پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

جلسه‌مهم نصرالله بافرماندهان جنوب بیروت

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 387762
برخی منابع خبری مدعی شدند که در جلسه‌ای که با حضور «سید نصرالله» و فرماندهان نظامی مقاومت در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، تصمیماتی درباره تغییر برخی فرماندهان و تاکتیک‌های نظامی اتخاذ شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، برخی منابع خبری مدعی شدند که در جلسه‌ای که اخیراً «سید حسن نصرالله» و فرماندهان نظامی مقاومت در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار کردند، تصمیماتی درباره تغییر برخی فرماندهان و تاکتیک‌های نظامی اتخاذ شد.

روزنامه کویتی «السیاسة» در گزارشی به بازخوانی مواضع اخیر «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان پرداخته و مدعی شد که سید نصر الله وقتی تحولات بریتال را «اشتباهی که به آن رسیدگی شد» می‌خواند، منظور وی اطمینان دادن به اعضا و هوادارانش نیست بلکه سخن از تغییرات گسترده‌ای در رویارویی‌های جاری بین حزبش و افراد مسلح در منطقه القلمون سوریه سخن می‌گفت.

بر اساس این گزارش، پس از بروز تحولات امنیتی «بریتال» واقع در شرق لبنان، دبیر کل حزب الله لبنان فرماندهای عالیرتبه نظامی را به نشست مرکزی در ضاحیه جنوبی بیروت فراخوانده و در جلسه‌ای که با حضور یک افسر بلندپایه سوری برگزار شد، تحولات، نبردهای اخیر و اقدامات لازم به منظور پیشگیری از تکرار چنین حوادثی مورد بحث و بررسی قرار داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *