پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بانک مرکزی نرخ دولتی ارزها را تغییر داد

پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 367269
بانک مرکزی نرخ دولتی 39 ارز را برای عرضه در مرکز مبادلات ارزی در روز جاری اعلام کرد که بر اساس آن نرخ دلار کاهش و نرخ یورو و پوند افزایش یافته است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، بانک مرکزی نرخ رسمی ارزها را امروز پنج شنبه برای عرضه در مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد که بر اساس آن نرخ دلار آمریکا با روندی کاهشی ۲۵۶۳ تومان، پوند با روندی افزایشی ۴۳۵۲ تومان و یورو نیز با روندی کاهشی ۳۴۹۴ تومان تعیین شد.

همچنین فرانک سوئیس امروز ۲۸۷۱ تومان، کرون سوئد ۳۸۰ تومان، کرون نروژ ۴۱۷ تومان، کرون دانمارک ۴۶۸ تومان، درهم امارات ۶۹۷ تومان، روپیه هند۴۲ تومان، دینار کویت ۹۰۹۴ تومان، یکصدین ژاپن ۲۵۱۹ تومان و ریال عمان ۶۶۵۸ تومان قیمت گذاری شده است.

امروز قیمت هر لیرترکیه ۱۲۰۲ تومان، روبل روسیه ۷۵ تومان، ریال قطر ۷۰۴ تومان، یکصد دینار عراق ۲۲۰ تومان، لیرسوریه ۱۷ تومان، ریال سعودی ۶۸۳ تومان، دینار بحرین ۶۷۹۶ تومانیوآن چین ۴۱۱ تومان و یکهزار وون کره جنوبی ۲۵۱۹ تومان در مرکز مبادلات ارزی فروخته می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *