جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴

هیچ رئیس جمهوری این کارها را نکرده/ مگر مردم ایران نادانند؟

سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 284135
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج گفت: در جلسه‌‌ای در محضر رهبر حکیم انقلاب، سرلشکر فیروز‌آبادی گزارشی را خدمت ایشان ارائه داد، آقا فرمودند این گزارش خوب بود، اما اگر جایی که از من تعریف شده بود را قیچی می‌کردید، بهتر می‌شد.
هیچ رئیس جمهوری این کارها را نکرده/ مگر مردم ایران نادانند؟
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی بسیج، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین در یازدهمین همایش رده‌های نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در باغ موزه دفاع مقدس، با انتقاد از فرقه‌سازی گفت: کتاب زندگی ما مسلمانان قرآن است و تمامی فعل و انفعالات، حب و بغض و عشق و نفرت باید مبتنی بر قرآن باشد تا ارزش تلقی شود.

وی ادامه داد: نباید حب و بغض مسلمانان مبتنی بر جغرافیا،‌ قومیت و ملیت باشد و تمام اعمال ما باید براساس قرآن مجید باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین گفت: هر زمانی که ما از قرآن جدا شدیم، دچار خرافات، اوهام و شعر و افسانه و مسائل پوچ و بی‌محتوا شدیم؛ اما هر زمان که به قرآن تمسک کردیم، حقایق و فضایلی نصیب ما شد.

تویسرکانی با اشاره به طرح بحث «مکتب ایرانی» از سوی برخی افراد، ادامه داد: اسلام و ایران کلمات ارزشی هستند، ولی ترکیب اسلام ایرانی متحجرانه، منافقانه و التقاطی است.

وی با اشاره به برخی رفتارها در دوره جدید سفرهای استانی رئیس‌جمهور آن را  بدعت خطرناک و زشت دانست و تاکید کرد که هیچ رئیس جمهوری این کارها را نکرده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین گفت: ما مردم ایران مگر نادانیم؟ چه فکری می‌کنید و آیا برای ما شعور قائل نیستید؟

تویسرکانی افزود: وقتی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند «من یک رای دارم و احدی از رای من خبر ندارد و هر کس به من هر نسبتی بدهد، دروغ می‌گوید» لذا دیگر مسئولان هم باید این روش را به صورت طبیعی انتخاب کنند.

وی گفت: مشایی در کنار رئیس‌جمهور مکتب ایرانی را مطرح و روی موضوع ایران، فرهنگ و کرامت سخنرانی کرد. والله قسم این شهدا برای ایران اسلامی شهید شدند. قرار بود ایران اسلامی شود نه اینکه اسلام ایرانی شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین افزود: امام زمان(عج) در آینده ظهور خواهند کرد تا جهان را اسلامی کنند، نه اینکه جهان را ایرانی کنند! چرا در دین خدا دست می‌برید؟ این بد است.

تویسرکانی با بیان اینکه گرفتار آتش فرقه‌سازی توسط انگلیسی‌ها هستیم، افزود: بهائیت از غلو در مورد شخصیت افراد شروع کرد و افراط با تمجید و ستایش زمینه فرقه‌سازی را درست می‌کند.

وی با اشاره به تعریف‌ و تمجیدهای رئیس جمهور از مشایی گفت: این همه تعریف از یک فرد به چه انگیزه‌ای است؟ اینها خطا است و ما نصیحت می‌کنیم. این موارد مسائل پشت پرده نیست که افشاگری کنیم. ما در اسلام افشاگری نداریم و این مسائل علنی است و مخفی نیست.

تویسرکانی با بیان اینکه علامه شهید مطهری در مقابل
در جلسه‌‌ای در محضر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، سرلشکر فیروز‌آبادی گزارشی را خدمت ایشان ارائه داد، آقا فرمودند این گزارش خوب بود، اما اگر جایی که از من تعریف شده بود را قیچی می‌کردید، بهتر می‌شد.
سه گروه مارکسیست‌ها، متحجران و گروه‌های التقاطی ایستادگی کرد و شهید شد، افزود: شهید مطهری اسلام ناب محمدی را تبیین و ترویج کرد و اجازه نداد الحاد وارد دین خدا شود.

وی ادامه داد: به دین خدا دست نزنید و در آن تصرف نکنید و به جای کلمه اسلام، انسان نگذارید؛ ما کاری به  انتخابات نداریم. چرا که انتخابات سازوکار دارد، ولی بدانید که فکر غلط می‌ماند؛ وهابیت اثر تفکر فرقه‌ای است و جنایات سوریه، عراق و پاکستان بر اثر دست بردن در دین خداست.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین گفت: دست بردن در دین خدا خوش عاقبت نیست. چرا که مقامات دنیایی تمام می‌شود. لعنت خدا بر کسانی که در گذشته مسلمانان فرقه‌سازی کردند.

تویسرکانی با طرح این پرسش که چرا دین‌سازی می‌کنید و یک نفر را اینقدر برجسته می‌کنید؟ گفت: در جلسه‌‌ای در محضر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، سرلشکر فیروز‌آبادی گزارشی را خدمت ایشان ارائه داد، آقا فرمودند این گزارش خوب بود، اما اگر جایی که از من تعریف شده بود را قیچی می‌کردید، بهتر می‌شد.

وی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: چرا غلو، تعریف و تمجید می‌کنید و انسان‌های عادی را در حد انسان‌های متعالی بالا می‌برید؟ هدف پشت پرده از این تعریف و تمجیدهای افراطی چیست؟

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین با اشاره به مصاحبه مشایی افزود: آقای مشایی در جایی مصاحبه کرده و گفته که مقام آقای احمدی‌نژاد از مقام رئیس‌جمهور بالاتر است و هیچ مقامی در دنیا برازنده‌ احمدی‌نژاد نیست. آقای احمدی‌نژاد نیز 50 تا 60 صفت برای آقای مشایی تعریف می‌کند؛ این کارها فرقه‌سازی است. آنها فرقه‌سازی می‌کنند و می‌گویند پایان دنیای اسلام است و دنیای اسلام‌گرایی تمام شده است و می‌گویند که انسان جای اسلام می‌نشیند و بیداری انسانی رخ داده است!

تویسرکانی تاکید کرد: برخی اوقات گفته می‌شود که چرا هر رئیس جمهوری می‌آید، با مقام معظم رهبری اختلاف پیدا می‌کند؛ حضرت امام خمینی(ره) جواب دادند و فرمودند: «تا ولی فقیه در ایران باشد، ملت ایران سایه هیچ دیکتاتوری را بالای سر خود احساس نخواهد کرد. بنابراین ولی فقیه نمی‌خواهد بگذارد که رئیس جمهوری دیکتاتور شود.»

وی گفت: آقای رفسنجانی می‌خواست دو دوره ریاست جمهوری خود را بیشتر کند. وی کارگزاران، آقای خاتمی مشارکت و آقای احمدی‌نژاد مشایی را درست می‌کنند. به ملت ایران جواب دهید که چرا این کارها را می‌کنید؟ آیا می‌خواهید ایران به مصر دیگری تبدیل شود؟ بدانید ولی فقیه نمی‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین با بیان اینکه ولی فقیه به پشتیبانی ملت ایران و مسلمانان حافظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، افزود: تا ولی فقیه در کشور وجود دارد، آزادترین انتخابات برگزار می‌شود و اجازه نخواهد داد از رانت قدرت و ثروت استفاده شود و انتخابات فرمایشی شود. لذا امیدواریم مسئولان سه قوه در جهت صراط مستقیم الهی و در سایه ولی فقیه حرکت کنند.
           
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *