جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران:

رهبری‌به‌برخوردجدی باهنجارشکنان تاکیدکردند

دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب: 420935
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه مقام معظم رهبری نسبت به ‌برخورد جدی با هنجارشکنان تاکید فراوان دارند، گفت: نیروی انتظامی امین مردم در جامعه است.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر اصلانی در جمع کارکنان انتظامی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، این نیرو را امین مردم در جامعه دانست.

وی در آیین صبحگاه عمومی در جمع کارکنان انتظامی با تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر، روز معلم و تسلیت شهادت استاد مطهری و وفات حضرت زینب (س) و آرزوی توفیق و سلامت برای همه همکارانش اظهار کرد: امیدوارم در پرتو عنایت خداوند متعال همواره همه کارکنان انتظامی سربلند و تن‌درست باشند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به دیدار فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری بیان کرد: ایشان در این دیدار از نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی عظیم یاد کردند و فرمودند «من از عملکرد نیروی انتظامی در حوزه نظم و امنیت رضایت کافی دارم».

اصلانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ناجا گفت: ایشان در این دیدار فرمودند «کارکنان انتظامی باید با اقتدار در اجرای وظایف محوله گام بردارند و با افرادی که در جامعه هنجارشکنی می‌کنند با جدیت برخورد کنند».

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: همبستگی، همدلی و همزبانی کارکنان در کسب این موفقیت‌ها بسیار موثر بوده و نیروی انتظامی باید برنامه‌هایش را در تحقق شعار سال تدوین کرده و به اجرا بگذارد و شعارهای اعلامی از سوی مقام معظم رهبری فقط مربوط به آن سال نبوده و برای تمام سال‌ها قابل اجراست.

این مقام ارشد انتظامی در پایان متذکر شد: ما به عنوان پلیس جمهوری اسلامی ایران باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و هر دستوری که ایشان می‌دهند باید با تمام توان انجام دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با موتور سواران برخورد شود که عامل اکثر ناامنی های جامعه هستند