جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۹

تکرار جنایت میدان کاج ، اینبار در خیابان شریعتی

يکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 195738
در حالی که ضارب از محل گریخته بود، کارآگاهان سعی کردند با تحقیقات میدانی ردی از او به دست آورند اما این کار نتیجه‌ای دربرنداشت و کارآگاهان همچنان به تحقیقات خود ادامه می‌دادند که پسر جوانی نزد آنها رفت و خبر داد از دوستان محسن است و قاتل را می‌شناسد.
به گزارش  جهان به نقل از روزنامه شرق جنایت میدان‌کاج سعادت‌آباد این‌بار در خیابان شریعتی تهران تکرار شد و مردی به خاطر رقابت عشقی با مردی دیگر او را با ضربات چاقو به قتل رساند.
در جنایت میدان‌کاج که آبان سال گذشته رخ‌داد مردی به نام یعقوب وقتی فهمید زن مورد علاقه‌اش با مردی دیگر به نام محمدرضا نیز رابطه دارد با وی قرار گذاشت و او را در محل حادثه با ضربات چاقو کشت. یعقوب بعد از دستگیری و محاکمه به قصاص در ملاء‌عام محکوم و حکم وی زمستان همان سال اجرا شد. این‌بار نیز مردی به نام آیدین با همین انگیزه و همین شیوه دست خود را به خون‌آلوده کرد اما این پرونده پایانی متفاوت داشت. چراکه متهم قبل از دستگیری به زندگی خودش پایان داد.
شامگاه پنجشنبه هفته گذشته افرادی که از تقاطع خیابان شریعتی و خیابان دولت می‌گذشتند، شاهد نزاع دو جوان بودند یکی از این دو، چاقو در دست داشت و ضرباتی را به‌طرف مقابل وارد کرد، دقایقی بعد موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع داده شد و تیم ویژه‌ای از کارآگاهان به دستور بازپرس شاهنگیان- بازپرس ویژه قتل تهران- به محل جنایت رفتند تا در این رابطه تحقیق کنند.

آنها فهمیدند مقتول پسر جوانی به نام محسن است که به دلیل اصابت چاقو به نقاط حساس بدن و خونریزی شدید جان‌باخته است. در حالی که ضارب از محل گریخته بود، کارآگاهان سعی کردند با تحقیقات میدانی ردی از او به دست آورند اما این کار نتیجه‌ای دربرنداشت و کارآگاهان همچنان به تحقیقات خود ادامه می‌دادند که پسر جوانی نزد آنها رفت و خبر داد از دوستان محسن است و قاتل را می‌شناسد.
این جوان که خودش نیز زخمی شده بود به کارآگاهان گفت: «محسن با زنی رابطه داشت و چند روز قبل فهمید آن زن با پسری به نام آیدین نیز دوست است. آنها به این دلیل که درباره این موضوع با هم صحبت کنند قرار ملاقات گذاشتند، من هم همراه محسن رفتم در آنجا آیدین را دیدیم و بین او و دوستم مشاجره‌ای درگرفت. با بالاگرفتن درگیری آیدین با چاقو به من حمله کرد و ضربه‌ای زد در این هنگام محسن، آیدین را گرفت تا من فرار کنم من به سرعت از آنجا دور شدم اما ساعتی بعد وقتی موضوع را پیگیری کردم فهمیدم دوستم کشته شده است.»
کارآگاهان بعد از به‌دست‌آوردن این سرنخ تحقیقات خود را ادامه دادند و فهمیدند محسن چند روز قبل از قتل هنگامی که با زن مورد علاقه‌اش بیرون رفته بود، تلفن همراه او را کنترل کرد و به دوستی وی با آیدین پی برد و بعد از آن بقیه وقایع رقم خورد. ماموران آن زن را بازداشت کردند اما نتوانستند ردپایی از آیدین به دست بیاورند تا اینکه روز جمعه از یکی از بیمارستان‌ها با پلیس تماس گرفتند و از مرگ مشکوک پسر جوانی خبر دادند. ماموران وقتی به بیمارستان رفتند، فهمیدند متوفی همان آیدین است.

تحقیقات فاش کرد، این جوان بعد از فرار از صحنه قتل با خوردن قرص برنج به زندگی‌اش پایان داد. به این ترتیب، پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و در حال حاضر زن جوان در بازداشت به‌سر می‌برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چقدر مردن آسان شده است
Iran, Islamic Republic of
باید این زن هرزه را هم در ملا عام اعدام کنند.
به خاطر يك هوس زودگذر پرونده زندگي دو انسان كه مي توانستند براي خود ، خانواده و جامعه‌شان مفيدترين انسانها باشند بسته شد
خدایا ما را حتي براي لحظه‌اي جز به خودت واگذار مكن !
Iran, Islamic Republic of
واقعاً شهوت انسان را از مرتبه حيواني هم پايين تر مي برد و ترك گناه به جايي مي رساند كه دنيا براي پيرمردي همچون امام خميني(ره) سر تعظيم فرود مي آورد.
رسد آدمي به جايي كه بجز خدا نبيند
بنگر كه تا چه حد است مقام آدميت
Iran, Islamic Republic of
باز هم عدم پایبندی به اعتقادات این حادثه را رقم زد
اگر این دو نفر به نامحرم چشم نداشتند هرگز این اتفاق و حادثه رخ نمیداد
Iran, Islamic Republic of
قتل هایی ناشی از گسترش بی اخلاقی و بی عفتی
همیشه پای یک زن بدکار در میان است
خدایا رحم کن
با این وضعیت باید منتظر عذاب باشیم
Iran, Islamic Republic of
اونوقت یه عدههنوز بر طبل استفاده از ماهواره می کوبند و این درکو ندارن که توجیه این نوع هرزگی ها مستقیما ره آورد ماهواره هست
متاسفم که هرچه در زمینه علمی و تکنولوژی پیشرفت میکنیم به موازات این پیشرفت در زمینه اخلاق انسانی داریم روز به روز به هلاکت نزدیکتر میشیم و اینا همش به این خاطره که روز به روز داریم از خدا فاصله میگیریم
هر چی این مسایل را بیشتر گزارش کنید به شیوعش دامن زدید
برای برخورد محکم و قاطع و برچیدن جرم و جنایت نیازی به اشاعه آن نیست
Iran, Islamic Republic of
این جور زنهای هرزه باید اعدام بشن تا باعث ننگ سایر زنها که پاک و مطهر دارن زندگی می کنن و علیرغم مشکلات عدیده دست از پا خطا نمی کنن، نشن
Iran, Islamic Republic of
باید زنان هرزه اینچنینی که حریم مقدس خانواده‌ و آرامش جوانان را از بین می‌برند اعدام شوند.
در اینجا نیز "زن" مربوطه از مجازات واقعی خواهد رست .در جنایت میدان کاج هم " زنی" که به شغل دلالی املاک اشتغال داشت و باعث آن جنایت شده بود در نهایت طبق خبر روزنامه ها در تاریخ 15/8/1390 به شرح زیر محکوم شد.
"دو ماه بعد از صدور حکم و بعد از گذراندن مراحل قانونی یعقوب در ملاءعام به‌دار آویخته شد. این در حالی بود که دیوان‌عالی کشور حکم پرونده درخصوص زنای محصنه را نقض کرده بود. با اعدام یعقوب پرونده درخصوص زنای محصنه به شعبه 77 دادگاه کیفری‌استان تهران فرستاده ‌شد و کیمیا یک‌بار دیگر مورد محاکمه قرار گرفت او بار دیگر از اتهام زنای محصنه تبرئه و به جرم رابطه نامشروع با دو جوان به 99 ضربه شلاق و به جرم تحریک آنها به درگیری به سه سال محرومیت از هرگونه فعالیت اقتصادی محکوم شد. کیمیا به این رأی اعتراض کرد اما در نهایت رأی دادگاه دیروز در دیوان‌عالی کشور مورد تایید قرار گرفت."
Iran, Islamic Republic of
چقدر راحت خيانت ميكنن و چقدر راحت از مجازاتشون چشم ميپوشن ، عامل اصلي اين اتفاقا اين نوع زنهاي هرزه هستند که باعث بدنامی سایرین هم هستن
Iran, Islamic Republic of
در هر شرايطي مرد مقصر اصلي است. زن ضعيفه بيچاره چاره اي جز تمكين به اين شرايط غير انساني حاكم بر جهان امروز ندارد.
Iran, Islamic Republic of
یاد دکتر شریعتی بخیر که گفته: خدایا به زنان ما عفت و به مردان ما غیرت عطا کن.
سزای زنان و دخترانی که اینچنین در جامعه اسلامی بذر گناه می‌افکنند و باعث بی حرمت شدن ارزشها و ریختن خون جوانان و ... می‌شوند چیست؟
بنظر من اعدام کمه، باید عین زخم چاقو‌هایی که جوانان مردم خوردند این زنان هرزه هم بخورند.
باید اون زن مورد مجازات سخت قرار بگیره تا درس عبرت بشه برای بقیه
Iran, Islamic Republic of
به جاي اينكه به اين راحتي هي حكم اعدام يك انسان ديگر رو صادر كنيد بريد فكر كنيد چه شرايطي تو جامعه به وجود آمده كه اينچنين حوادث تلخي رقم مي خوره؟؟؟ و ضمنا از كي تا حالا همه شما ها به اين درجه رسيديد كه حكم اعدام صادر كنيد؟ تا اینجا اعدامها تو اين مملكت از تعداد تجاوز ها، قتل ها،خيانت ها دزدي ها و ساير گناهان كاسته كه تنها راه كليه معظلات اجتماعي رو اعدام مي دونيد؟ قبل از اينكه اظهار نظر کنیم يكم فقط يكم فكر كنيم.
Iran, Islamic Republic of
مگه اون زني كه عامل دعواي ميدان كاج بود چي شد ؟ محكوم به شلاق شد اخرش . احتمالا بعد مدتي به جاي شلاق كمي جريمه مالي ميشه ازاد ميشه ميره سراغ دو نفر ديگه !
United States
می بینم که زن ستیزها قطار شدند!!! در این طور مواقع دیگه زن همه کاره میشه و مرد موجود بی عقل قلمداد میشه که بازیچه زن شده!!! اگه اینطوریه که ابتدا باید اون مردایی که با خیانت به همسرانشان زندگی خانوادگی رو از هم می پاشند و باعث مشکلات متعدد روانی و مالی برای زن و بچه هایشان می شوند رو دار زد. بعد هم رسید به مردانی که چندتا چند تا دوست دختر می گیرند و احساسات زنان رو جریحه دار می کنند و حتی از زنان سوء استفاده می کنند.... بعععععد تازه رسید به زنانی که مثلا در آن واحد با دو مرد رابطه دوستی بر قرار می کنند.
در ضمن ما هنوز حرفهای زن را نشنیدیم. برخی از مردان عادت دارند آویزان زنان شوند ... در جریان اخبار مردان اسیدپاش که روز به روز هم بر تعدادشان افزوده می شود هستید که؟!
در نهایت آن مرد می توانسته با استفاده از عقل و وجدانش دست به جنایت نزند . در هیچ سیستم حقوقی کسی نمی تواند بهانه گیری کند و تقصیراتش را به گردن دیگری(که بنا بر عرف جامعه دیوارش کوتاه تر است) بیاندازد