چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۵۱
آخرین حربه برای بازداشت شدن;

بیانیه شگفت انگیز کروبی درباره اغتشاشات دیروز

دوشنبه ۷ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 85413
مهدی کروبی با صدور بیانیه ای غیر قابل باور سعی کرد وحشی گری عده ای از اراذل و اوباش را که با حمایتهای امثال وی جسارت اهانت و هتاکی به مقدسات اسلام و ارزشهای انقلاب را پیدا کرده اند توجیه نموده و این جنایت ها را به حکومت نسبت دهد.

به گزارش جهان با انتشار این بیانیه و مماشات بی مورد قوه قضائیه با کروبی در افتراهای متعدد و زمینه سازی های وی برای هتک حرمت اسلام و انقلاب، به نظر می رسد آخرین تلاشهای وی برای بازداشت شدن و تبدیل شدن شیخ ساده لوح به اسطوره معاندان و دشمنان کشور بزودی تحقق خواهد یافت.

در آخرین بیانیه مهدی کروبی آمده است:

انا لله و انا الیه الراجعون

ملت بزرگ و شریف ایران

بدنبال انتخابات 22 خرداد 1388 که اوج عدم تمکین و تبعیت جریانی از اصول قانون اساسی، جمهوریت نظام، و آموزه امام خمینی (ره) که همواره می فرمودند "میزان رای ملت است"، شاهد حوادث بسیار تلخ و فراموش نشدنی نظیر به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان در راهپیمایی های مسالمت آمیز، بازداشت های غیر قانونی فعالان سیاسی، برگزاری دادگاه های نمایشی، خشونت بی حد وحصر در قبال بازداشت شدگان در کهریزک و امثالهم و ... بودیم . لجاجت، خیره سری و عدم تمکین به قانون و حقوق مردم هفت ماه است که کشور و مردم را به پرداخت هزینه ای جبران ناپذیر دچار کرده است . متاسفانه ابعاد جدید تری از برخوردهای غیرقانونی در دهه اول محرم الحرام اتفاق افتاد که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. در شب عاشورا عده ای از اوباش اجیر شده به حسینه جماران که کانون مواضع بی نظیر و روشنگرانه امام خمینی (ره) بود به بهانه سخنرانی شخصیتی که مواضع اش همواره در چارچوب نظام بوده و از خطوط قرمز عبور نمی کرده، با هماهنگی مراکزی خاص، بطور وحشیانه ای حمله کردند و به تخریب این حسینه پرداختند. در این یورش، مردم اعم از زن و مرد را با هتاکی و فحاشی کتک زدند و اموال آنان را از بین بردند و در کنار منزل امام با شکستن درب و پنجره ها به ایجاد رعب و وحشت پرداختند. در شب عاشورای حسینی، شیعه حسین (ع) را در ماتم حسین (ع) می زنند و هر آنچه که می خواهند در امنیت کامل انجام می دهند.

امروز در عاشورای حسینی از بدو صبح با خشونتی وصف ناپذیر بر مردم یورش بردند و جمع زیادی را مجروح، دستگیر و بنابرگزارش های رسیده تعدادی از هموطنان را به شهادت رساندند . آنان که هویت و شناسنامه این انقلابند و در روزگار مبارزه در صف اول مبارزان بودند، بیاد دارند که در عاشورای 1342 تظاهراتی عظیم با شعارهایی تند علیه شاه صورت گرفت اما رژیم ستم شاهی حرمت عاشورا نگاه داشت و کشتار، سرکوب و دستگیری رهبران مبارزه و در راس آن امام را به روزهای بعد موکول کرد. براستی چه شده است که حکومت برخواسته از قیام عاشورا، در روز عاشورا دست بر خون مردم برده و جماعتی وحشی را به جان مردم انداخته است.

یا رب چه شده است که حرمت عاشورا و عزاداران فرزند زهرا (س) در ظهر عاشورا نگاه داشته نمی شود و آنان را به خاک و خون می کشند. یا رب چه شده است که حرمت خون مردم در این ماه عزیز هم رعایت نمی گردد. یا رب چه شده است که برگزاری مراسمِ ختم مرجع تقلیدی مجاهد و مبارز تحمل نمی گردد و مراکز مقدس، بیت و حسینه بنیانگذار این نظام در شب عاشورا مورد تهاجم و تخریب قرار می گیرد.

اینجانب این مصیبت بزرگ و گناه نابخشودنی را به محضر حضرت صاحب الزمان (عج)، ملت بزرگ ایران و خانواده های آسیب دیده تسلیت عرض می کنم و در پرتو آموزه جاودانه اباعبداله در ظهر عاشورا فریاد می زنم که اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید. 

با این حال جهان نيوز با انتشار متن کامل این بیانیه که امروز تیتر اول سایتهای بیگانه بود بار دیگر قضاوت در مورد عملکرد مهدی کروبی پس از شکست در انتخابات را به عهده خوانندگان خود می گذارد.

https://jahannews.com/vdcaeyna.49nm615kk4.html
jahannews.com/vdcaeyna.49nm615kk4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
البته در اين كه ايشان دچار بيماري رواني هستند ديگر نبايد شك كرد ولي ظاهراً ايشان دچار كوري و كري هم شده اند الحمداله ، ما هم مي گوييم يا رب چه شده كه بعضي ياران انقلاب كور و كر شده اند ، يا رب چه شده كه بعض ياران ديروز انقلاب و امام ضد انقلاب و امام شده اند ، يا رب چه شده كه در سايه ياران ديروز انقلاب شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه مي دهند ، يا رب چه شده كه ياران ديروز انقلاب و دشمنان امروزش حتي از ديدن حقايق
و واقعيات گريزان و نگرانند ، يا رب چه شده كه حسينيه جماران پاتوق ناجوانمردان و هتاكان به نظام و انقلاب و رهبري شده ، يا رب چه شده كه از كشته شدگان توسط جيرخواران بيگانه شهيد ساخته اند ، يار رب چه شده كه شيخ ديروز اصلاحات همان كس كه افتخارش توبيخ عمل منتظري بود امروز او را چنين عزيز و عزتمند ياد مي كند ، و يارب ...
درآخر يارب خود به كرمت اين شيخ ساده لوح مريض را شفاي عاجل عنايت بفرما چون هذيان گويش موجبات تحقير بيشترش را فراهم نمود ه است
Iran, Islamic Republic of
کاش چندتا عکس هم از این ملت مظلوم و عزادار که آتش دلشون به سطل آشغال و بانک و موتور و ماشین هم سرایت کرده بود میذاشتین!
Iran, Islamic Republic of
لعنت خداوند بر ابلهین!!!
Iran, Islamic Republic of
خدايا !! اين مرد با لباس پيامبر داره تيشه به ريشه اسلام ميزنه !!
يا رب مارو از دست اين دجال هاى زمان نجات بده .
Iran, Islamic Republic of
قای کروبی قبلا مدتی می خوابید ولی الان کلا به خواب رفته
Iran, Islamic Republic of
بابا خيلي ايشون رو جدي نگيريد. اين كارا رو ميكنه كه به حساب بياد.
Iran, Islamic Republic of
آقا چرا این مرتیکه زنجیریی رو نمیگیرن!!
Iran, Islamic Republic of
این داره از قصد این حرفارو میزنه که بگیرنش! بعد بشه قهرمان به خیال خودش!
Iran, Islamic Republic of
...هر کسی بر طینت خود میتند.این آقا در جاده انحراف بدون ترمز از همه داره سبقت میگیره
Iran, Islamic Republic of
خدايش زنگ تفريحه باحاليه اين ديوانه !
اين ديوانه صحبت هاي خودش در باره منتظري سال 67 يادش رفته حالا ميگه فقيه مجاهد !!!!! خيلي با حاله !!!!
جالبش اين جاست كه اين ديونه تو بيانيش نميگه روز عاشورا سوت و كف زدند و فقط برخوردو ميگه خو ب اخه عن اقا از اين به بعد تو حشن مرگ مادر تو ما ميزنيم ميرقصيم تا تو بيانيه بدي و تشكر كني !!!!
اي خدا مال حرام اداما تا كجا مي كشونه اي خدا شكم حروم گوشو كر ميكنه و چشو كور اي خدا....
Iran, Islamic Republic of
کروبی از چیزی حرف بزن که حداقل بدونی چیه (دین)شما دین می دانید چیست به تهمت وافترا زدن و دروغ گفتن می گی دین داری.آدمی که برای رسیدن به قدرت حتی حاضر است پا روی امام حسین بگذارد دین می داند چیست حرس دنیا چشمانت را کور کرده بیدار شو در غیر اینصورت هم این دنیا را از دست می دهی هم آن دنیا را
Iran, Islamic Republic of
با سلام
يك سري به كامنتهاي كه گذاشتين بزنيد آيا از اين ادمها تجاوز و كشتن بر نمي آيد؟خودتان فكر كنيد و پاسخ دهيد؟
Iran, Islamic Republic of
مردك ديوانه شده و به عبارت بهتر دچار بيمار ي اسكيزوفرني شده! شاهد اين مدعا مقايسه كردن خود با امام حسين در فرياد زدن است! فرياد امام حسين عليه السلام كجا و ....كردن شما كجا! طرفو بايد بست به الانزاپين و پرفنازين و ليتيوم!
Iran, Islamic Republic of
سلام
بياييد در شب سوم امام حسين دعا كنيم تا خدا اين كروبي را شفا بدهد. بنده خدا بدجوري گرفتار شده و وروديش به خروجيش چسبيده . آخي . نمي فهمه چكار ميكنه . خيلي ثواب داره دعاش كنيد.
Iran, Islamic Republic of
نكته‌ي انحرافي: "... چه شده است که حکومت برخواسته از قیام عاشورا،..."
يكي نيست به اين يارو بگه عربي بلد نيستي لااقل فارسي ياد بگير!
برخاسته درسته نه برخواسته!!!
بنده خدا ایشون میتونه کیس جالبی برای مطالعات روانپزشکان و روانشناسان باشه،احتمالا بعد از مطالعات روی ایشون،روانپزشکان به کشف بیماری ای به نام سندروم کروبی! نائل خواهند اومد که در علم روانشناسی جاودانه خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
شما هم (مردم ) عجب توقعاتی از این اقای کروبی دارید !!!! بابا شیخ ساده لوح مرده ایشون داره تلاش میکنه جاشو بگیره مگه اشکال داره این ؟!!!! حسودینا !!!!
Iran, Islamic Republic of
دیوانه را هرجی نیست , شما اصلا چرا مطالب این روانی رو انتشار میدین؟ گاهی اوقات باید کفر رو رها کرد تا بمیرد وبها دادن به کفر باعث زنده نگهداشتن آن می شود
Iran, Islamic Republic of
بعد سرمایه مملکتو صرفه وارداته چیزا از قبرس می کنن، چیز چیزا
Iran, Islamic Republic of
جیره خواری بهتر از این نمیشه یه مشت اوباش ... هرچه می خوان می کنن اوخت مواجب بگیرانی مثل ... چطور حق وناحق می کن!همه ی پیام های درج شده رو بخونید تا متوجه شوید جزفحش وناسزا چیزی ندارید ونگفتید!
Iran, Islamic Republic of
صبح شد آفتاب زد یکی این بشر رو از خواب بیدار کنه
Iran, Islamic Republic of
ايشان از همان جمله اول خطا رفته ند. اگر واقعاً ايشان به جمله"ميزان راي ملت است" اعتقاد داشتند، اين گرفتاري ها اصلاً اتفاق مي افتاد. اما كو گوش شنوا؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
و لا علی المریض هرج
Iran, Islamic Republic of
یا رب این کروبی رو دریاب!!
Iran, Islamic Republic of
سلام...یه پیشنهاد داشتم خدمت اهالی جهان نیوز...
به نظر بنده در اخبار تظاهرات ها، اخبار کروبی رو بیشتر انعکاس بدید بلکه این آقا عقده دیده شدنش باز بشه و دست از سر این مملکت برداره...
و براستی که خدا را شکر که دشمنان ما رو از احمقان قرار داده است...
Iran, Islamic Republic of
علاج مشکل کنونی درک مناسب طرفین است. پافشاری بر اینکه هرکدام از ما حق هستیم چیزی را حل نمی کند. متاسفانه روزی را می بینم که همانند سایر کشور های اطرافمان گرفتار جنگ داخلی باشیم. هوشیار باشید که مخالف اندکش هم زیاد است. امام علی برای حفظ اسلام 25 سال سکوت کرد. شما که مخلوطی از حق و باطل هستید در راهی قدم گذاشته اید که زیانش را مذهب شیعه خواهد داد. بر قدرت سپاه و بسیج تکیه نکنید که قوی ترین ارتش ها و سپاه ها هم نابود شده اند.
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا با سیصدهزار تا رأی چه اعتماد به نفسی داره!
Germany
كروبي ديوانه شده
Iran, Islamic Republic of
پس نتيجه ميگيريم دها سال پيش فتنه گران براين كشور حاكم بوده اندو حالا ماليخوليايي شده اند. خدا را شكر كه همه خائنين به سزي اعمال خود ميرسند. راتي اگر منتظري يك شيخ سده لوح است اينقدر بزرگش ميكنند؟ نميدانيد هر چه قدر ماع بشويد بزرگ و بزرگتر ميشود؟ اين يكمشكل مديريتي مملكت است.
Iran, Islamic Republic of
آیت الله کروبی عربی خوانده !
انا لله و انا الیه راجعون

نه الراجعون
United Kingdom
مرتيكه ي رواني يه چيزيش ميشه ها ؟؟!!! مردم كور بودن نديدن كه جلبكها قرآن رو به آتيش كشيدن حرمت امام حسين رو نگه نداشتن ، كه اين پدر سگ مياد ازشون دفاع ميكنه ؟؟؟ اينا نميدونن كه حضرت فاطمه رو حسينش تعصب داره ؟؟ اللهي كه دستاشون قطع شده ، اللهي كه سرطان بگيرن !! فكر كردن هر چي دلشون مي خواد ميتونن بگن ؟ بي حرمتي به كسي ميكنن كه دنيا مديونشه ؟!!! تازه انقلاب خيلي خودشو كنترل كرده ، من بودم تا حالا همشونو كشته بودم !!
Iran, Islamic Republic of
همه نظرات رو خودتون نوشتيد؟ دست خطتون شبيه همه.
باز داريد ناقلا بازي درمياريد ها.
بريد خودتون رو سياه كنيد كه ما خودمون ذغال فروشيم.
Iran, Islamic Republic of
من برای خودمون متاسفم که این بابا رئیس مجلسمون بود.
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
یا باید این عقل زایل شده را به زنجیر کشید تا به دیگران آسیب نزند یا برای شفایش دعا کرد.
Iran, Islamic Republic of
اخه خدا جون این مایه ننگ لر ها رو واسه چی افریدی؟حواسم نبود تو فضله گاو ها منفعت هایی هست که ما نمیدونیم
Iran, Islamic Republic of
به نظر من شمایی که این نظرهارو دادین هم عقل درست و حسابی ندارین و مثل کپک میمونین
Iran, Islamic Republic of
واي خدا !!!!

از يه طرف دلم براي اين پير مرد ساده لوح ميسوزه كه چرا بايد حماقت رو تا اين حد برسونه !! از طرفي دوست دارم لعن و نفرين كنم اينجور آدمايي رو كه با وصل كردن خودشون به "رَب" و "امام زمان عج" ميخوان به حرفاي مفتشون اعتبار ببخشن !!

----- صمٌ بكمٌ و هُم لا يبصرون -----
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
زمان زیادی از هشدار انسانهای دلسوز نمی گذرد.
گفتند این گروه نه بدنبال نتیجه انتخاباتند و نه بدنبال رفع سوء تفاهم
روزی از دولت شروع کردند سپس به توهین به امام رسیدند و دیروز به شکستن حرمت حسینی
آیا انصافا با شعارهای دیروز هنوز هم در اینکه چه کسی به عکس امام جسارت کرده بود تردید دارید؟
آیا نمی دانید خدا ی حسین می بیند ، ای یاران شمر و عبیدالله
Iran, Islamic Republic of
آقاي كروبي
دين يعني هروقت فاسقي خبري آورد ابتدا تحقيق كن بعد منتشر كن!
فكر كنم دوباره چرت زدي و خبرها تغيير كرد!!
Iran, Islamic Republic of
ممنون از جهان نیوز بابت نشر این نامه ، تفسیرش با ما!!!!! همه چیو فیلتر کردن لا اقل شما بنویس ما بدونیم این برزگوار چی فرمودند، این کامنت ها هم که به قول دوستم یه دست خط داره
Iran, Islamic Republic of
درست نیست در ایام سوگواری محرم مطلب طنز منتشر کنید.
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم این نظر منو،تایید کنید
"لعنت امام بر تو کروبی که داری خون به دل خودش ونائب غریبش میکنی
لعنت امام حسینو لعنت حضرت زهرا بر وجود نحس و نجس تو که ابن زیاد این دوره شدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام کروبی نیز همانند ابوموسی اشعری است البته ابو موسی شتری چون خوب به بعضی ها داره سواری میده به نظر بنده ولش کنید تا خوب سوارش بشن چون معلومه نه حسینو شناخته نه امامو و نه جایگاه عاشورا و روحانیتو
Iran, Islamic Republic of
بابا يارو خود خود جمعه ست اونم 2 بعد از ظهرش
Iran, Islamic Republic of
کاش به جای فحاشی و خندیدن ,بیشتر در مورد اینگونه بیانیه ها دقت کنید که کروبی چه منظوری ورای این بیانیه ها دارد؟ تا زمانی که منافعشون در خطر نبود در جهت نظام وباب میل مردم و نظام صحبت میکردند,حال این تغییر 180 درجه جه معنی میتواند داشته باشد ؟ چرا اینقدر ساده لوحانه از کنار این قضایا میگذرید و فقط به فحاشی اکتفا میکنید ؟ چرا یاران دیروز امام افتاده اند در این جور راهها؟ از کجا معلوم که الان بدتر از گذشته ما جاسوس نفوذ کرده به داخل دولت و مجلس نداشته باشیم؟چرا مردم و بویژه دانشجویان بیشتر حواس خودشان را جمع نمیکنند؟ما در قبال امام و جوانانی که زمانی از رفتن به دانشگاه منصرف شدند تا از انقلابی که با بدبختی به دست اوردیم دفاع کنند,که الان من و تو راحت در دانشگاه ها ادامه تحصیل بدیم,مسیولیم وباید جواب پس بدهیم, باید هشیار و اگاه باشیم,که بتوانیم فردا جواب نسل های اینده را بدهیم
به فکر اگاهی خود باشید ,اگاهی,اکاهی,اگاهی ....
Iran, Islamic Republic of
یک مطلب می گم دوستان لطفا نظرشون رو بدن. نظرتون برای دعوت از کروبی برای ساخت سریال طنز عید نوروز چیه!!!!!
نخندید، بابا جدی می گم ؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا هویج هم اومده جز میوه ها؟!
دستتون درد نکنه آقا
خندیدیم دلمون شاد شد!!
Iran, Islamic Republic of
انصافا دوستان حق مطلب رابیان کردند.
ولی یه خسته نباشید اساس باید به "نن جونش" گفت که یه همچین گاگول مشنگی رو تحویل بشریت داده.جایزه صلح نوبل دوره بعد حق خود مغز نخودیشه!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه جیره خواران این نظرات رو ندند کیا بدن
نن جون کروبی هم فهمید اما شما نفهمیدید
هاها
شما دیگه چی هستین
هاها
Iran, Islamic Republic of
چیزی که در نوشته های دوستان موج می زنه نفرته و یه تعصبی که کورشون کرده و باید به خدا پناه برد از فکری که متعصب و کور شده باشه. چرا که در اون صورت اون فکر می تونه بازیچه دیکتاتور ها قرار بگیره و رسانه هایی که همین تعصب رو بازیچه قرار می دن .
دیکتاتورهایی که :
نخوتی دارند و کبری چون شهان ----- بندگی خواهند از اهل جهان
او نداند که هزاران را چو او ----- دیو افکندست اندر آب جو
Iran, Islamic Republic of
ممنون . . . که نظرات متفاوت رو روی سایت نمی ذارین . البته شاید این یکی رو بذارین که بگین ، نه نظرات متفاوت رو هم می ذاریم .
همین کاملا نشون دهنده میزان صداقت شماست .
اول ای جان دفع شر موش کن ----- بعد از آن در جمع گندم کوش کن