جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

تخطئه خودکفایی در رسانه تجار +عکس

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 410837
یکی از افراد موثر در این زمینه وزیر اسبق کشاورزی است که چندی پیش با احساسی خواندن این آرمان بواسطه جو ابتدای انقلاب، مخالفت سنگینی را در خصوص اصل «خودکفایی کشاورزی» آغاز کرده است.
در حالیکه از ابتدای انقلاب «خودکفایی در کشاورزی» مورد تاکید همیشگی حضرت امام و رهبر انقلاب بوده است، در چند سال اخیر به بهانه کمبود آب و ... این اصل بدیهی مورد خدشه قرار گرفته است.

به گزارش جهان به نقل از مسیرآنلاین، یکی از افراد موثر در این زمینه وزیر اسبق کشاورزی است که چندی پیش با احساسی خواندن این آرمان بواسطه جو ابتدای انقلاب، مخالفت سنگینی را در خصوص اصل «خودکفایی کشاورزی» آغاز کرده است؛ در تمام صحبتهای حضرت امام (بویژه در خصوص انکه تنها استان آذربایجان شامل اردبیل، اذربایجان غربی و شرقی می توانند تمام محصوصلات کشاورزی کشور را تامین کنند) و رهبر انقلاب (توجه به ویژه به استان خوزستان و لزوم خودکفایی در تمامی محصولات استراتژیک کشاورزی) اجرایی شدن این ارمان با مطالعات دقیق کارشناسی قابل تحقق دانسته شده است.


اما متاسفانه باز هم افراد ناتوان در گذشته و رسانه های همسو همچنان بر طبل تخطئه این آرمان اساسی می کوبند؛ در آخرین اقدام رسانه جدیدالتاسیس «تجارت فردا» که نزدیک به جریان اتاق بازرگانی است، تیتر خود در مورد مطلبی در خصوص کشاورزی را اینگونه انتخاب می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زمان احمدی نژاد که چند برابر نیاز کشور برنج وارد می شدو یا میوه وارداتی مانع از سود کشاورز داخلی می شد شما چرا مقاله نمی نوشتید؟