پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

دژاگه از فولهام رفت/ نام تیم جدید اشکان

سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب: 372830
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه فولهام انگلیس که در جام جهانی ۲۰۱۴ یکی از بهترین بازیکنان ایران بود، از تیم فولهام جدا شد تا فصل آینده را در تیم العربی قطری بازی کند. با این انتقال اشکان دژاگه به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال کشورمان که به تیم یک خارجی پیوسته است را به خود اختصاص داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در حالی که طی روزهای گذشته خبرهایی که در مورد حضور اشکان دژاگه در تیم العربی قطر مطرح شده بود، بالاخره امروز کار پیوستن این بازیکن به این تیم قطری نهایی شد و بازیکن فصل پیش فولهام به تیم العربی قطری پیوست.

روزنامه الکاس با انتشار عکسی از اشکان دژاگه با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران به نقل از سایت باشگاه فولهام خبر داد که این بازیکن به باشگاه قطری العربی پیوست و فصل آینده را در این تیم سپری خواهد کرد. هر چند این سایت به رقم انتقال دژاگه اشاره نکرده است اما طی خبرهایی که قبلا منتشر شده بود، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در العربی ۵ میلیون پوند دریافت خواهد کرد. با این رقم اشکان دژاگه به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل شده است.

فیلیکس ماگات که سرمربی تیم فوتبال فولهام است و علاقه ویژه‌ای به اشکان دژاگه دارد با تایید خبر پیوستن این بازیکن به فوتبال قطر گفت: پس از بررسی های لازم ما به این نتیجه رسیدیم که اشکان فولهام را ترک کند. او خاطرات خوبی را برای ما رقم زد. ما برای این بازیکن آرزوی موفقیت می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
با این کار مطمئنا در نظر خیلی از ایرانی ها شخصیتش کوچک خواهد شد. واقعا این یک علامت سوال بزرگه که چی شد سر از قطر در آورد؟ بخاطر پول؟