جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سوت زدن همسايه به قتل منجر شد

چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 164435
سوت زدن نوجواني در زمان استراحت همسايه‌ها، باعث بروز يك درگيري منجر به قتل شد.
به گزارش فارس، عصر روز ۴ تير سال ۸۵، مأموران پليس آگاهي شهرستان شهريار از وقوع درگيري شديد بين اهالي يك كوچه باخبر شدند.

مأموران بعد از حضور در محل حادثه متوجه شدند كه در جريان اين درگيري كه بين همسايه‌ها رخ داده است، سه نفر زخمي شدند كه به بيمارستان انتقال يافته‌اند.

دو نفر از اين مجروحان، پدر و پسري به نام يعقوب و ابوالفضل بودند كه ابوالفضل به علت شدت جراحات به كما رفت و يك روز بعد با وجود تلاش پزشكان فوت كرد.

طبق اظهارات شاهدان حادثه و پدر ابوالفضل، قاتل فردي بود كه به همراه آنها مجروح شده و به بيمارستان منتقل شده است. مرد مجروح به نام ياسر، توسط مأموران پليس بازداشت شد و در اولين جلسه بازجويي به ارتكاب قتل اعتراف كرد.

تحقيقات تكميلي پليس نشان داد كه برادر متهم روز حادثه و زمان استراحت همسايه‌ها، در كوچه شروع به سوت زدن مي‌كند كه اين كار وي باعث اعتراض خانواده مقتول و در نهايت درگيري منجر به قتل مي‌شود.

بعد از اعترافات متهم، قرار مجرميت وي از سوي دادسراي جنايي صادر و پرونده براي رسيدگي به دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد. قرار بود جلسه محاكمه متهم صبح امروز در شعبه ۱۱۳ برگزار شود كه اين جلسه به علت عدم حضور اولياي‌دم در دادگاه به زمان ديگري موكول شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *