سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۳
۱۵
فرزند شهید علیرضایی:

'بیانیه منتسب به ۱۷۵ خانواده شهید ساختگی است'

دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 429233
بنده از طریق چند نفر از دوستان مطلع شدم که چنین بیانیه‌ای با امضای ۱۷۵ نفر از خانواده معظم شهدا بر روی تعدای از سایت‌ها قرار گرفته که اسم بنده هم بدون اطلاع حقیر جزو امضاء کنندگان این بیانیه بود که خبر منتشر شده با امضاء بنده در برخي رسانه ها ساختگي و كذب محض است و حق قانونی خودم می‌دانم تا در این زمینه پیگیری کنیم.
به گزارش جهان به نقل از آرمان کرمان، در پي انتشار خبري مبني بر بیانیه جمعی از خانواده‌های شهدا در اعتراض به سوءاستفاده از مراسم تشییع شهدا به سراغ روح الله علیرضایی ماهانی فرزند شهید اکبر علیرضایی رفته و از چرایی بیانیه از او سئوال کردم.

خودتان را معرفی نمائید؟


روح‌الله علیرضایی ماهانی فرزند شهید اکبر علیرضایی ساکن ماهان، کارمند استانداری کرمان و به کسوت مداحی اهل بیت نیز مفتخرم و همچنین مسئول هیئت محبین اهل بیت رزمندگان اسلام فعالیت و درعرصه فرهنگی یکی از فعالان شهر ماهان هستم.

درمورد این بیانیه توضیح دهید؟


بنده امروز صبح از طریق چند نفر از دوستان مطلع شدم که چنین بیانیه‌ای با امضای ۱۷۵ نفر از خانواده معظم شهدا بر روی تعدای از سایت‌ها قرار گرفته که اسم بنده هم بدون اطلاع حقیر جزو امضاء کنندگان این بیانیه بود که خبر منتشر شده با امضاء بنده در برخي رسانه ها ساختگي و كذب محض است و حق قانونی خودم می‌دانم تا در این زمینه پیگیری کنیم.

نظر شخصی خودتان را بیان نمایید.


بنده معتقدم که تفحص این ۲۷۵ شهید، مخصوصا ۱۷۵ شهید غواص که با دست بسته پیدا شده‌اند در این مقطع از زمان حرف‌های زیادی را برای ملت و دولت‌مردان ما دارد و آن اینکه با دست بسته زنده به گور شدیم اما ذلت نپذیرفتیم و سازش نکردیم.

همچنین اعتقاد راسخ دارم که فصل‌الخطاب همه ما مخصوصا مسئولین نظام، رهنمودها و منویات مدبرانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای است که بارها در بیاناتشان هم پشتیبانی خود را و هم تذکرات لازم را به تیم مذاکره کننده داده است.

درپایان صحبتی اگر دارید بفرمائید.


بنده عرض می‌کنم که خبری که منتشر شده با ارقام مختلف و متفاوت امضا کنندگان بر روی برخی سایت‌ها قرار گرفته است که این خود جای تامل بیشتری دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


174 نفر دیگر چطور؟ چرا به سراغ آنها نرفتید؟
مشت نمونه خروار است
Iran, Islamic Republic of
به بيان پيام وصيت نامه شهدا مي گويند كار سياسي !!!
آن وقت خودشان بيانيه جعل مي كنند !!!
Iran, Islamic Republic of
سلام
این بیانیه ازطرف175 خانواده بوده لااقل 5خانواده که تکذیب کنند بیارید.
در خانه اگر کس است یک حرف بس است
Iran, Islamic Republic of
طبق معمول برگ دیگری از خباثت افساد طلبها در دروغگویی که هیچ حریم و حرمتی را در دروغپراکنی بر نمیتابند
همین؟ با همین مصاحبه به این نتیجه رسیدین ساختگیه؟
Iran, Islamic Republic of
در فرهنگ! اصلاح طلبی همیشه هدف وسیله را توجیه می کند
ali
Iran, Islamic Republic of
سلام
متن نامه با اسامی یه اصطلاخ تنظیم کنندگان نامه، روز شنبه در روزنامه ایران -منتسب به روزنامه دولت چاپ شده بود.
حالا کی شهدا رو مصادره کرده؟
Iran, Islamic Republic of
دادستانی از حیثیت خانواده شهداء دفاع کند تا الآن جمعی از خانواده ها تکذیب کرده اند و اصولا در زمان ارائه این لیست زمانی برای جمع آوری امضاء چنین لیستی وجود نداشته است.
عباس
بعضی اسم ها تکراری است
من به جای این فرزند شهید بودم به سادگی ولشون نمیکردم و دادگاهیشون میکردم
سید
اینها همانهایی هستند که فتنه88 را افریدند نفاق این مدعیان دروغین جامعه مدنی هر روز در قالب استفاده های ابزاری از همه چیز وهمه کس در هر لحظه برای رسیدن به هدف کثیف خود که همانا سرنگونی نظام اسلامی است ادامه داشته وبه چیزی جز فتنه گری نمی اندیشند تنها چاره کار بصیرت وهوشیاری ودر خط ولایت حرکت کردن است
معلوم بود