پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۸
۱۵

توهین عضو اصلاح‌طلب شورای شهر به منتخبان مردم تهران!

انصاری: عقل شورای شهر فعلی به اندازه نوزاد ۶ماهه است!/ باید به آن شیر داد!
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 420737
عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران با دفاع از عملکرد شورای شهر دوره نخست تهران در توصیف وضعیت کنونی شورا، سن عقلی شورای شهر فعلی تهران را به‌اندازه یک طفل ۶ماهه عنوان کرد که باید به آن شیر داد.
توهین عضو اصلاح‌طلب شورای شهر به منتخبان مردم تهران!
به گزارش جهان، غلامرضا انصاری در گفت و گو با تسنیم با اشاره به ارتباط شورای شهر تهران و شهرداری، اظهار داشت: شورای شهر در دوره اول اقدامات ارزشمند، زیربنایی و اساسی انجام داد. این شورا مظلوم واقع شد و جوسازی‌های سیاسی و فضای سیاسی آن زمان کارهای ارزشمند آن را تحت‌الشعاع قرار داد.

وی ادامه داد: اگر همان روند و برنامه‌ریزی پیش می‌رفت اکنون می‌توان گفت شورای شهری جوان داریم، در حال حاضر شورا شرایطی دارد که از سنی به بلوغ جسمی رسیده اما از نظر عقلی یک طفل ۶ماهه است که باید به آن شیر داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: به‌اعتقاد بنده شورای شهر دوره دوم و سوم هیچ کاری در حوزه زیرساخت‌ها انجام نداد و سال اول دوره چهارم که مسجدجامعی ریاست شورای شهر را عهده‌دار شد اقدامات نسبتاً قابل قبولی که روند را تغییر می‌داد، صورت گرفت اما با تغییر ریاست و ایجاد شرایط دوره دوم و سوم، امروز می‌بینیم که حالت هیئتی و بی‌حساب و کتاب پیش می‌رود.

وی در ادامه گفت: ما دو پدیده نادر را در جمهوری اسلامی شاهد بوده‌ایم، یکی عزل وزیر امور خارجه در دولت احمدی‌نژاد در حین سفر و دیگری عزل معاون اداری و اجرایی شورا توسط کاشف احمدی‌نژاد یعنی آقای چمران و در شرایطی که شجاع‌پوریان در مکه بود. ما فکر می‌کردیم با توجه به اینکه جریان خطی وجود دارد برای این مسئولیت آدم دارند اما متأسفانه یک سال گذشته و هنوز جایگزینی برای وی تعیین نشده است.

انصاری با بیان "از همین‌ جا کار شورای شهر را ارزیابی کنید که هنوز برای کارهای اصلی شورا و ساماندهی مسائل داخلی تا امروز انتصاب جدیدی برای این سمت نداشته‌ایم" خاطرنشان کرد: به حرف‌شنوی شهرداری از شورای شهر هم هیچ نمره‌ای نمی‌دهم. شورای شهر هیچ مدیریتی ندارد و منسجم نیست.

وی افزود: در سال نخست شورای شهر وزرا به جلسات می‌آمدند و تحقق مدیریت شهری در حال شکل‌گیری بود، یعنی دولت و مجلس در حال پذیرفتن نهاد شورا بودند اما در یک سال اخیر چند مورد اتفاق افتاده که فراشهری به جلسات شورا بیاید. به جایی رسیده‌ بودیم که شهردار نیز در جلسات روز یک‌شنبه حاضر نمی‌شد. تعامل زمانی رخ می‌دهد که مدیریت مقتدر و توانمندی وجود داشته باشد و بتواند روابط را به‌صورت مطلوب اجرا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


seyyed
United States
حرف حق همواره تلخ بوده است...
Romania
از قیافه اش معلومه حرفهاش تلخه باور نداری دوباره نگاهش کن!
Netherlands
دستگاه قضایی برخورد نکند مردم به صحنه می ایند
محسن
Iran, Islamic Republic of
با چی دقیقا برخورد کنه دوست عزیز؟ اصلا شما خبر رو کامل خوندی ؟ این کجاش توهین بود ؟ میخواید همه مخالفان شما خفه بشن تا خیالتون راحت بشه ؟
یک حرفی زده شمآ جدی نگیرید
سعید
...
هرچند جواب...ه را باید در ... داد.
سید احسان
این تو مشهد یه دوره نماینده شد
اون موقع هم کلی غذا بین مردم پخش کرد تو مناطق پایین شهر تا رأی بیاره
دوره عطریانفر و اصغرزاده یادم هست که خودشون شورا را منحل کردن . حرفهاش آدم را یاد متملقین دربار سلاطین میندازه
به کیش خود پنداشته... زیاد جدی نمیگیریمش البته توقع برخورد محکم داریم.
Iran, Islamic Republic of
کارشون همینه
سام
جهان نیوز جان میشه توهین رو تعریف کنی؟
ابوذر
البته ع ایشان وصف حال خویش را فرموده اند که درواقع وصف حال اکثر اصلاح طلبان غرب زده و از خدابیخبر است که اینهمه دستاورد در حوزه های مختلف شهر تهران را به علت دیدگاههای سیاسی مغرضانه و کودکانه نادیده می گیرند. ایشان ادعایشان را با ذکر خدمات شورای اول ثابت کنند. آیا به واسطۀ تصمیمات نابجای شورای اول نبود که برخی رانت خواران با خرید تراکمهای چند ده هزار متری و گران شدن زمینها پس از اعلام تصمیمات شورا , ره هزار سالۀ روی پول غلت زدن را یک شبه پیمودند؟
این جوجه فوکلی دیگه از کجا اومده
راست میگه عقل خودش...
ش
این آقا در دوره اصلاحات استاندار مازندران بوده ،فقط بفرمایید که از بی کار تری ن استانداران مازندران بودند . باور کنیدددددددددد
Iran, Islamic Republic of
یقه دیپلمات باریش تراشیده و سبیل پشت لب این دیگه ورژن جدیدش هست
اصلاح طلب