سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
مدال طلاي ۹۶ كيلو را ۵ هزار دلار بفروشيد

پيشنهاد تباني ازبك‌ها به محمد بنا

دوشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 167766
مسئولان تيم كشتي فرنگي ازبكستان پيش از آغار ديدار فينال وزن ۹۶ كيلو با پيشنهادي ۵ هزار دلاري خواهان شكست گيل‌نيرنگ مقابل كشتي‌گير ازبك شدند.
به گزارش جهان و به نقل از فارس، محمد بنا كه پس از پايان فينال وزن ۹۶ كيلوي كشتي فرنگي با خبرنگار اعزامي راديو ورزش به ازبكستان صحبت ‌مي‌كرد درباره شكست داود گيل‌نيرنگ در اين ديدار گفت: متاسفانه با اعمال نفوذي كه ازبك‌ها كردند مدال طلاي داود به نقره تبديل شد، اما چيزي از شايستگي‌هاي او كم نمي‌شود. 

وي با اشاره به پيشنهاد ۵ هزار دلاري ازبك‌ها براي باخت گيل‌نيرنگ در فينال ۹۶ كيلو مقابل كشتي‌گيرشان عنوان كرد: ۱۰ دقيقه قبل از مسابقه پيشنهاد هديه ۵ هزار دلاري براي شكست گيل‌نيرنگ از سوي مسئولان ازبك به ما داده شد، اما من گفتم اين پيشنهاد خنده‌داري است. نه ۵ هزار دلار اگر ۵۰۰ هزار دلار هم باشد تن به اين خواسته نخواهيم داد. 

سرمربي تيم ملي فرنگي در پايان تصريح كرد: اما به نظر مي‌رسد اين پول به داوران داده شد و باعث شد رنگ مدال داود به نقره تبديل شود، اما چيزي از ارزش‌هاي گيل‌نيرنگ كم نمي‌شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *