و صنعت را از لحاظ اقتصادي بيچاره كرده . خدايا مردم را از دست اين آدمها كوته فكر نجات بده.
سجاد
واقعادليل اين اصرار چيه ؟
مردم بازيچه شدن اين وسط
اين رفتار باعث از دست رفتن هيبت قوه قضاييه و كاستي اعتماد مردم ميشه
غلام
افرين بر رييس جمهور محترم با وجود يكه ثابت كرد تداركاتچى نيست وبراساس قانون همه كارى را انجام ميدهد از جسارت قانونى و اطلاعات لازم هم برخودار است و ياران خود را ارزان نميفروشد و بيدى نيست كه با اين بادها بلرزد
حق طلب
خیلی مردی داداش.
آفرین بر احمدی.
تا کور شود هر آن ه نتواند دید.
بچه رستم
اولاً وقتی میفرمایید "بید"، یعنی میلرزه. حالا یا با این باد یا با اون باد...

ثانیاً قانون شاید نقص داشته باشه... اما منطقی و عقلانیه که از نقص قانون "سوء" استفاده بشه؟؟؟

ثالثاً انشاءالله تعالی در مورد اینکه اقدامات دولت و رئیس جمهور قانونیه یا نه، بعداً نتیجه گیری خواهد شد...
sina
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم کار به جایی نرسه که ولی امر مسلین از حکم حکومتی استفاده کنن (مثل قضیه مشایی) خداوکیلی کمی بصیرت توی این دوران داشته باشید اب به اسیاب دشمن نریزید
بچه رستم
مگر به حکم آقا در مورد مشایی بلافاصله عمل شد؟؟؟
نخیر...
رییس جمهور نشان داد قانون و عدالت برایش اهمیت ندارد
سید مرتضی
به نظر مي رسد که اگر روح مسئوليت پذيري در ميان ما مردم(اعم از مردم عادي و مسئولين و کارمندان اداري) حضور مي داشت وآن را فداي هوس هاي دنيوي خودمون نمي کرديم، الان کشور و انقلاب ما پيشرفتي چندين برابر پيشرفت فعلي را مي داشت.
به عنوان مثال، در اين وضع اقتصادي که در آن هستيم، مغازه دار، يک کالاي برايش 100 تومان فاکتور مي شود اما قيمت درج شده روي خود کالا 1100 تومان است.حالا مغازه دار مي آيد آن را کالا را به مشتري به قيمت، 1300 مي فروشد بعد ازش سوال مي کني چرا؟، مي گويد 1100 برام فاکتور شده!!(خوب اين مسئله برام پيش آمد).مسلما مغازه دار دروغ مي گويد اما براي اينکه در اين وضع نابسامان اقتصادي، بيشتر سود کند، قيمت را بالا مي برد مردم هم چون عادت کردن به افزايش قيمت ها، فکر مي کنند طرف، راست مي گويد و مي خرند.
يا مثلا شرکت هاي خودرو سازي، خودشان را کشتند تا حرف راهنمايي و رانندگي را گوش کردند و دوتا ايربک براي ماشين ها گذاشتند(البته باز نه همه ماشين ها) بعد مي آيند براي اين ايربک اضافي، کلي مبلغ روي قيمت ماشين مي برند در حالي که اگر واقعا مسئوليت پذير بودند، سال ها قبل دست به چنين کاري مي زدند و ايربک اضافه مي کردن با هزينه کمتر.شما بريد ماشين هاي خارجي را ببينيد که چندين ايربک در ان کار شده تا جان مسافر کمتر به خطر بيافتد.
يا مثلا اگر ماشين توليدي يک شرکت خودرو سازي، اگر عيبي در يک ماشين پيدا شود، بجاي آنکه تمام ماشين هاي داخل ايران را فراخوان کند براي رفع عيب، مي گويد بزار خودشان بالاخره خواهند آمد براي تعمير، همانجا قطعه خراب را عوض مي کنيم.اين يعني اينکه جان مردم برايشان اهميت ندارد و فقط به فکر سود سرشار خودشان هستند.و اين يعني عدم مسئوليت پذيري.
يا مثلا يک کارمند اداره، بجاي آنکه ارباب رجوع را در اسرع وقت کارش را انجام دهد، بدون عذر موجه، مدتها آن را به تاخير مي افکند و يا اينکه براي کارهاي شخصي، از اموال اداره استفاده مي کند بدون آن که جبران کند.اين يعني عدم مسئوليت پذيري.
يا راننده ماشين براي اينکه خود را زودتر به مقصد برساند، براحتي خود را در جاي ماشين هاي ديگران جا مي کند و رد مي شود و فکر ديگران هم اصلا نيست.ريشه اين هم ، عدم مسئوليت پذيري است.
يا مثلا فردي در حال راه رفتن، خوراکي مي خورد و پوست آن را براحتي در خيابان يا جوب مي اندازد و اصلا فکر تمييزي شهر خود نيست.بعد که شهر کثيف شد، خود آن فرد اعتراض مي کند به شهرداري که چرا شهر اينقدر تمييز نيست.شهرداري وظيفه دارد اما تو هم وظيفه داشتي.
يا همين دلال هاي ارز، اينها ايراني هستند اما اصلا به فکر مردم و کشور خودشون نيستند و فقط فقط به فکر سود خود هستند و کشور را اينجوري به گند کشاندند.اين يعني عدم مسئوليت پذيري.
یا مثلا همین آقای مرتضوی.اگر مسئولیت پذیر بود، اینقدر به جاه و مقام نمی چسبید و مثل بچه آدم می رفت کنار تا آبروی کشور و انقلاب و ... حفظ بشه و با رفتنش خدمتی به مردم و کشور کرده باشه.متاسفم برای ایشان و امثال ایشان و همه کسانی که روح مسئولیت پذیری در آنها مرده است.
از اين موارد در زندگي فردي، اجتماعي ما بسيار وجود دارد از مورد کوچک گرفته تا بزرگ و کلان که با اندک دقت قابل شناسايي است و اگر بخواهيم، قابل رفع است.
اين را هم بگويم تا هر زمان که ما در هر سمتي که هستيم، در قبال کشور، مردم و انقلاب مسئوليت پذير نباشيم، زندگي به سختي بر ما خواهد گذشت.بايد خودمان را مسئوليت پذير کنيم و به فرزندانمان هم اين خصوصيت اخلاقي و اجتماعي را هم ياد بدهيم و انها را عادت بدهيم تا کشور ايران در آينده که بدست فرزندانمان خواهد افتاد، به بهترين شکل اداره شود.
از نظر من، هر کس به اين کامنت، نظر مثبت داد، يعني آن فرد خود را از اين به بعد ملزم مي کند که در قبال هموطنان و کشور خود مسئوليت پذير باشد.همچنين اين را به فرزندان خود هم آموزش خواهد داد.
حق طلب
نظراتت جالب و خوبه تا قبل از مرتضوی داداش.
چشمات رو بیشتر باز کن.
کو حکم دادگاهی و جرم این آقا.
چرا نمیکشنش دادگاه اگه گناهکاره!!!!!!!!!
حق گرفتنی داداش.
حسین
بسمه تعالی
آقا سید مرتضی عزیز
صحبت شما متین و به قول معروف حرف حساب جواب ندارد. اما مشکل اصلی اینجا است که رژیم روابط اجتماعی و ذهنیت به ارث رسیده به نسل فعلی در جامعه ما تا حدود زیادی رسوبات پادشاهی دارد. شما در پراکندگی جغرافیایی جمعیت و امکانات زیر بنایی در کشورمان بوضوح این واقعیت تلخ را مشاهده کنید. نکته ای که جمهوری اسلامی انصافا در زدودن آن بسیار تلاش کرده است و انصافا موفقت هایی نیز داشته است. اما تا ما ذهنیت به ارث رسیده از تاریخ خودمان را داریم به کول می کشیم ، مبانی تحول و توسعه اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی خصایص بارز یک رژیم روابط اجتماعی و هنحاره های گروهی از نوع شاهنشاهی را بروز می دهند. بعنوان مثال همین قضیه آقای مرتضوی ، آیا از خودتان سوال کرده اید که همه این ماجرای آقای مرتضوی واقعا برای ارتقاع وضع و حل مشکلات تامین اجتماعی است؟ اصلا در همه این گرد و خاک ها و سر و صدا ها کسی به فکر آن افراد محتاج این تامین اجتماعی هست؟ اصلا آنها موضوع این ماحرا های تاسف آور هستند؟ یا فقط ریاست بر این سازمان ، صندوق یا هرجی اسمش است موضوع اصلی است. آیا واقعا دعوا بر سر خدمت است یا ریاست؟ انسان باید خیلی عقب مانده باشد که نتواند جواب درستی به این سوال بدهد. سوال اصلی بنده این است که چرا در مملکت ما بعضی وقت ها که متاسفانه نادر هم نیستند ، باید ماجرا های سیاسی به اینجا ها برسند؟ واقعا بین بسیجی ها در دوران دفاع مقدس توی جبه چنگ این حرف ها قابل تصور بود< چه برسد به اینکه به عمل هم برسد؟
United States
مفرداتت خوب بود ولی مرده شور اون ترکیبت و ببرند
خندیدن به ریش قانون
حمید
اون وقتیکه دور کاری یازده روزه انجام شد و مجلس در انجام وظیفه به هر دلیل تعلل کرد میخ را به تابوت قانون کوبید ویاد آقایون داد که میشه هر لجبازی را ان طوری که میخواهند به سرانجام برسانند و میدانند که به اسم مصلحت اندیشی کسی در مقابلشان نمی ایستد.
رشتی
دولت و مجلس با لج و لجبازی همدیگر را میسوزانند و دودش به چشم ملت میرود بین ایندو قوه کی قاضی است -جتی فرمایش رهبری را هم توجه نمیکنند و انوقت دادولایتشان به هوا بلند است
حمید
عجب !!و این است قانون مدار ترین دولت ایران!!!!!!!!
پابرهنه انقلاب
نمایندگان و قوه قضائیه باید کوتاه بیایند. زورشان به سعید نمی رسد. انرژی خود را خرج این کار نکنند. به جای این کار و درگیری با این آقایان بروند دنبال حل مشکل مردم. 6 ماه سرپرست تمام میشود و عمر دولت دهم هم به پایان خواهد رسید. یک قاضی خوب دولت لازم دارد.
بچه رستم
کوتاه بیان؟؟؟ مگه خاله بازیه عزیز من؟؟؟؟
هرکی هر کاری دلش میخواد بکنه، اونوقت کوتاه بیان؟؟؟
رئیس جمهور اگه خیلی مرده و فکر میکنه عزل و نصب حال میده، یکی دیگه رو جای خودش بذاره.
ببینم میتونه؟؟؟؟؟؟
بچه رستم
اول نافرمانی از عزل مشایی
دوم لج بازی با انتصاب مشایی به عنوان رئیس دفتر
سوم نافرمانی در ابقاء وزیر اطلاعات

آقای رئیس جمهور!!!

شما خودت میدونی دلیل حضورت در رأس دولت فقط و فقط مصلحت اندیشی است.
کار رو به جایی نرسونید که دل آقا بیش از این از شما خون بشه...
وگرنه مجری خوب کم نداریم.
"وظیفه" مجری "اجراء" قانونه.
نه مسخره کردن و سوءاستفاده از قانون.
البته نمیگیم همه ش اینطور بوده.
خیلی هاش هم عبور از قانون بوده دوست من...
سالمی
مریزاد دست رحیمی . این میگوید حامی انقلابی . با دستورات انقلابی مانع عزل سعید آقا هستند. حالا نمایندگان مخالف چه میگویند. .این یک تودهنی است به مردم و نمایندگان
علی
مرتضوی مرتضوی سنگرت رو نگه دار!!!!!!!!!
United States
دولت مگر بیکار است که دنبال لج بازی است همین لج بازی ها میکند که اقتصاد مملکت را ویران کرده آدم قعطی که نیست حتما باید یک قاضی برکنار شده از قضاوت را پست مهم بدهید .بدهکار اقای مرتضوی که نیستید .افراد لایق زیادی هستند که میتوانند مدیریت کنند
مهدي
Iran, Islamic Republic of
با سلام از كجا معلوم كه بدهكار نيستند از عملكردشان اينطور بنظر ميرسد كه سخت بدهكار اين آقا( مرتضوي) هستند و شايد هم بدهكار خيلي از مجرماني كه الان دارند بر اين كشور و ممكت حكمراني ميكنند
علی
آقایان لطفا خیلی جوزده نشین!
وقتی رییس جمهور یک مملکت حق بازدید از یه زندان اوین رو نداره اونوقت چندتا نماینده حق دارن بازدید برن
طبیعیه عالی ترین مقام اجرایی کشور هم از همه اختیاراتش برای انتصاب مدیرعامل یه صندوق استفاده کنه!
مشکل اصولگراها اینه که همه سر تقسیم قدرت و غنایم مدتهاست رقابت دارن
آذرخش
United States
دوستان عزيزيكه معتقدند عرصه سياست ومملكت دارى
جاى لات بازى نيست مگه لات بازى وگردن كلفتى شاخ و
دم داره ؟ مگه به عينه نميبينيد كه رئيس دولت بارها
قوانينى كه خوشش نمياد اجراء نميكنه؟هرقانونى پس از
ابلاغ بدولت بايد توسط رئيس جمهور در روزنامه رسمى
منتشر شود اما رئيس گردن كلفت از انجام وظيفه قانونى
علناً امتناع ميكنه ورئيس مجلس براساس مقررات قانون
مدنى مجبورميشه اونهارو منتشركنه.ازطرف ديگه عدم
اجراء احكام قطعى ديوانعدالت مطابق مقررات جرم
محسوب ميشه ومجازات انفصال داره، دراين مورد كه
بارها هم تكرارشده مجلس و قوه قضائيه ميبايست به
وظيفه قانونى خود-يعنى محاكمه ومجازات مقام
متخلف-عمل ميكردند كه متاسفانه نكردند بنابر اين
لات بازى وگردن كلفتى در عرصه مملكت دارى وبه
ريش مجلس وقوه قضائيه خنديدن ونتيجتاً ملت مظلوم وستمكش رابه ستوه آوردن بيش از هفتساله
كه سكه رايجه واز آنجائيكه دو قوه دربرابر هنجارشكنيهاى قوه مجريه جرات برخورد ندارند واز
دست ملت هم كارى برنمى آيد بايد پرتقال فروش را
ازبين جماعت بصيرت پيشه ودشمن شناس اصولگرا
پيدا كرد.البته تقصير ساكتين وسران فتنه را هم نبايد
فراموش كردچون اصولاً اينها باعث شدند تااحياء كنندگان ارزشهاى انقلابى به شخص مرتضوى بدهكار
شوند
دلتا
United States
دوستان عزيز !چه فكر ميكنيد؟آيامملكت بيش از اين طاقت
قانون شكنى دارد؟مسلماً نه .اما چرا تمام نهادهاى
ناظر ومسؤل سكوت كرده اند وبا قانون شكنان برخورد
قاطعانه نميكنند؟تنها يكدليل دارد وآنهم مصداق ضرب
المثل معروف " تف سربالا " ست.جهان جون اگه واقعاً
ازشرافت حرفه اى برخورداريد منتشر كنيد
Iran, Islamic Republic of
یکی ازقوا توقع دارد قوه اجرائیه عزل ونصب هایش هم بدون اجازه قوه ای که در راس امور است نباشدچه اشکالی دارد همه تسلیم شوند
United Arab Emirates
من واقعا برای این دولت مردان متاسفم که دم از قانون گرائی میزنند وخود عمل نمیکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاك بر سر من كه براي احمدي نژاد تبليغ كردم! خاك بر سر من كه به احمدي نژاد راي دادم! اگر تا الان مردد بودم كه در انتخابات آينده به كي بايد راي بدم حداقل در اين قضيه مصمم هستم كه بايد عليه احمدي نژاد و كانديداي مورد نظرش به جد و با عزم راسخ كار كنم! آبروي اسلام و انقلاب را برد با اين لجبازي هاش !
Iran, Islamic Republic of
واقعا شرم اوره با پول عرق کارگر که از نونش میزنه تا سرپیری یه حقوق بخورنمیری داشته باشه چکارها نمیکنن ای خدا مگه حق الناس خوردن ادم نابود نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که درباره لات بازی نظر داده اید!
لات بازی این پیشنهاد شماست که فرموده اید طرف را بگیرند با کتک از دفتر کارش بندازند بیرون!!!

مگر این حرکت خلاف قانون بوده؟ خب موقع نوشتن قانون حواسشان را جمع کنند که اینجوری دور نخورند! مگر به مجلس قانونگذار اصلا ربطی دارد که چه کسی رئیس تامین اجتماعی باشد؟ مجلس وظیفه اش قانون گذاری است. اینقدر درکار اجرا دخالت نکند تا اینطوری جوابش را ندهند.
برای اینکه تکفیر نشوم لازم است شهادتین بگویم: از مشایی خوشم نمی آید!!!!!
رئیس جمهور وقتی اختیار به رحیمی می دهد باید فاتحه مملکت را خواند
البته این ربطی به پرونده قطوررحیمی ندارد شاید اصلا پروندهای هم نباشد کی به کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟رحیمی به ریش مردم می خندد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای کاش باطن این شخص .............................................چهره مشخص می شد
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
به نظربنده بايدبراي سعيدمرتضوي دادگاه تشكيل بديم وحكمشوبديم نه اينكه جهارسال بيايم وپشت سرش حرف بزنيم وحالاراست داريم ميگيم يانه الله اعلم جدازشته توي يك مملكت اسلامي اينكارا
محمدي
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقاي مرتضوي كيست؟ كه اين همه انتصاب و باز رد شدن آن توسط مقامات ... شما را بخدا در اين كشور مگر قحط الرجال است كه يك نفر كه مجرم ميابشد اين همه براي او حكم صادر كرد و باز... چقدر سرمايه اين كشور را صرف اين كارها ميكنيد جناب آقاي رئيس بخدا قسم بعنوان يك نفر از 24 ميلون نفري كه به شما راي داده اند از شما و عملكردتان راضي نيستم بخدا قسم در روز صراط اگر به آن اعتقاد داريد جلو تان را خواهم گرفت دولت شما شده جاي مجرمان اقتصاد و ... به گفته خودتان دولت پاك پاك واژه پاك را بايد از نو تعريف كرد آنطور كه به ذائقه شما خوش آيد. منتظر شما ...
حسين
آنهاي كه حرف از قانون مي زنند تحويل بگيرند
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشيد ان شا الله خدا برش ميداره